کارخانه تولید آبلیمو 20 لیتری طبیعی

در کشور ما آبلیموی کارخانه ای توسط تولید کنندگان متعددی با کیفیت ممتاز و با برند های معروف تولید می شود که با قیمت بسیار مناسبی قابل خریداری می باشند و خریداران با توجه به استقبال خوب مصرف کنندگان خواستار بهترین و ارزان ترین برند ها هستند. کارخانه تولید آبلیمو 20 لیتری این محصول را به صورت طبیعی و با مرغوبیت بالا عرضه می نماید و مشتریان به شیوه های مختلف می توانند این محصول را خریداری نمایند.

کارخانه تولید آبلیمو 20 لیتری طبیعی

نحوه تولید آبلیمو طبیعی کارخانه ای

نحوه تولید آبلیمو طبیعی کارخانه ای

تولید آبلیمو طبیعی کارخانه ای با رعایت استاندارد های مناسب تولید می شود و بر این اساس دارای ظاهر و طعم بسیار عالی می باشد و نحوه تولید آن به این صورت است که ابتدا لیمو های تهیه شده را توسط دستگاه های پیشرفته و به روز با بهترین شیوه شستشو می دهند و سپس بر روی لیمو ها برش زده می شود و با حرارت دیدن وجود هر گونه آلودگی در آنها از بین می رود و همچنین بافت لیمو برای آبگیری نرمتر شود.

در مرحله بعد لیمو ها آبگیری می شوند و سپس از صافی رد می شوند تا تفاله ها کاملا از آن جدا سازی شوند و و دوباره حرارت داده شده و پاستوریزه می شود.

آبلیموی تولید شده در ظرف های تمیز و بهداشتی بسته بندی می شود و با کیفیت ممتاز به بازار این محصول عرضه می گردد و تفاوت بارز این آبلیمو با آب لیمو های سنتی حفظ رنگ و طعم آن است که به دلیل پاستوریزه بودن دچار کپک زدگی نمی شود.

بازار خرید آبلیمو 20 لیتری صادراتی

بازار خرید آبلیمو 20 لیتری صادراتی

بازار خرید آبلیمو 20 لیتری صادراتی به دلیل کیفیت ممتاز و قیمت مناسب این محصول از رونق بسیار خوبی برخوردار است و هر روزه خریداران بسیاری این محصول را خریداری می نمایند.

اما برای صادرات این محصول لازم است بهترین برند ها انتخاب شوند و البته قیمت محصولات نیز بسیار مهم است تا تاجران بتوانند از صادرات این محصول سود مناسبی را به دست آورند.

فروش آبلیمو جهرم با کیفیت ممتاز و صادراتی با قیمت ویژه از طریق سایت معتبر ما انجام می گیرد و خریداران عمده در هر جای کشور می توانند این محصول را با حداقل هزینه سفارش و خریداری نمایند.

شما می توانید به آسانی آبلیمو تازه و مرغوب را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها از طریق این سایت در حجم معین ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت با قیمت ارزان و شگفت انگیز برای شما ارسال گردد ضمن اینکه مشاورین و کارشناسان این سایت نیز اطلاعات مناسب مانند قیمت روز محصولات را در اختیار شما قرار می دهند تا با کسب آگاهی های لازم از خریدی ویژه و به صرفه بهره مند گردند.

3

  1. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

  2. یه سوال این آبلیمو ها صنعتی هستن یا به صورت سنتی درست میشن؟
    ممنون میشم جواب بدین
    مچکر

  3. قبلا محصولات لیموناب خیلی خوب بود. اما ایندفعه کیفیتش پایین بود غیر طبیعیه ولی به عنوان طعم دهنده خوبه و معده رو اذیت نمی کنه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما