قیمت عمده آبلیمو خانگی در بازار تهران

در واقع آبلیمو خانگی از چاشنی های طبیعی و محبوبی بوده که از تنوع بالا و قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد.

  • به گونه ای که قیمت این محصول به عوامل مختلفی نظیر کیفیت لیموترش استفاده شده، درجه خلوص آبلیمو و نحوه تولید آن بستگی خواهد داشت.
  • در ضمن برای تعیین قیمت عمده آبلیمو خانگی در بازار تهران باید به موارد دیگری نظیر نحوه فروش محصول، نوع بسته بندی، نوسانات بازار لیموترش و سایر هزینه های جانبی توجه ویژه نمود.

قیمت عمده آبلیمو خانگی در بازار تهران

طرز تهیه آبلیمو طبیعی خانگی

طرز تهیه آبلیمو طبیعی خانگی

در واقع آبلیموهای موجود در بازار به دو روش صنعتی و خانگی تولید می گردد که ما در این بخش طرز تهیه آبلیمو طبیعی خانگی را شرح خواهیم داد.

  • در ابتدا برای آبلیموگیری باید لیموترش های مناسب برای آبگیری را انتخاب نمود. به گونه ای که لیموترش هایی که پوست زرد، نازک و وزن سنگین تری دارند آب بیشتری خواهند داشت.
  • پس از انتخاب لیموترش مناسب نوبت به شستشوی آن ها می رسد. پس از شستشو بهتر است که لیموها را به مدت یک شبانه روز در آب ولرم خیسانده تا در این صورت پوست آن ها نرم تر شده و آب بیشتری از آن ها به دست آید.
  • حال پس از آبکشی لیموترش ها و جداسازی نمونه های سالم نوبت به مرحله آبگیری از لیموترش فرا می رسد. در این مرحله اگر تعداد لیموترش ها کم بود که می توان از آبلیمو گیری های خانگی استفاده نمود. البته باید قبل از استفاده، آبلیموگیری را به خوبی بشوییم تا عاری از هرگونه چربی و میکروب باشد.
  • در صورتی هم که لیموترش ها زیاد بود باید به مراکز آبلیموگیری مراجعه نمود. اما در هر دو حالت پس از آبلیموگیری باید آن را صاف کرده تا تفاله ها از آبلیمو جدا گردد. این کار باعث ماندگاری بیشتر آبلیمو و هم چنین جلوگیری از تلخ شدن آن ها خواهد شد.
  • پس از آبلیمو گیری باید آبلیمو خانگی تازه را در شیشه های درب دار که از قبل شسته و خشک شده ریخته و در جای خنک و تاریک نگه داری نمود.

آبلیمو خانگی خوب از کجا بخریم؟

آبلیمو خانگی خوب از کجا بخریم؟ در واقع آبلیمو های خانگی به دلیل کیفیت بالا و خواص فراوانی که داشته، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و افراد زیادی تمایل به خرید این محصول خواهند داشت.

البته لازم به ذکر است که کیفیت آبلیمو خانگی به عنوان یک ماده غذایی خوش طعم و مفید، بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا با سلامت انسان رابطه ای مستقیم خواهد داشت.

از این رو آبلیمو خانگی خوب را باید از مراکز و فروشگاه های معتبری خریداری نموده که تحت نظر وزارت بهداشت اقدام به تولید و فروش این محصول نموده اند. زیرا آبلیموهای موجود در این مراکز فروش از بهترین گونه های لیمو تولید شده و برای حفظ و نگهداری از آن هیچ گونه افزودنی اضافه نشده است. در ضمن در زمان تولید و بسته بندی هم باید اصول بهداشتی رعایت گردد.

26

  1. . سلام وقت بخیر
    برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  2. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار هست مجموعه تون و رفتار درستی با مشتری دارید.

  3. آبلیموی کارخونه ای اصلا بدرد نمیخوره اصلا انگار آبلیمو نیست فقط انگار طعم دهنده بهش اضافه کردن

  4. با آب لیمو طبیعی مقایسه کنید می فهمید کاملا یه مایع‌ شیمیایی خریدید نه آب لیمو‌.اصلا خوب نبود

  5. سلام اگر بخام سفارش خودمو به صورت عمده ثبت کنم در قیمت تاثیر داره؟

  6. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت های محصول شما مطلع بشم؟

  7. سلام و خسته نباشید
    تشکر از پاسخگویی به موقتون محصولم به دستم رسید.

  8. سلام وقت بخیر
    ممنونم از مطالب مفیدتون
    آبلیموی طبیعی بسیار خوش طعم و خواص بسیار زیادی دارد که باید در سبد غذایی قرار دهیم تا از فواید این ماده پر خاصیت، بهره مند باشیم.

  9. یکی از دغدغه همه ماها خرید اب لیمو تازه و ارگانیک می باشد که با خرید از سایت شما دیگه این دغدغه رو نداریم.

  10. سلام
    خداقوت و خسته نباشید برای این تلاش روزافزون
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از محصول شما خریداری کرد بود و خوب و عالی بنظر میومدو ادم رو مجذوب خودش میکرد و تمایل داشتم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.و محصول بی نظیر شما را استفاده کنم ممنون عالی بود

  11. سلام
    خداقوت و خسته نباشید برای این تلاش روزافزون
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از محصول شما خریداری کرد بود و خوب و عالی بنظر میومدو ادم رو مجذوب خودش میکرد و تمایل داشتم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.و محصول بی نظیر شما را استفاده کنم ممنون عالی بود.

  12. سلام من همیشه آبلیمو خانگی میخرم چون از نظر کیفیت بهتره و سایت شما هم قیمتاش مناسب تره

  13. سلام وقت بخیر من از این سایت آبلیمو خانگی خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت آبلیمو خانگی خریداری کنید.

  14. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  15. سلام خسته نباشید
    در واقع آبلیمو های خانگی به دلیل کیفیت بالا و خواص فراوانی که داشته، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و افراد زیادی تمایل به خرید این محصول دارند

  16. آب لیمو باعث بهبود هضم غذا می شود. لیمو خودش اسیدی است و آنها به بزاق در تجزیه غذا برای هضم بهتر کمک می کند. علاوه بر این، فلاونوئیدها در لیمو سبب تحریک ترشح آنزیمهای گوارشی می شود.

  17. اگر شما از یبوست رنج می برید اسیدیته لیمو می تواند سبب تحریک فعالیت روده و تمیز شدن روده شود. و اگر شما سوزش مکرر سر دل و یا بازگشت اسید به مری دارید نوشیدن یک لیوان آب گرم با 2 قاشق چای خوری از آب لیمو در حدود 30 دقیقه قبل از غذا ممکن است به پیشگیری علایم ریفلاکس کمک کند

  18. با عرض سلام، وقت بخیر.
    سپاس فراوان بابت اطلاعات خوب و مفیدی که درباره طرز تهیه آبلیمو خانگی اراٸه کردید.
    همچنین تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش عمده آبلیمو طبیعی خانگی تازه، خوشمزه و درجه یک.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت و نحوه ثبت سفارش رو هم اعلام کنید.

  19. سلام و درود
    یرای خرید عمده آیا تخفیفی هم در نظر گرفتید. من مغازه دارم و قیمت اجناس خیلی برام مهمه. لطثا یک مشاور از شرکتتون بهم معرفی کنید تا مستقیم باهائش در تماس باشم.

  20. درود و خسته نباشید خیلی خوشحالم که با سایت و مجموعه ی خوب شما اشنا شدم محصولات با کیفیت خیلی بالا هستند و ارسال بموقع و عالی

  21. یک قاشق چای خوری آب لیمو را در دو فنجان آب مقطر بریزید و با یک پنبه تمیز صورت خود را با آن پاک کنید.این کار باعث کاهش چربی پوست می شود و از پدید آمدن جوش های صورت جلوگیری می کند

  22. کیفیت محصول خوبه ولی یه کم طعمش به شیرینی میرنه. قیمت هم مناسب بود.

  23. آبلیموی خوب رو باید از اون پالپ های لیمو که توشه تشخیص داد . اگه آبلیمو صاف و یه دست باشه نشون میده صنعتیه و ضرر داره .

  24. لیموترش و آبلیمو، از جمله خوردنی های توصیه شده در دوران حاملگی هستند.توصیه می‌شود برای کاهش تهوع خانم‌های باردار هر روز صبح یک لیموی تازه را بو کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما