شرکت پخش آبلیمو تازه درجه یک در ایران

شرکت پخش آبلیمو تازه درجه یک در ایران، از جمله مراکز معتبری بوده که در زمینه پخش این محصول در سرتاسر ایران فعالیت می نماید؛ به گونه ای که این شرکت پخش نمونه های مختلف از آبلیمو تازه را به صورت مستقیم و در بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، محصول مورد نظر خود را در بالاترین درجه کیفی و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

شرکت پخش آبلیمو تازه درجه یک در ایران

مزایای مصرف آبلیمو تازه چیست؟

مزایای مصرف آبلیمو تازه چیست؟ در واقع آبلیمو تازه از نمونه چاشنی های پرطرفداری بوده که به منظور طعم دار کردن غذا، تهیه شربت و انواع سس ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن آبلیمو طبیعی علاوه بر این که طعم بی نظیری داشته از خواص فراوانی برخوردار می باشد؛ به گونه ای که با مصرف آن کمک به درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف استفاده نمود.

از سویی دیگر آبلیمو طبیعی حاوی مقدار زیادی ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B، ویتامین D، کلسیم، پتاسیم و منیزیم می باشد؛ از این رو مصرف آن از مزایای بیشماری برخوردار بوده که در این بخش به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • در واقع آبلیمو تازه به دلیل این که حاوی مقدار زیادی ویتامین C بوده، بنابراین مصرف آن برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید می باشد. از سویی دیگر ویتامین C موجود در آن برای جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس بسیار موثر می باشد.
  • در ضمن آبلیمو خاصیت اسیدیته داشته و در نتیجه مصرف آن موجب تحریک روده و هضم بهتر غذا خواهد کرد؛ به گونه ای که فلانوئید های موجود در آبلیمو بر بزاق دهان اثر کرده و کمک به تجزیه بهتر غذا خواهد کرد.
  • علاوه بر موارد گفته شده، اسید سیتریک موجود در آبلیمو، کمک به افزایش سوخت و ساز بدن کرده و در نتیجه مصرف آن به همراه غذا منجر به جلوگیری از تجمع چربی ها و کاهش وزن خواهد شد.

بهترین قیمت آبلیمو تازه درجه یک

بهترین قیمت آبلیمو تازه درجه یک در حقیقت آبلیمو از دیگر فرآورده های لیمو ترش بوده که از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که این تنوع در محصول، باعث گردیده تا آبلیمو، قیمت های متفاوتی داشته باشد؛ از این رو در این بخش به بررسی بهترین قیمت آبلیمو تازه درجه یک خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول باید به کیفیت و نوع لیمو ترش استفاده شده، نحوه آبلیمو گیری و درجه خلوص آبلیمو توجه نمود.
  • از سویی دیگر قیمت آبلیمو به عوامل مختلف دیگری نظیر شرکت تولید کننده محصول، حجم و نوع بسته بندی و میزان تازه بودن آبلیمو بستگی خواهد داشت.
  • در ضمن برای تعیین بهترین قیمت آبلیمو باکیفیت باید موارد دیگری مانند نحوه فروش محصول، نوسانات بازار خرید آبلیمو طبیعی و سایر هزینه های جانبی را هم در نظر گرفت.
203

  1. سلام وقت بخیر
    مطالب سایت شما رو دیدم و سوالی داشتم اینکه مرغوب ترین و با کیفیت ترین آبلیمو متعلق به کدام شهر است؟

  2. سلام وقت بخیر
    لطفا نحوه خرید عمده رو راهنمایی بفرمایید؟آیا هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد؟؟

  3. سلام وقت بخیر من از این سایت آبلیمو تازه درجه یک خریداری کنید چون از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت مناسبی دارد. به شما توصیه می کنم از این سایت آبلیمو تازه درجه یک خریداری کنید.

  4. سلام از سایت شما دیدن کردم نظرم راجب آبلیمو هاتون اینه ک آبلیمو های بسیار عالی و باکیفیتی دارید

  5. سلام و خدا قوت آبلیمو برای درمان گلودرد وسرما خوردگی بسیار مفید است و به دلیل فواید زیادی که دارد محصولی پر مصرف میباشد از این رو شرکت پخش آبلیموی تازه تلاش میکند این محصول را به راحتی وبا قیمتی مناسب به دست مصرف کننده برساند.

  6. سلام خدا قوت ممنون از اطلاعات خوبی که در مورد آبلیمو طبیعی دادید. این آمینو با ویتامین هایی که داره به خصوص ویتامین ث باعث شادابی و سلامتی مصرف کننده مشهد

  7. سلام خسته نباشید
    ابلیمو خواص بسیاری دارد از جمله یک چاشنی خوب برای غذاهای مختلف ،خواص دارویی و حتی برای زیبایی پوست و مو هم بکار میرود و….

  8. لیموترش یکی از منابع غنی ویتامین ث و اسید سیتریک است و به عنوان یک سم‌زدای طبیعی شناخته می‌شود. ریختن آبلیموی تازه روی سالاد یا اضافه‌کردن چند برش لیموترش به آب آشامیدنی، می‌تواند راه خوبی برای بهره‌بردن از خواص لیمو باشد. آبلیموهایی که من از این سایت تهیه کردم واقعا عالی و تازه و خوش طعم بود. من ازتون ممنونم به خاطر کیفیت بالای آبلیموهاتون و قیمت خیلی مناسب و به صرفه. موفق باشید

  9. سلام روز بخیر کاملا خوش طعم و درجه یک و فوق العاده هستند و طعم غذا رو خیلی بهتر و خوشمزه تر میکنه

  10. سلام وقت بخیر
    این آبلیمو ها هیچ طعم تلخی ندارد و کاملا ترش هست و طعم غذا ها را بهتر میکند

  11. سلام و عرض ادب، لیموترش یکی از چاشنی های خوش خوراک هست و مرغوبترین لیمو ترش برای شیراز است وشرکت تولیدی لیموی ناب با کیفیت بالا این محصول را در بازار ارائه میکند از خرید خود از این شرکت کمال رضایت را دارم

  12. سلام روزتون بخیر خسته نباشید.
    میشه لطفا درباره نحوه تولید آبلیمو توضیحات بیشتری بدید .
    ممنونم .

  13. سلام وقت بخیر. یکی از تولید کننده های آبلیمو درجه یک در ایران مجموعه ی لیمو ناب است که به سلامت جامعه و افراد بسیار اهمیت می دهند. من از این سایت به صورت عمده خرید کرده ام و هم خودم و هم مشتریانم بسیار از محصولاتشان رضایت داشتند. پیروز باشید.

  14. ابلیموی تازه بهترین هست که حاوی ویتامین c برای سرماخوردگی بسیار مفیده ویتامین c در ان برای پوست وپیری زود رس خیلی عالی در بین غذا بخوریم باعث هضم ان جلوگیری از کاهش چربی مفیده

  15. سلام وقت بخیر
    استفاده از آبلیمو واقعا در آشپزی به غذا طعم خوب و خوشمزه ای میده،مخصوصا که یک آبلیمو طبیعی و خوب باشه

  16. سلام ابلیموهاتون بسیار تازه و با کیفیت است و رنگ و عطر و طعم های دایره ممنونم ازتون

  17. سلام دوستان آبلیمو سم زدا ترین میوه هست قدر این نعمت رو بدونید و همیشه مصرف کنید

  18. سلام خسته نباشید این ابلیمو ها از لیمو شیرازی یا لیمو سنگی؟هر چقدر بخوایم ارسال دارین حتی تو حجم بالا؟

  19. سلام بر عزیزان سایت بله ابلیمو برای سرماخوردگی خیلی خیلی مفید هستش ولی آبلیمو داریم تا آبلیمو باید اصل آبلیمو رو تشخیص بدین توی سایت واقعا آبلیمو های ک دارن اصل اصلن

  20. سلام من از سایت شما خرید آبلیمو کردم واین آبلیمو شما خیلی خوش طعم با کیفیت بالا بود

  21. سلام و خسته نباشید بنده از آبلیمو این شرکت تهیه کردم واقعا از لحاظ کیفیت و مزه واقعا درجه یک هستش سپاسگزارم از زحمات شما

  22. باسلام وعرض ارادت حضورشما سروران گرامی چندی قبل دنبال ابلیموی تازه وباکیفیت میگشتم تااینکه به پیشنهادیکی ازدوستانم واردسایت شماشدم اولش کمی استرس داشتم که مباداجنس ارسالی بانمونه گفته شده درسایت فرق داشته باشه بلاخره خودموراضی کردم ومقداری خریدم بعدتحویل گرفتن ابلیموهایم مجدداقدام به خریدکردم چون واقعا کیفتی بسیارعالی داشته ونسبت به مکانهای دیگرخیلی خیلی مقرون به صرفه هست چون بدون واسطه خریدانجام شده وراس تاریخ بدستم رسیدممنونم بابت همه زحمات وتلاش شما

  23. سلام وقتتون بخیر سفارش جزعی هم قبول میکنید برای مصرف خانگی میخوام و اینکه لیتری چنده این ابلیمو

  24. یک ایلیموی تازه باید بو و طعم مناسبی داشته باشد کیفیت این ابلیمو خوب و قیمت مناسبی دارد

  25. تولید آبلیموی تازه در بسته بندی های مختلف و اندازه های متفاوت باعث راحت تر شدن خرید توسط خانواده های مختلف کم جمعیت و پرجمعیت می شود.

  26. سلام صبح بخیر ابلیمو یکی از بامزه ترین چاشنی هست که ویتامن سی بالایی داره که مصرف دارویی ه‍م داره ممنونم از محصول الیتون

  27. محصولاتشون واقعا عالیه من خرید کردم هم با کیفیته هم قیمتش مناسبه.از دست ندین

  28. سلام خسته نباشید چطور میتونم از این آبلیمو سفارش بدم؟
    فروش عمده هم دارید؟

  29. سلام وقت به خیر
    من ازاین محصول خریداری کردم وخیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  30. سلام سپاس فراوان ازسایت بینظربتون که انقدر جامع درمورد خاصیت وپخش آبلیمو توضیح داده شده طبیعتا بنده از مشتریای شما خواهم بود چرا یکی از بیشترین مصارفی که انسانها دارندآبلیمو تازه می باشد.

  31. استفاده از ظروف پت برای بسته بندی آبلیمو در حجم بالا مناسب نیست چون اسید آبلیمو با آن واکنش شیمیایی انجام می دهد

  32. قیمت بسته بندی بزرگ از شیشه های کوچک به صرفه تر است یا اینکه فرقی ندارد؟

  33. باسلام وخسته نباشی. این سایت دارای آبلیموی درجه یک میباشدوازطعم بسیاربی نظیربرخوردارمیباشد. آبلیموبه عنوان چاشنی درغذاوسالاد… استفاده میشودودارای انواع ویتامین A. B. C. Dکلسیم… است پس بایدازابلیمویی استفاده شودکه ازکیفیت ومرغوبیت بالایی برخوردارباشدوبابهترین قیمت باشد. حتمااگرقصدخریدداریدسری باین سایت بزنیدوبدون واسطه بهترین آبلیمو رادریافت نماییدباتشکرفراوان

  34. درود بر شما
    آبلیموهای تازه به دلیل این که حاوی مقدار زیادی ویتامین C هستن مصرف آن برای درمان سرماخوردگی بسیار مفیده ویتامین C موجود در آن برای جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس تاثیر فراوانی داره با این اوصاف فایده های زیادی داره و باید از آن آگاه بود پس کیفیت مهمه که خیالمان راحت می توانیم از این شرکت خرید کنیم

  35. سلام وقت بخیر از سایت شما دیدن کردم
    مطالب سایت مفید و عالی هست

    آبلیمو پر مصرف ودر هر خونه ای احتیاجه
    چقدر خوبه که آبلیموی طبیعی باشه

    سوالی داشتم چطور میتونیم آبلیموی طبیعی رو تشخیص بدیم

  36. سلام و خسته نباشید به شما.
    آبلیمو طبیعی یکی از بهترین منابع ویتامین Aهست. همینطور ویتامین C به همین دلیل برای سرماخوردگی عالللیه.

  37. باسلام خدمت شما ببخشید آبلیموی تازه کیلویی چنده؟فروشتون به چه صورت هست؟فله یا عمده؟چطور باید سفارش بدم؟

  38. سلام وقت بخیر.ابلیموها دارای مقادیر زیادی از انواع ویتامین‌ها هستند و همچنین چاشنی خیلی خوبی برای انواع سالادها و سس ها و غذاها به حساب میاید

  39. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  40. با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوبتون.

  41. نکته‌ای که در مصرف آب لیمو ترش باید به آن توجه کنید آن است که می‌تواند به علت خاصیت اسیدی که دارد موجب از بین رفتن مینا دندان و پوسیدگی دندان‌ها شود، از همین رو برای مصرف آب لیمو ترش بهتر است آن را رقیق کنید

  42. با سلام و روز بخیر ،من به توصیه یکی از دوستان با این مجموعه آشنا شدم و همیشه از این سایت آبلیمو ی تازه خریداری میکنم بسیار با کیفیت و خوب است و قیمت مناسب تری نسبت به جاهای دیگر دارد و همه این عوامل باعث شده است که من مشتری همیشگی سایت شوم و آبلیموی مورد نیازمون رو از این مجموعه خریداری کنم ،تشکر ویژه از این تیم پر تلاش که همیشه بهترین آبلیمو رو عرضه می نماید،امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند و بدرخشند .

  43. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

  44. سلام.روزبخیر!!مجموعه آبلیموی لیمو ناب محصول متفاوتی که دارد علاوه بر آبلیمو پوره لیمو ترش هم دارد که برای سالاد وسوپ بسیار مناسب است آبایمو ولیمو دارای ویتامین سی ضد ویروس وپتاسیم ومنیزیموضد سرطان است.از مجموعه مطمئن باید تهیه شود که عوارض جانبی نداشته باشد وهمچنین تلخ نباشدپس ازاین مجموعه باخیال راحت سفارش بدین.

  45. سلام و درود خدمت شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار عالی

  46. با سلام خسته نباشید وقتتون بخیر باشه.کیفیت وطعم آبلیمو های شما بشیار بینظیر هستش.خرید عمده رو از شما به همه پیشنهاد می کنم

  47. مراکز پخش ابلیموی تازه ارگانیک کجا می باشد ؟ برای گفتن نماندگی پخش چه کاری باید انجام بدیم ؟

  48. سلام آبلیمو به عنوان بهبود دهنده گلو درد و سرماخوردگی شناخته می شود. به طور کلی آبلیمو به عنوان یک ضد ویروس عالی عمل می کند. همچنین به عنوان یک چاشنی در سالادها و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

  49. سلام .وقت بخیر .آبلیمو خیلی خواص داره واین مجموعه آبلیموهای تازه ومختلفی رو در اختیار مشتریان قرار داده که در بسته بندیهای مرتب وکاملاًبهداشتی به فروش میرسونه

  50. سلام در واقع آبلیمو تازه سرشار از ویتامین C مصرف آن برای درمان سرماخوردگی خوب می باشد برای جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس عالی

  51. سلام وقت بخیر ابلیمو بسیار خوشمزه وباطعم طبیعی تولید شده من از این سایت ابلیمو خریدکردم وخیلی راضی هستم وبه دوستان توصیه میکنم خرید کنن

  52. آبلیموی تازه و لیموترش خواص زیادی داره و بهترینش اینه که مناسب برای پوسته هم شاداب کنندس هم باعث میشه جوش و آکنه های صورت از بین بره.
    برای هضم غذا و سنگ کلیه خیلی خوبه یا کسایی که رژیم دارن و به دنبال کاهش وزن هستن اگه از لیموترش و آبلیمو استفاده کنن باعث کمتر شدن اشتهاشون میشه.

  53. سلام وقت بخیر.
    آبلیمو تازه با بسته بندی یک نفره برا رستوران می خوام خریداری کنم لطف می کنید برای خرید راهنماییم کنید

  54. سلام و درود. ممنون از مطالبی که در سایت قرار دادید.. ببخشید یک سوال؟ مصرف آبلیمو برای افراد مبتلا به آسم مشکلی نداره؟ ممنون میشم پاسخ بدید.. تشکر

  55. این ابلیموها طبیعی هستند یعنی کارخونه ای نیست و مواد نگهدارنده ندارند؟

  56. سلام طعم ابلیمو جالب نیست، فقط برای مزه دار کردن جوجه و ماهی و … قابل استفاده است.

  57. در واقع آبلیمو تازه به دلیل این که حاوی مقدار زیادی ویتامین C بوده، بنابراین مصرف آن برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید می باشد. از سویی دیگر ویتامین C موجود در آن برای جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس بسیار موثر می باشد.

  58. سلام وقت بخیر خسته نباشید واقعا محصولتون طبیعی هست؟ معمولا هر خانواده خودش مقداری لیمو تهیه میکنه و آب میگیره من خودم به شخصه معتقدم اگه خودم لیمو بخرم و آب بگیرم باصرفه تر و طبیعی تر از آبلیمو های شرکتی هست حالا ممکنه نظرم درست نباشه ولی اینقدر که محصولات بی کیفیت در بازار ریخته این نظر تبدیل به یه باور عمومی شده برای اطلاع بیشتر از محصولتون باید چیکار کرد؟

  59. سلام و درود
    از جمله خواص لیمو ترش تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و ضد سرطان می باشد. از این رو پزشکان توصیه می کنند مصرف روزانه لیمو ترش یا آبلیمو تازه را در وعده های غذایی قرار گیرد. این مجموعه در تولید و فروش آبلیمو های تازه فعالیت می کند و محصولات با کیفیت و درجه یکی را برای ما مشتریان عرضه می کنند و بسیار مورد قبول می باشد.

  60. سلام وقت شما بخیر اگر به صورت عمده محصول را سفارش بدم بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

  61. سلام محتوای بسیار خواندنی و جذابی در این سایت خواندم و با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم.

  62. سلام و خسته نباشید. ابلیموی تازه بهترین چاشنی برای غذا،سس ها و بسیاری از سالادهاست. خرید ابلیم حتما می بایست از سایت های معتبری باشد که این محصول را بخوبی توضیح و ارائه می دهند. بسیاری از ابلیموها در بازار و فروشگاه ها وجود دارند که ذره ای طعم لیمو نمی دهند.ابلیموی تازه سرشار از ویتامین C میباشد که برای بدن ضروریست. بنابراین خرید این محصول باید از مراکزی باشد که بخوبی این محصول را معرفی و در اختیار مردم قرار می دهند. سپاس بخاطر این ابلیموهای درجه یک و مرغوب که طعم واقعی یک لیموی تازه را می دهد.خرید این محصول اگر بصورت عمده و مستقیم از مراکز معتبر صورت گیرد ،بسیار مقرون بصرفه می باشد.

  63. سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوبتان من اگر بخواهم از این سایت آبلیمو به صورت عمده سفارش دهم،از چه راهی باید این کار را انجام دهم،لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر از شما و قبولی طاعات و عبادتان

  64. سلام خسته نباشید
    آبلیمو برای درمان خیلی از بیماری ها و عارضه های بدنی استفاده میشه از جمله حالت تهوع و…

  65. سلام و وقت بخیر. برای فروش آبغوره هم دارین یا فقط آبلیمو دارین برای فروش؟

  66. سلام وقت بخیر.ابلیمو رو توی سایت دیدم سفارش دادم خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

  67. سلام، وقتتون بخیر و طاعاتتون قبول
    هزینه ارسال به شهرستان چقدره؟

  68. سلام داخل ساییتون راجع یه نحوه سفارش و قیمت ها یه توضیح بدید ممنون

  69. سلام آبلیموی درجه یک ایرانی واقعا باعثه افتخاره این همه کیفیت و طعم خوب من از این آبلیموسفارش دادم واقعا انگار خود لیمو هست خیلی طعم و بوی خوبی داره

  70. سلام واقعا ابلیویی خیلی طبیعی وپرز دار و طعم برای هوای گرم خیلی موثر دربرابر نور خورشید

  71. با سلام

    از تلاش ارزنده شما جهت عرضه آبلیمو با کیفیت مطلوب به مشتریان کمال تشکر و قدردانی را دارم
    پایدار باشید

  72. آبلیمو یک نوع از مرکبات و یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها در بدن شما، با جلوگیری یا توقف آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و یا مواد شیمیایی عامل آسیب، سلول های شما محافظت می کنند.

  73. سلام این شیشه ها خیلی قشنگند اگر از این سایت آبلیموی منزل را تهیه کنیم آیا با این شیشه ها تحویل داده میشوند؟ یا بطری های پلاستیکی یک بار مصرف؟

  74. با سلام خدمت شما عزیزان مطالب مفیدی بود واقعا لذت بردم واینکه من از همشون استفاده کردم و راضی هستم با تشکر فراوان

  75. سلام این آبلیمو بسیار تازه است و در فصل تابستان بسیار کاربرد دارد دارای طبع سرد و خنک است و چاشنی بی نظیری محسوب می شود

  76. من تنها یکبار از سایت شما آبلیمو تازه را سفارش دادم که بسیار راضی بودم و متوجه شدم‌که مجموعه شما هدفش تنها جلب رضایت مشتری است.

  77. وقت بخیر

    من از سایت شما آبلیمو سفارش دادم برای مغازه ام،شکر خدا فروش خوبی داره، وهمه مشتری هام راضی هستن

  78. سلام آبلیموی تازه، با داشتن ویتامین های c، Aوغیره برای سرماخوردگی، درد گلو خیلی مورد استفاده قرار میگیره، لیمو هرچه تازه تر و مرغوب تر باشه، آبلیمو هم خوش رنگترو خوش عطرتره،

  79. سلام روخوش من تهیهه کردم و عالی بود به موقع رسید دستم و پاسخگویی هم عالی بود متشکرم .

  80. سلام روخوش من تیهه کردم و عالی بود به موقع رسید دستم و پاسخگویی هم عالی بود متشکرم .

  81. سلام خسته نباشید
    آبلیمو طبیعی رو میتونیم به صورت آنلاین هم سفارش بدیم؟

  82. سلام
    آبلیمو یکی از پر خاصیت ترین و پر طرفدارترین می باشد
    آبلیمو مخصوصاً تو فصل سرما برای عفونت و سرما خوردگی مفید می باشد.
    بنده از این سایت خرید کردم بسیار از کیفیت محصول راضی بودم.
    به شما هم پیشنهاد می کنم
    ممنون از سایت خوبتون.

  83. با سلام ممنونم که شما بهترین ها رو در اختیار ما قرار می دهید .اونم محصول به این خوبی ودرمانی رو.از بوی لیموی تازه که طراوت رو برامون میاره .ممنونم که مطالعه میکنید.

  84. سلام وقت بخیر
    چقدر مطالب سودمندی در رابطه با آبلیمو به اشتراک گذاشتید واقعا عالی بود
    و خیلی خوبه که در مورد محصولی که تولید میکنید اطلاعات کامل رو در سایت میذارید
    من می‌خواستم سفارش بدم میشه راهنمایی کنید ؟

  85. لیمو ترش غنی از فیبر است و این فیبر موجب بهبود حرکات روده شده و از یبوست پیشگیری می کند.

  86. سلام وقت بخیر
    آبلیمو هاتون داری کیفیت مطلوب هستش و در خواست ثبت محصول دارم لطفا بنده را راهنمایی کنید ؟

  87. برای پاکسازی روده‌های خود می‌توانید ترکیب تب ولرم و آب لیمو ترش را مصرف کنید.

  88. من خودم یک شیرازی هستم آبلیموی شیرازی بهترین آبلیمو در ایران است و آبلیموی شیرازی نشان دهنده‌ی یک شیرازی است آبلیموی شیرازی رو حتما امتحان کنید چرا:چون آبلیموی شیرازی جز آبلیمو های خوب ایران است من خودم چون در نزدیک شیراز زندگی میکنم آبلیموی خیلی خوب دارد پیشنهاد می کنم که این محصول خوب وباارزش خوب ناب شیراز را بخرید و استفاده کنید

  89. آبلیموتازه درجه یک درایران طرفدارن زیادی داره واقعا درجه یکه طعم بی نظیر و رنگ طبیعی.ویتامینهای بسیار زیادی هم داره واقعا مفیده هم داخل ایران هم خارج مورد استفاده است وخریداران بیشماری داره. از سایت بالا تهیه کنین من به شخصه راضی ام خیلی

  90. سلام خداقوت. آبلیمو درجه یک یک چاشنی ترش برای داخل مرغ و سالاد میشه استفاده کنیم که طعم خوشمزه ای به غذا می دهند.

  91. من از این آبلیمو ها فقط برای درست کردن شربت آبلیمو استفاده می‌کنم و کاملا راضی هستم از خریدم از این سایت.

  92. سلام
    ممنون بابت مطالب خوب و مفیدی که ارائه دادید.
    موفق و پایدار باشید

  93. سلام شما در کدام شهر ها نمایندگی دارید؟ امکان خرید حضوری وجود دارد؟

  94. سلام من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

  95. سایتتون خیلی عالیه، می خواستم ازتون خرید عمده داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟

  96. سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. آبلیمو تازه چند تا شیشه ازتون گرفتم واقعا طعم آبلیمو میشه مزه کرد.

  97. باسلام وخسته نباشین آبلیموی تازه ومقوی که مورد نیاز بدن هست ومی تونه چربی بدن روتاحدزیادی ازبین ببره وکبد روسالم نگه داره ممنون از آبلیموی طبیعی وتازه ای که تولید می کنید

  98. در کل قیمتش هر سال مقرون بوده انشاالله امسالم همین طور

  99. سلام بنده از مطالبتون استفاده کردم و همین باعث شد از سایتتون سفارش بدم و تازه فهمیدم که آبلیموی واقعی چیه

  100. سلام فروش حضوری دارید؟ میخام از اصل بودن و تضمین آبلیمو مطمئن بشم خریداری کنم با تشکر فراوان.

  101. با سلام و عرض خسته نباشید از محصول خوبتون
    برای من خیلی مهمه از آبلیمو استفاده کنم که تازه و درجه یک باشه
    هرچه آبلیمو تازه تر باشه خواصش بیشتر
    خیلی ممنونم که به تازه و درجه یک بودن آبلیمو تون اهمیت می دید

  102. سلام خسته نباشید قصد خرید عمده آبلیمو رو داشتم میخواستم ببینم امکانش هست برام نمونه بفرستید؟باتشکر

  103. سلام وخدا قوت ممنون از سایت خوبتون سفارشی که داده بودم به دستم رسید خواستم تشکر کنم و پیشنهاد کنم برای خرید ابلیموی باکیفیت به این سایت مراجعه کنید قیمت مناسب و کیفیت عالی داشت

  104. واقعا ابلیموتون مزه ابلیموی طبیعی میده هیچ فری نداره با ابلیموی طبیعی، خانواده خیلی راضی بودن ممنونم

  105. آبلیمو برای لاغری خیلی خوبه. دکتر به من تجویز کرد که حتما مصرف کنم. اگر قصد لاغری دارید مصرف آبلیمو فراموشتون نشه

  106. بهترین چاشنی برای غذا آبلیمو هست ترشی غذا رو فقط باید با آبلیمو تنظیم کنیم هم عطرش غذارو خوش بو میکنه هم ترشیش

  107. سلام وقت بخیر .
    برای مراسم از این سایت ابلیمو گرفتم خیلی خوب و خوشطعم بود .ممنونم از شما باکیفیت و با قیمت مناسب .بدون واسطه باقیمت مناسب .

  108. سلام من می خوام از این سایت آبلیمو سفارش بدم می خواستم بدونم فروش به صورت عمده هم دارین؟

  109. من یک هفته پیش سفارش دادم و خیلی راضی بودم هم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت

  110. سلام و خسته نباشید
    محصولاتتون عالیه من خرید کردم و واقعا راضی هستم.

  111. سلام وقت بخیر برای خرید این محصول آبلیمو تازه باید از چه طریقی اقدام کنیم ؟

  112. با سلام و وقت بخیر. نوشيدن آبليمو قبل از صبحانه این است که سيستم گوارشى را تحريك مي‌كند و سبب افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می‌شود. این نوشیدنی نه تنها علائم سوء هاضمه، مانند نفخ، یبوست، سوزش سردل و بادگلو را بهبود می بخشد، بلکه به دفع مواد سمی موجود در دستگاه گوارش نیز کمک می کند. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید. با تشکر از مجموعه لیموناب

  113. سلام آبلیموهای این سایت واقعا درجه‌یک هستند من سفارش دادم و از خریدم بسیار راضی هستم

  114. عرض سلام خدمت شما افراد پر تلاش و موفق
    من مشتری قدیمیتون هستم،که خریدام رو از شما انجام میدم و خیلی راضی بودم و دوست داشتم دوباره خریدم را ازشما انجام بدم که موفق شدم و بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه همه چی با کیفیت و عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

  115. سلام من خیلی وقته منتظر تماستونم چرا همکاراتون
    با من تماس نمیگیرم

  116. سلام من همواره خریدار عمده آبلیمو از ابن شرکت بوده ام و محصول پر فروشن بوده سابت معتبر و خوبه حتما خرید کنید مک خوشحالم که از این شرکت خرید میکنم

  117. سلام
    آبلیمو طبیعی حاوی مقدار زیادی ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B، ویتامین D، کلسیم، پتاسیم و منیزیم می باشد؛ از این رو مصرف آن از مزایای بیشماری برخوردار بوده است و ما همیشه در منزل داریم
    ممنون از سایت خوبتون.

  118. سلام به این تاجر موفق که محصول خود را برند کنند و مردم اون محصول را در سایت شما بازدید کنند و سفارش یا بخرند

  119. با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    یقینا بهترین میوه از یک درخت همیشه سبز است
    آبلیمو برای انواع نوشیدنی ها مثل لیموناد و سایر نوشیدنی های لیمویی استفاده می‌شود
    که حاوی خواص بسیار زیادی است مثل کلسیم انواع ویتامین ها و پتاسیم است
    آبلیمو برای سرماخوردگی و پوست هم مفید است

  120. برای مهمونی افطاری که داشتم حتما باید سوپ درست میکردم .و اصلا دسترسی به ابلیمو طبیعی توی شهرمون نبود توسط یکی از دوستانم با سایت شما آشنا شدم بعد از ثبت سفارش سریع آبلیمو به دستم رسید وبا توجه به باوری که داشتم و فکر میکردم اسانس داره و مزه غذا را خراب میکنه اصلا اینجوری نبود و کاملا از مزش لذت بردم .به شما هم توصیه میکنم برای یک بار هم که شده از این سایت خرید کنید .عاشقش میشید

  121. سلام من خیلی ترشی دوس دارم و انقد که ترفدار غذاهای ترش هستم همش از آبلیمو های ترش استفاده میکنم ? و دوس دارم که بهترین کیفیت هارو بخورم واین محصول حرف نداره وخیلی هم تازه هستش

  122. سلام و خدا قوت
    در اغلب فروشگاه ها و مغازه ها آبلیموهایی با برندها و قیمت های مختلف به فروش می رسد. بعضی از این محصولات مزه آب یا اسانس می دهد، برخی تلخ مزه است، تعدادی از آنها به قدری ترش و شور است که انگار فقط از ترکیب اسید و نمک تهیه شده است و در مقابل، تعدادی هم به رنگ و طعم آبلیمو شباهت دارد

  123. سلام وقتتون بخییر
    من مدت زیادیه که به دنبال این محصول هستم
    و نمیدونستم کدوم رو بخرم خوب باشه
    چرا که تا به الان نمیدونستم نحوه تشخیص قابلمه خوب و با کیفیت از نوع بی کیفیت آن چگونه است
    حال امروز با خواندن مطالب سایت شما به این مهم پی بردم
    و خیلی خوشحالم
    لطفا نحوه خرید را برای من توضیح بدید تا بتونم بخرم
    با تشکر از سایت خوبتون ک مطالب عالی و جامع تون

  124. سلام و خدا قوت
    روزتون بخییر
    بسته ی من رسید به دستم
    همه چی عالی بود
    کیفیت محصول بی نظیر بود .من این پیام را دادم که تشکر کنم اول از سایت خوبتون که شامل مطالب مفید و جامعی هست دوم از مشاوران فروش با اخلاق و حرفه ای تون که با خوش رویی رفتار میکنند و آدم ترغیب به خرید میشوند .
    سوم از محصول با کیفیتتون که عالی بود و در آخر هم از قیمت های منصفاته تون در این وضع بازار و تورم
    شما خیلی خوبید

  125. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است به صورت هوایی یا زمینی یا دریایی ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید. من میخوام عمده سفارش بدم برای دبی

  126. سلام و خدا قوت ممنون میشم که توضیحات جامعی درباره نحوه توزیع محصول تان در سزاسر کشور بدهید؟
    آیا بدون واسطه از درب کارخانه به بازار های محلی عرضه میشود؟ یعنی دلال ها حذف میشوند و قیمتمش مناسب است؟

  127. آبلیمو یکی از محصولاتی است که احتمال تقلب در آن بسیار زیاد است. خوب است بدانید برخی تولیدکنندگان غیرمتعهد درصدی آبلیموی طبیعی را با جوهرلیمو یا اسیدسیتریک، رنگ های خوراکی و آب مخلوط می کنند و به عنوان آبلیموی خالص به فروش می رسانند. حال اگر درصد یکی از مواد به کار رفته در آبلیمو همچون آب، اسید، اسانس لیمو یا نمک افزوده شده زیادتر از دیگر ترکیبات باشد آبلیموی تولیدی آن طعم را بیشتر نشان داده و این همان عاملی است که موجب تفاوت طعم در آبلیموها می شود

  128. آبلیمو یکی از چاشنی هایی است که مصرف آن در منازل و آشپزخانه ها بسیار بالاست و غذا را بسیار خوش طعم میکند. دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ ممنون از پاسخگوییتون

  129. به دلیل رشد قارچ گونه محصولات بی نام و نشان و نامعتبر که اغلب به صورت انبوه و مخفیانه در کارگاه های زیر پله ای تولید می شود و گاهی هم مجهز به علامت استاندارد و کد بهداشت تقلبی است، امکان دارد بهنگام از سوی ناظران بهداشتی شناسایی و اطلاع رسانی نشود و مدتی در بازار عرضه و چند باری از سوی مصرف کننده استفاده شده باشد که مخرب ترین عوارض مصرف آبلیموهای تقلبی مشکلات شدید گوارشی و تاثیر مخرب اسید به کار رفته در این محصولات بر مینای دندان است

  130. در برخی کارخانه ها در مراحل پایانی تولید، ویتامین c را به طور مصنوعی به آبلیمو می افزایند که با ویتامینc طبیعی، قابل مقایسه نیست. در ضمن به دلیل آن که برای حفظ رنگ، طعم و جلوگیری از کپک زدگی آبلیمو از مواد نگهدارنده استفاده می شود، مصرف لیموی تازه گزینه مناسب تری است

  131. آبلیمو از جمله محصولاتی است که اغلب خانواده ها از روی میزان ته نشین شدن پالپ لیمو بر کف بطری پی به طبیعی بودن آن می برند. به همین دلیل چون اغلب آبلیموهای صنعتی ته نشین نمی شود یا میزان پالپ لیمو در آنها کم است، بسیاری عقیده دارند که محصول مصنوعی و سنتزی است. اما آیا این باور درست است؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  132. سلام… صادرات به کشورهای همجوار نیاز به ارتقای رقابت پذیری در محصولات کشاورزی دارد که بسته بندی و وجوه بصری برای جذب کشورهایی که شرایط آب و هوایی مناسب برای استحصال این محصول دارند از ویژگیهای بارز یک صادر کننده نمونه است. تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  133. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  134. سلام وقتتون بخیر
    آبلیمو هاتون صنعتی هستند یا طبیعی ؟ قیمت آبلیمو ها چنده ؟

  135. سلام خسته نباشید
    در واقع آبلیمو تازه از نمونه چاشنی های پرطرفداری بوده که به منظور طعم دار کردن غذا، تهیه شربت و انواع سس ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن آبلیمو طبیعی علاوه بر این که طعم بی نظیری داشته از خواص فراوانی برخوردار می باشد

  136. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه لیمو ناب ، آبلیمو یکی از چاشنی هایی هست که برای تهیه غذا و شربت و سس به کار برده میشه ، ممنون از مجموعه لیمو ناب

  137. با سلام ممنون از مجموعه لیموناب که لیموهای خیلی تازه ای رو به بازار عرضه میکنند میخواستم بدونم که اگر به صورت عمده سفارش بدم هزینه اون با سفارش تکی خیلی فرق داره؟ یعنی مقرون به صرفه تر میشه؟

  138. خ شحالم که سایت شما رو برای خرید انتخاب کردم چون محصولاتتون عالی هستند

  139. آبلیمو خاصیت اسیدیته داشته و در نتیجه مصرف آن موجب تحریک روده و هضم بهتر غذا خواهد کرد؛ به گونه ای که فلانوئید های موجود در آبلیمو بر بزاق دهان اثر کرده و کمک به تجزیه بهتر غذا خواهد کرد

  140. از خواص لیمو ترش می‌توان به تاثیر آن در حفظ سلامت چشم اشاره کرد. ویتامین C موجود در لیموترش می‌تواند موجب جلوگیری از بروز پیرچشمی و بیماری‌های چشمی در سنین بالا شود. همچنین فلاونوئید موحود در لیمو ترش می‌تواند از عفونت‌های چشمی جلوگیری کند
    لیمو ترش غنی لز فیبر است و این فیبر موجب بهبود حرکات روده شده و از یبوست پیشگیری میکند. ترکیب آب لیمو ترش و نمک یک روش درمانی سریع برای یبوست است. برای پاکسازی روده‌های خود می‌توانید ترکیب تب ولرم و آب لیمو ترش را مصرف کنید
    مصرف لیمو ترش و آب لیمو ترش با غذا و یا پس از غذا می‌تواند موجب بهبود هضم غذا شود. لیمو ترش می‌تواند سموم دستگاه گوارش را رقیق کرده و موجب از بین رفتن علائم سوءهاضمه، نظیر سوزش شکم، آروغ و نفخ شود..این خواص هم درصورتی است که بصورت طبیعی و بدون افزودنی مثل محصولات این مجموعه تولید شود

  141. با سلام . من از این سایت خریدکردیم و بسیار از کیفیت محصولات راضی بودم . ممن ن که امکان خرید آنلاین این محصول رو فراهم کردید.

  142. سلام. وقتتون بخیر. حتماً از آبلیمو استفاده کنید. خیلی خواص خوبی داره. حتماً تو تابستون برای رفع سم از بدن از شربت آبلیمو تازه و طبیعی استفاده کنید. مرسی از مجموعه ی خوب شما که با کیفیت ترین آبلیمو ها رو داره. خسته نباشید

  143. لیمو می تواند سبب هیدراته و جوان سازی پوست شما شود. ویتامین C و فلاونوئیدها نیز در برخی از محصولات مراقبت از پوست موضعی وجود دارد.

  144. سلام آبلیمو تازه به دلیل داشتن اسید به هضم غذا و کاهش کلسترول بدن و سلامت کبد چرب کمک میکند. آبلیمو تازه ویتامین های موجود در خود باعث از بین رفتن لک های صورت میشود. یکی از کاربرد های آبلیمو استفاده در غذا و به عنوان چاشنی غذا است.با تشکر

  145. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات کامل و مفیدی که درباره مزایای مصرف آبلیمو تازه اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و پخش آبلیمو تازه، با کیفیت و خوشمزه و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  146. با سلام شرکت پخش آبلیمو تازه درجه یک در ایران، از جمله مراکز معتبری بوده که در زمینه پخش این محصول در سرتاسر ایران فعالیت می نماید؛ به گونه ای که این شرکت پخش نمونه های مختلف از آبلیمو تازه را به صورت مستقیم و در بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، محصول مورد نظر خود را در بالاترین درجه کیفی و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.من از این سایت خرید کردم واقعا آبمیوه طبیعی و تازه ای بود

  147. سلام و خسته نباشید
    قیمت عمده چقدر هست و مدت زمانی که به دستمون میرسد چند روزه هست؟

  148. با عرض سلام و خسته نباشید
    آیا شما در سایر شهرها هم نمایندگی دارید؟آبلیموهاتون اصله مثل بقیع پر آبه ؟ من خریدار عمده هستم و برای مغازم میخوام بخرم. تعریف این سایت رو زیاد شنیدم. اول می خوام حضوری بیام و از نزدیک به همراه کارشنایم بلیموهاتون رو تست کنم رو ببینم. بعد اگر سر قیمت به توافق رسیدیم باقی مراحل خرید را بریم.

  149. سلام من همیشه ابلیمو هامو از شما میخرم و همیشه هم طبق گفته هاتون خیلی تازه هستند
    شیشه یک لیتری ابلیمو ها چنده؟

  150. سلام روزتون بخیر و خسته نباشید
    من از آبلیموهای شما استفاده کردم تازه و خوش طعم بودن با تشکر از همکارانتون که سریع سفارشاتم رو پیگیری کردن

  151. سلام

    مصرف مرتب آب لیمو به کنترل وزن کمک می‌کند. در واقع با مصرف آب لیمو که یک ماده‌ی اسیدی است، سوخت‌وساز بدن افزایش می‌یابد و بدن شما برای سوزاندن کالری‌ها آماده می‎شود. به علاوه، با مصرف مداوم نوشیدنی آبلیمو، بدن چربی کمتری در خود ذخیره می‌کند.

  152. سلام کمتر کسی هست که از آبلیمو به عنوان چاشنی در غذا استفاده نکرده باشد آبلیمو دارای خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی هست من از آبلیمو در تمام غذا ها چه به صورت چاشنی وچه به همرا سالاد مصرف می کنم و بسیار راضی هستم

  153. سلام خیلی باکیفیت و عالی بود امیدوارم قیمت ها همینطور بمونن و کیفیت تغییر نکنه

  154. برای فرد مبتلا به آنفلونزا و سرماخوردگی مصرف مخلوطی از آب لیمو تازه با عسل در یک لیوان آب گرم بسیار مفید فایده خواهد بود.

  155. با تجویز لیمو در مواردی که اختلال هاضمه به‌ وجود می‌آید از قبیل دل به هم خوردگی و نفخ شکم ،این اختلالات معالجه می شوند.

  156. در واقع آبلیمو تازه از نمونه چاشنی های پرطرفداری بوده که به منظور طعم دار کردن غذا، تهیه شربت و انواع سس ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن آبلیمو طبیعی علاوه بر این که طعم بی نظیری داشته از خواص فراوانی برخوردار می باشد؛ به گونه ای که با مصرف آن کمک به درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف استفاده نمود

  157. به جرعت میتونم بگم این سایت بهترین آبلیموها رو داره من خودم خرید کردم به شما هم توصیه میکنم خریداری کنید

  158. لیمو ترش یا به اختصار لیمو، میوه درخت لیمو و از مرکبات است.

    این میوه بسیار در مواد غذایی ما خصوصا خورشت ها استفاده می شود

  159. سلام، خسته نباشید
    چطور میتونم ازتون خریداری عمده بکنم؟ تخفیف هم در نظر میگیرید؟

  160. چربی و پیه را از بین می‌برد.

    و باعث می شود که از نظر سلامت بدنی بهتر فغالیت کند

  161. لیمو التیام بخش مناسبی برای زخم است.

    در جراحت ها از نمک لیمو برای زد عفوتی استفاده می کنند با این که خیلی

    درد دارد ولی زود خوب می شود

  162. چیزی که توی بازار ایران آزار دهنده اس وجود یه مشت کاسب بی وجدانه . طرف آبلیموی پارسال رو به اسم امسال میفروشه . این کار اشتباهه .

  163. در صورتی که بخوام به صورت عمده از شما آبلیمو بخرم آیا در توانتون هست که در کل سال به اندازه ی نیاز من آبلیمو تهیه کنین ؟

  164. بنده یه سر آشپز هستم روزانه برای طبخ غذاعای خود از بهترین و تازه ترین آبلیمو ها استفاده می کنم که مشتریان ناراضی نباشند. این محصول استثنائی یکی از بهترین و باورنکردنی ترین آبلیمو می باشد و من ممنون دار این سایت هستم.

  165. سلام وقت بخیر من لیموی تازه میخوام اونم به مقدار عمده
    شما فقط ابلیمو دارید؟پوره ی لیمو چطور؟

  166. با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    لیموی شیراز در واقع همان لیمو ترش های گرد کوچکی هستند که به رنگ سبز تیره و روشن دیده می شوند و نسبت به انواع دیگر لیمو ها ترش تر و اسیدی تر می باشند. جالب است بدانید که لیموی شیراز، ترش ترین انواع مرکبات جهان محسوب می شود.

  167. سلام وقت بخیر آبلیمو تازه درجه یک یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است که هیچ نوع مواد مصنوعی به آن اضافه نمی شود. من این محصول را می تونم به صورت عمده از سایت شما خریداری کنم؟

  168. لیمو ترش تو هر مواد غذایی یک چاشنی عالی است که همواره خود ما از اون بیشترین استفاده رو می کنیم. ممنونیم از مجموعه لیموناب که بهترین نوع رو برای ما تهیه کردند.

  169. اینکه آبلیمو کلی ویتامین A، ویتامین C، ویتامین B، ویتامین D، کلسیم، پتاسیم و منیزیم دارد بنظرم مصرفش باید خیلی زیاد باشه و طرفدارای زیادی داشته باشه. من خیلی از این چاشنی بهره می برم.

  170. سلام. روزتون بخیر
    من ازتون خرید کردم آبلیمو هاتون خیلی تازه بودن از کیفیتش راضی بودم

  171. ویتامین‌های آ، ویتامین ب، ویتامین ث، ویتامین دی و مواد معدنی همانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم در آب لیمو وجود دارند.بنده کبابی دارم واقعا طعم بسیار عالی دارد تمام مشتری هام با ابلیمو برند شما خوش طعم تر میکنن کبابشون را.

  172. سلام برای تعیین بهترین قیمت آبلیمو باکیفیت به چه موردی باید توجه کرد؟

  173. محصول شما تازه، با کیفیت و به صورت عمده کاملا مقرون به صرفه میباشد. بی شک دوباره از ساییتون سفارش خواهم داد.

  174. در اثر نوشیدن مایعات حاوی آب لیمو، چشمهای شما درخشان تر شده و پوستی سرحال تر از قبل خواهید داشت. در صورت تمایل برای بهتر کردن طعم آن می توانید از شکر یا عسل استفاده کنید. اگر در صورت شما لکه و جوش قرمز رنگ وجود دارد، درمان آن با آب لیمو و نمک است.

  175. سلام وقت بخیر
    ابلیمو های این فروشنده عالی است .من توصیه میکنم حتما خریداری کنید. از کیفیت بالایی برخورداره و قیمت مناسبی هم داره
    ممنون از محصولات خوبی که ارائه میدهید.

  176. سلام، خسته نباشید
    آبلیموی تازه و با کیفیت توی طعمم غذا خیلی تاثیر داره چطور میتونم از کیفیت محصول شما مطمئن بشم؟

  177. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مطالب مهم و اموزنده عالی بود،
    چجوری می تونم سفارش بدم ؟
    این شرکت پخش نمونه های مختلف از آبلیمو تازه را به صورت مستقیم و در بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، محصول مورد نظر خود را در بالاترین درجه کیفی و با مناسب ترین قیمت خریداری نماییم .

  178. قیمتش دبه ای چند در میاد؟ من یه نیسان میخوام سفارش بدم باید چکار کنم پولمم آمادس

  179. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  180. درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما اگر قیمتهاتون همینطور مناسب باشه با عث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما ضمناً نحوه بسته بندی و هزینه ارسال را بفرمایید و کاتالوگ را بفرستید تا بررسی کنم و انشالله بتونیم بهترین تصمیم گیری کنیم

  181. سلام خسته نباشین. خریداری کردم بسیار عالی ودرجه یک بود.
    مرسی از شما

  182. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  183. سلام آب لیمو خواص درمانی خیلی خوبی داره ، من شنیدم آب لیمو های صنعتی رو از کاه میگیرن !! و آبلیمو های طبیعی خیلی بهتر از صنعتی هستن

  184. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما