مرکز خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

لیمو ترش سنگی درجه یک با توجه به طعم ترش بسیار عالی که دارد بسیار پرطرفدار است و این محصول در کشور ما مصرف زیادی دارد که از آن بیشتر در کنار غذا های مختلف و یا به عنوان نوشیدنی استفاده می شود. مرکز خرید لیمو ترش سنگی درجه یک این محصول را با قیمت مناسب تری عرضه می نماید زیرا این مراکز محصولات را به صورت عمده و در حجم بالا با قیمت فوق العاده ارزان خریداری می کنند و جهت فروش بیشتر آنها را با کمترین سود عرضه می نمایند.

مرکز خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

نکات مهم در مورد لیمو سنگی

نکات مهم در مورد لیمو سنگی

لیمو سنگی که به رنگ زرد و گاهی به رنگ سبز نیز می باشد یک محصول با خواص بسیار زیاد است که پوست، پالپ، آب و اسانس آن هر کدام دارای خواص فراوان است و از گذشته نیز برای درمان بیماری ها استفاده شده است.

این محصول همراه با غذا های مختلف مصرف می شود و مصرف آن بر سر سفره های ایرانی بسیار رایج است و البته خوردن آن کنار غذا های مختلف طعم ویژه و عالی به آنها می دهد.

این محصول دارای ویتامین C فراوان می باشد و کاربرد آن در تهیه نوشیدنی های خوش طعم مانند لیموناد بسیار زیاد می باشد که البته بسیار پرطرفدار است.

همچنین ویتامین های گروهB، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و غیره خواصی ویژه به این محصول بخشیده اند و این محصول ارزش تغذیه ای فراوان دارد.

این محصول برای درمان سرما خوزدگی و درمان درد گلو بسیار عالی عمل می کند و ترکیب آن با آب ولرم و عسل تاثیر فوق العاده در تسکین گلو درد دارد .

این محصول به دلیل اینکه خاصیت اسیدی دارد یک ضد میکروب قوی می باشد  که برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها بسیار عالی می باشد.

 مصرف این محصول در درمان ورم معده و بسیاری از بیماری های گوارشی مانند زخم معده بسیار مناسب است و همچنین سموم بدن را دفع می کند به این صورت  که با افزایش صفر دفع سموم را در بدن افزایش می دهد.

فروشنده لیمو ترش سنگی عمده

فروشنده لیمو ترش سنگی عمده

فروشنده لیمو ترش سنگی عمده این محصول را به صورت عمده و با قیمت ارزانتری به فروش می رساند و البته انتخاب بهترین روش برای خرید این محصول در کاهش هزینه خرید آن تاثیر دارد.

 لیمو ترش شیرازی سنگی در واقع مرغوب ترین نوع این محصول در کشور است که از نظر ظاهر و کیفیت بسیار عالی و معروف می باشد.

شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی به راحت ترین روش سفارش دهید و البته به دلیل حذف واسطه ها با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما