قیمت خرید پوره لیمو عمانی تازه

در بازار خرید پوره لیمو عمانی تازه قیمت این محصول بسیار مناسب و خوب است فروش این محصول بسته به کیفیت و درجه بندی پوره لیمو نوسان قیمت دارد و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. پوره لیمو خوب و تازه خاصیت فراوانی دارد که آن را در بازار بسیار پر فروش نشان داده است. این میوه بسیار خاص است.

قیمت خرید پوره لیمو عمانی تازه

معرفی پوره لیمو عمانی مرغوب

معرفی پوره لیمو عمانی مرغوب پوره لیمو عمانی از جمله خوراکی هایی است که خواص بسیار فراوانی دارد و به عنوان یک ماده خنک کننده و سرد کننده به کار می رود و باعث از بین بردن سموم و میکروب بیماری هایی مانند حصبه و برخی مرض های مهلک و خطرناک می گردد.

پوره لیمو عمانی از جمله میوه هایی است که ترشح صفرا را افزایش می دهد و در رفع یرقان و دفع سنگ های کوچکی که در مجاری ادرار گیر می کنند را از بین می برد و درمان می کند.

پوره لیمو خانگی جزو یکی از مرکباتی است که تقویت کننده زیبایی و لایه برداری پوست صورت و بدن است و باعث سلامتی و جوانسازی پوست می گردد. از پوره لیمو عمانی می توان در غذا استفاده کرد و برای جلوگیری از چروک شدن پوست و شل شدن آن استفاده کرد.

همچنین برای پاکسازی لکه های روی پوست از این محصول استفاده می شود. برای برطرف کردن خستگی و ترک های پوست از عصاره لیمو ترش با گلیسیرین می توان استفاده کرد.

اگر دوست دارید موهایتان شفاف و درخشان شود کافی است مقداری لیمو عمانی تازه را با آب سرد ترکیب کنید و روی مو ها بریزید و سپس موها را بشویید.

پوست لیمو عمانی را روی پوست خشک شده یا جای پوسته پوسته شده بمالید تا مشکلات پوستی شما برطرف شود، برای نرم شدن پوست ضخیم شده آرنج. یا هرجای بدن نیز پوست لیمو ترش مفید است. لیمو برای پوست انسان بسیار مفید است. از لیمو ترش تجزیه شده 6 تا 8 درصد اسید سیتریک تهیه و از هسته های آن روغنی به نام لیمو تن تهیه و در طب مصرف می شود.

فروش ویژه پوره لیمو عمانی

فروش ویژه پوره لیمو عمانی فروش بهترین لیمو عمانی قیروکارزین و جهرم توسط بازار مرکبات ایران به صورت عمده در سراسر کشور انجام می گردد. لیمو ترش این دو شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده است به همین دلیل در تولید و عرضه لیمو ترش با کیفیت از رتبه های برتر کشور هستند.

شهرستان های جهرم و قیروکارزین که در استان فارس واقع هستند دو شهرستان تولید لیمو ترش هستند. که در ایران بسیار محبوب هستند و از همه جای ایران برای خرید لیمو عمانی سفر می کنند و همه شرایط سالانه مقدار بسیار زیادی لیمو ترش برداشت می کنند و به کشور عرضه می شود.

11

  1. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  2. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  3. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  4. سلام و خسته نباشید من خریداری کردم خیلی تازه و عالی بود ممنون از سایت خوبتون .

  5. با توجه به قيمت انتظار بيشتري داشتم،پوره ليمو عمانی خيلي كم ترش هستن و از حالت عادي بايد بيشتر استفاده بشه تو غذا

  6. عرض سلام و ادب خدمت تمام افرادی ک برای این سایت تلاش میکنند
    می خواستم که برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

  7. سلام و خداقوت قبلا خرید کردم خوب نبود ولی این ها مشخصه تازه هستن و بهترین

  8. لیمو ترش جزئی از مرکبات است که تمام اجزاء آن میوه اعم از آب لیمو ، پوست لیمو و جزء به جزء آن بسیار مفید است

  9. لیموترش برطرف کننده جوشهای صورت برای برطرف و معالجه جوش و لکه‌های صورت، بریده‌های نازک لیموترش را کمی نمک به آن زده بر روی پوست صورت بمالند لکه‌های سیاه و جوش صورت را از جهره پاک می‌کند.

  10. این پور برای طعم دادن به نوشیدنی هایی مثل چایی بی نظیره یا حتی استفادش در انواع غذا ها خیلی خوبه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما