محل فروش آبلیمو خانگی عمده

آبلیمو خانگی بهترین و ارگانیک ترین آب لیمویی است که می توانید تهیه کنید زیرا کاملا خواص لیمو ترش و طعم آن را کاملا حفظ می کند. بهترین محل برای فروش آبلیمو خانگی عمده در شهر های پرورش و تولید لیمو ترش می باشد. البته آن را از جاهای دیگر نیز می توان تهیه کرد اما در شهر منبع آن، نوع با کیفیت آن را بدون واسطه و با قیمت کم خریداری می کنید که این بسیار مناسب تر و سود آور تر از انواع دیگر خرید می باشد.

محل فروش آبلیمو خانگی عمده

نکات مهم در نگهداری آبلیمو طبیعی خانگی

نکات مهم در نگهداری آبلیمو طبیعی خانگی آب لیموی خانگی هیچ مواد افزودنی و نگهدارنده ایی ندارد بنابراین، در نگهداری و حفظ آن باید نکاتی را رعایت کرد. در ادامه نکات مهم در نگهداری آبلیمو طبیعی خانگی را برای شما بازگو می کنیم :

  • آب لیموی خانگی را در شیشه های درب دار نگهداری نمایید.
  • برای هوا نکشیدن شیشه و کپک نزدن آب لیموی خانگی باید درب آن را با چسب نیز محکم کنید.
  • برای جلوگیری از ورود هوا به شیشه و کپک زدن آب لیمو مقداری روغن درون شیشه آن ریخته و خوب هم بزنید تا روغن به همه جای آن برسد.
  • شیشه های آب لیمو را به مدت ده دقیقه در قابلمه آب در حال جوش بجوشانید.
  • می توانید برای نگهداری آب لیمو آن را فریز کنید اما مدت فریز کردن نباید بیش تر از 3 یا 4 ماه باشد.
  • آب لیمو را برای اینکه رنگ و طعم آن عوض نشود در جای تاریک و خنک قرار دهید.
  • اگر آب لیمو را در معرض نور خورشید قرار دهید ویتامین ها و مواد معدنی آن از بین می رود علاوه بر آن رنگ و طعم آب لیمو هم تغییر می کند.
  • آب لیمو را در قوطی های فلزی قرار ندهید زیرا آب لیمو اسیدی می باشد و به فلز ها واکنش نشان می دهد.

حراج بهترین آبلیمو خانگی عمده

حراج بهترین آبلیمو خانگی عمده آبلیموی خانگی بر خلاف نوع صنعتی و غیر ارگانیک آن، تمام خواص میوه ی لیمو را حفظ می کند. خرید آبلیمو عمده برای کسانی که در کار پخش و توزیع آن هستند بسیار به صرفه تر است. فروش آبلیمو طبیعی توسط توزیع کنندگان آن روشی سود آور و درآمد زا محسوب می شوند زیرا خیلی از افراد به دنبال خرید آب لیموی طبیعی و ارگانیک هستند.

حراج بهترین آبلیمو خانگی عمده معمولا در شهرهای پرورش دهنده لیمو مانند شیراز، جیرفت و … وجود دارد و در اواخر تابستان که این حراج بیش تر هم می شود. بنابراین توزیع کنندگان و پخش کنندگان برای خرید آب لیمو باید به این شهر ها رفته و آب لیموی با کیفیت و مرغوب را با بالا ترین قیمت خریداری کنند و پس از آماده کردن بسته بندی های مناسب برای آن ها، آب لیمو ها را به بازار ها عرضه کرده و به صورت لیتری و تکی به دست مردم و خریدار های خود برسانند و از این راه درآمد زایی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما