مرکز تولید لیمو ترش سنگی درجه یک

مرکز تولید لیمو ترش سنگی، یکی از برترین واحد های تولیدی بخش خصوصی می‌باشد که فعالیت خود را سال ها پیش آغاز کرده است. هدف این مرکز فروش، رسیدن به خود کفایی بیشتر، رفع نیازهای کشور و گامی عظیم و مؤثر در جهت رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی و امکان حضور در بازارهای خارج از کشور و رقابت با محصولات مشابه خارجی و بهره برداری از روش های نوین است. محصولات توزیع شده، مطابق با استاندارد های بین‌المللی و مورد تأیید کارخانه ‌های ایرانی و دیگر شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی بوده و در صنایع غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مرکز تولید لیمو ترش سنگی درجه یک

خواص لیمو سنگی برای لاغری

خواص لیمو سنگی برای لاغری  شما می توانید به آسانی با املاح مناسب و سالم غذایی به کاهش وزن خود کمک کرده و به اندام ایده آل خودتان برسید. لیمو ترش سنگی محصولی است که با داشتن ترکیبات مفید و لاغر کننده مانند اسید آسکوربیک شما را یاری خواهد کرد.  این محصول نه تنها فاقد  گلیکوژن، فروکتوز و ساکارز بوده بلکه یک منبع غنی از ویتامین آ و ث، روی، مواد معدنی، بتاکارن، فیبر، مس، کربوهیدرات و آنتی اکسیدان ها است. این میوه، حاوی فیبر های محلولی می باشد که به کم شدن کلسترول بد و همچنین کنترل قند خون کمک می کند، سرعت تکثیر باکتری های شکمی را بالا می برد و در نهایت احساس سیری به فرد دست می دهد.

خوردن لیمو ترش آبگیری سرعت تخلیه معده را حدود 20 درصد افزایش داده، بنابراین می تواند برای اشخاصی که دارای اختلالات سیستم گوارشی، صفرایی و ناراحتی های معده هستند مفید باشد و با ترشح هورمون های خاصی سبب جلوگیری از جذب نا متعادل چربی در بدن به ویژه ناحیه شکم و پهلو ها شود. در نتیجه موجب تناسب اندام می‌گردد. وجود اسید سیتریک در آن، موجب سوختن چربی های اضافی شده و شما را در رسیدن به وزنی کمتر یاری می‌کند. از دیگر املاح  موجود در آن، میتوان به فنل و فلاونوئید ها اشاره کرد. این ترکیبات موجب رسیدن انرژی بیشتر به بدن شده و  گرسنگی را نیز برطرف می‌کند. به همین دلیل اگر قصد کاهش وزن، در کوتاه ترین زمان را دارید، همین حالا از معجزه این لیمو بهره مند شوید.

خرید لیمو ترش سنگی از تولید کننده

خرید لیمو ترش سنگی از تولید کننده تولید کننده لیمو ترش سنگی، حجم زیادی از این محصول را، به طور مستقیم و بی‌واسطه با افزودن یک حاشیه سود بسیار مناسب به فروش می‌رساند. لذا مصرف کننده هیچ محدودیتی در خرید نداشته و با کمترین هزینه، می‌تواند اقدام به خرید لیمو سنگی به صورت عمده و یا جزئی، نماید. عرضه این محصول محدود به داخل کشور نبوده بلکه بسیاری از کشور های دیگر نیز متقاضی آن هستند. طبق گزارشات ارائه شده، سالانه بالغ بر 100 هزار تن از این محصول به خارج صادر شده، و سبب افزایش درآمد ملی می‌شود. افرادی که قصد تجارت در این زمینه را دارند، می‌توانند سالانه با تهیه تازه ترین محصولات از تولیدی، آن را به مشتریان داخلی و خارجی خود توزیع کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما