قیمت لیمو ترش شمال در بازار

سلام،حداقل های لایت کنید مشکلشو بر طرف کنم.

لیمو ترش یکی از مرکبات پرفروش بازار می باشد، و به دلیل خواص بی نظیری که دارد معمولا در هر خانه ای یافت می شود، این محصول درختی شبیه به درخت پرتقال داشته با قدی کوتاه تر اما پر بارتر می باشد که بیش تر در شمال کشور کشت می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لیمو ترش شمال در بازارهای داخلی به آدرس سایت اینترنتی مراجعه کرده و در جریان تمامی قیمت ها قرارگیرید، البته باید گفت قیمت این محصول در شمال در مقایسه با دیگر محصولات بسیار ارزان تر می باشد.

قیمت لیمو ترش شمال در بازار

عوامل موثر در کیفیت لیمو ترش

عوامل موثر در کیفیت لیمو ترش لیمو ترش شمال در اندازه های بزرگ بوده و پوست آن بسیار ضخیم می باشد، این محصول دارای کیفیتی بالا بوده و بسیار آبدار بوده و تخم بسیار کمی دارد و به دلیل این که پوستی کلفت دارد ماندگاری بالایی داشته و می توانید با خاطری آسوده به صورت کلی آن را خریداری کنید.

از جمله عوامل موثر در کیفیت دیمو ترش آب و هوای خوب و معتدل شمال می باشد که در مرغوبیت آن تاثیر بسزایی دارد، کوددهی و آبدهی به موقع سبب شده این محصول کاملا آبدار بوده و طعم خوبی داشته باشد، هم چنین سمپاشی به موقع باعث شده تو هر گونه آفت و مرضی از آن دور بماند اما ماندگاری بالاتری داشته باشد.

این محصول در شمال کشور در ارقام مختلف می باشد و معمولاً فصل برداشت آن اواخر زمستان و اوایل بهار می باشد البته باید گفت اصولاً در تمام فصول از سال محصولی برای برداشت وجود دارد.

شرکت پخش لیمو ترش شمال

شرکت پخش لیمو ترش شمال شرکت پخش لیمو ترش شمال محصولات ارگانیک با کیفیت خود را کاملاً سالم و عاری از هرگونه پوسیدگی می باشد را به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می دهد و متقاضیان می توانند در صورت تمایل برای خرید نوع خرید و انتخاب کرده و آن را به صورت مستقیم و هم چنین کلی و جزئی خریداری نمایند.

 فروش لیمو ترش محلی در میادین تره بار و میوه فروشی های سراسر کشور انجام می پذیرد مشتریان می‌توانند با مراجعه مراکز فروش این محصول را به هر میزانی که می خواهند تهیه نمایند.

شما می‌توانید لیمو ترش شمال را به دو روشی که ما به شما پیشنهاد می دهیم قیمتی مناسب تر تهیه نمایید، ابتدا اینکه به شهرهای شمالی سفر کرده و این محصول را به طور مستقیم از کشاورزان و تولیدکنندگان آنها خریداری کنید که این راه حل کمی دشوار می باشد و سفر کردن تا حدودی امکان پذیر نمی باشد راه حل دیگر این که می توانید با مراجعه به سایت طراحی شده سفارشات خود را در مدت زمان کوتاهی و تنها با یک کلیک ثبت کرده همکاران ما محصول را پس از چیدن در اسرع وقت برای شما ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما