قیمت عمده لیمو ترش خوب

لیمو ترس از میوه های بسیار پر طرفدار است که از آب آن به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف و درمان سرماخوردگی استفاده می شود. این محصول در استان های جنوبی کشور و به ویژه استان فارس به مقدار زیادی تولید می شود و کیفیت عالی دارد. قیمت عمده لیمو ترش خوب به میزان عرضه و صادرات آن وابسته است. اطلاع از قیمت عمده این لیمو برای خریداران آن به ویژه کارخانه های آبلیمو از اهمیت زیادی برخوردار است و قبل از سفارش خرید باید استعلام قیمت آن صورت گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت عمده لیمو ترش خوب

فصل لیمو ترش آبگیری

فصل لیمو ترش آبگیری

لیمو ترش میوه ای است که در اواخر تابستان به ویژه اواسط شهریور به حدی می رسد که می توان آن را به بازار عرضه نمود. این محصول بیشتر جهت آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند آبگیری از این محصول می تواند در کارخانه های تولید کننده آبلیمو و یا به شکل سنتی در خانه انجام شود. در سال های اخیر با ابداع دستگاه های آبگیری و همزمان با رسیدن این میوه عملیات آبگیری از لیموترش در بسیاری از مغازه های بازار صورت می گیرد.

آبگیری با استفاده از این دستگاه ها باعث شده است که خانواده شخصا به مغازه هایی که فرآیند آبگیری را انجام می دهن مراجعه کنند تا خود شخصا لیموترش را خریده و جلو چشم خودشان آبگیری انجام شود.

در اواخر فصل تابستان و به ویژه در مهر ماه لیمو ترش آبگیری به مقدار بسیار زیادی وارد بازار می شود و جنب و جوش در بازار این محصول افزایش می یابد و افراد زیادی در زمینه آبگیری از این محصول و فروش آبلیمو دست ساز شروع به فعالیت می کنند.

فصل این نوع لیمو ترش از اواخر تابستان شروع شده و گاها تا اواخر آبان ادامه می یابد و این به معنی برداشت لیمو ترش از درختان و ارائه آن به بازار است تا تامین کننده نیاز افرادی باشد که نوع دست ساز این محصول را به نوع کارخانه ای ترجیح می دهند.

مرکز تولید لیمو ترش خوب

مرکز تولید لیمو ترش خوب مرکز تولید لیمو ترش خوب اقدام به عرضه بهترین لیمو ترش کشور به بازار نموده است. این محصول اغلب محصول باغ های شیراز و جهرم می باشد که یکی از مرغوب ترین انواع این محصول را تولید می کنند.

برای خرید این میوه می توان با مرکز تولید آن به طور مستقیم تماس برقرار کرد و ضمن مطلع شدن از مشخصات دیگر این محصول و قیمت روز آن سفارش خرید خود را اعلام کرد همچنین می ‌توان به وب سایت این مرکز مراجعه نمود و ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این میوه و نحوه ارسال آن به سفارش خرید آن را به صورت آنلاین ثبت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما