مرکز پخش لیمو ترش تازه به صورت عمده

مراکز پخش لیمو ترش، انواع لیمو ترش های سبز، زرد و دیگر انواع لیمو ترش تازه را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند. این مراکز در تمام شهرهای کشور وجود دارند و آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. مشتریان می توانند با مراجعه به این مراکز، خریدی امن و معتبر را انجام داده و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان پیدا کنند.

مرکز پخش لیمو ترش تازه به صورت عمده

لیمو ترش تازه چه خواص شگفت انگیزی دارد؟

لیمو ترش تازه چه خواص شگفت انگیزی دارد؟ آیا می دانید که لیمو ترش تازه چه خواصی دارد؟

لیمو ترش تازه سرشار از کلسیم، منیزیم، ویتامین سی و پکتین می باشد؛ این املاح ایمنی بدن را تقویت نموده و از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کنند.

لیمو ترش سبز همچنین دارای اسید سیتریک است که در درمان سنگ کلیه مفید است و از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کند. این ماده همچنین تولید صفرا را در کبد افزایش می دهد و باعث می شود سم زدایی در کبد بهتر انجام شود و کبد عملکرد بهتری داشته باشد.

عطر و طعم بی نظیر لیمو ترش تازه، برای رفع تهوع و استفراغ دوران بارداری بسیار مفید و موثر است. از دیگر خواص لیمو ترش می توان به کاهش فشار خون، جوانسازی پوست، کاهش وزن، درمان التهاب های مزمن و بهبود کلسترول اشاره نمود.

فیبر موجود در لیمو ترش رشد باکتری های مفید روده را افزایش داده و حرکات منظم آن را زیاد می کند. ویتامین سی لیمو ترش برای سلامت مغز بسیار مفید است و از ابتلا به آلزایمر و دمانس در دوران پیری جلوگیری می کند.

قیمت لیمو ترش تازه چقدر است؟

قیمت لیمو ترش تازه چقدر است؟ قیمت لیمو ترش در بازار متغیر است و عوامل زیادی از جمله نوع لیمو، کیفیت، درشت و ریز بودن، داشتن پوست کلفت و نازک، بوی قوی داشتن و محلی که لیمو از آن برداشت شده است در قیمت آن دخیل می باشند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیمو، حجم برداشتی آن در مزارع کشت لیمو است.

یکی از معروف ترین انواع لیمو، لیمو ترش شیرازی است که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون اندازه درشت، بوی قوی تر و رنگ زرد قیمت آن در بازار بیشتر است و مقادیر زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می گردد. میزان صادرات لیمو به کشورهای دیگر نیز بر قیمت آن در بازارهای داخلی کشور اثر می گذارد.

برداشت لیمو ترش در کشور از مرداد آغاز شده و تا آبان ادامه پیدا می کند. بعد از این زمان به دلیل کم شدن لیمو قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

لیمو به دلیل داشتن خواص بی نظیر خود در تمام دنیا طرفدار داشته و خرید و فروش آن در بازار به یک فعالیت پر سود اقتصادی تبدیل شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما