کارخانه تولید آبلیمو صنعتی تازه

کارخانه آبلیمو صنعتی تازه اقدام به تولید گسترده این محصول به صورت عمده و مستقیم نموده است. از آنجایی که کیفیت این محصول بسیار زیاد است صادرات آن نیز به برخی از کشورهای همسایه مانند عراق و کویت نیز صورت می گیرد. 

کارخانه تولید آبلیمو صنعتی تازه

مشخصات آبلیمو طبیعی صنعتی

مشخصات آبلیمو طبیعی صنعتی آبلیمو شرکتی یکی از بهترین نوشیدنی هایی است که دارای طرفداران زیلدی است. در واقع علت این موضوع بدان سبب است که در تولید این محصولات معمولا از کودها و مواد شیمیایی مضر برای انسان استفاده نشده و از سوی دیگر آن محصول نیز اصلاح نژاد و تراریخته نمی باشد. به بیان دیگر این محصولات از نوع ارگانیک هستند.

آب لیمو ترش یکی از بهترین و پرخاصیت ترین انواع میوه هایی بوده که دارای خواص فوق العاده بالای آنتی اکسیدانی بوده و همین امر نیز سبب افزایش میزان استفاده از آن شده است.

این محصول در رنگها و اندازه های مختلفی یافت می شود. اما به صورت کلی دو نوع زیر از سایر انواع آن مشهور تر هستند.

  • لیمو سنگی
  • لیمو معمولی

لیمو نیز در هر دو نوع یافت می شود. همانطور که می دانید معمولا لیمو سنگی از لیموی معمولی بزرگتر بوده و هنگام رسیده شدن به رنگ زرد در می آید. اما لیموی معمولی نیز بسیار ریز تر بوده که در بیشتر موارد در همان هنگام سبز بودن آن را از درخت می چینند. با این وجود آن چه که سبب تمایز لیموی محلی از لیموهای دیگر می شود، مربوط به طعم و اندازه آن می باشد. اندازه لیمو محلی به صورت کلی بسیار کوچکتر از سایر انواع آن بود و همچنین طعم آن هم بسیار دلنشین و عطر فوق العاده گیرایی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که لیمو دارای مقادیر بسیار زیادی از انواع آنتی اکسیدانها بوده که می تواند بدن شما را در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه انواع سرطان ها مصون نگه دارد. همچنین وجود برخی از ویتامین ها مانند ویتامین ث نیز در این میوه سبب افزایش مقاومت بدن و بهبود سیستم ایمنی شما خواهد شد. 

قیمت فروش آبلیمو صنعتی عمده

قیمت فروش آبلیمو صنعتی عمده همان طور که در بالا ذکر شد آبلیمو یکی از بهترین انواع محصولات غذایی بوده که ارزش غذایی بالایی می باشد. همین امر نیز سبب شده تا تقاضا برای آن افزایش یافته و در نتیجه از رونق خوبی در بازلر برخوردار شده است. 

قیمت فروش آبلیمو صنعتی بع عوامل متعددی مربوط می شود‌.از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت آن به همراه نوع بسته بندی اش اشاره کرد‌. از سوی دیگر همواره خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند قیمت آن را تا حد زیادی برای شما کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما