قیمت عمده لیمو ترش جهرم امروز

لیمو ترش جهرم با کیفیتی بینظیر و عالی در قیمت های بسیار مناسب به صورت عمده در حال عرضه به بازار داخلی و خارجی می باشد. از این لیمو ها جهت تهیه انواع ابلیمو و طعم دهنده های طبیعی استفاده می شود. یک محصول پر کاربرد در صنایع مختلف بوده و از لحاظ کیفی بینظیر و بی مانند می باشد. مصرف لیمو ترش باعث قوی تر شدن بدن و سالم ماندن ان خواهد شد.

قیمت عمده لیمو ترش جهرم امروز

فصل برداشت لیمو ترش جهرم

فصل برداشت لیمو ترش جهرم فصل برداشت لیمو ترش جهرم در پاییز و میانه های ان می باشد. هرساله چندین هزار تن لیمو از این شهر برداشت شده و به سراسر کشور در تمامی استان ها ارسال می شود. انواع لیمو زرد و سبز از باغات این شهر جمع اوری شده و برای تهیه انواع فراورده های طبیعی به شهر های دیگر ارسال می گردد. بخشی از این محصول نیز جهت صادرات در نظر گرفته شده و باعث رونق بخشیدن به اقتصاد خارجی کشور می گردد. 

لیمو ترش جهرمی با توجه به سابقه ای که دارد در بازار داخلی کاملا شناخته شده بوده و به همین دلیل دارای برند تجاری معتبر و مطمئن می باشد. بافت داخلی لیمو بسیار تازه بوده و برای ابگیری انتخاب بسیار مناسبی است. یک طعم دهنده طبیعی برای انواع غذاهای خورشتی و سالاد ها بوده و باعث لذیذ تر شدن غذاهای شما می شود. 

خرید انواع لیمو ترش جهرم در ایران

خرید انواع لیمو ترش جهرم در ایران   خرید انواع لیمو ترش جهرم با کیفیت بینظیر و عالی در انواع سبز و زرد با قیمت های مناسب امکان پذیر می باشد. این مرکبات بسیار تازه و مرغوب هستند و برای مصارف مختلف همچون آبگیری مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه مرکبات ایرانی به بسیاری از کشورهای منطقه نیز صادرات گشته و فوق العاده پر فروش می باشند. 

فروشنده لیمو ترش جهرم این مرکبات پر استفاده را در انواع بسته بندی های استاندارد جهت فروش ارائه می نماید. این لیموها از لحاظ طعم و مزه بینظیر بوده و به بسیاری از کشور های اطراف صادرات می شود و یک نوع طعم دهنده طبیعی پر فروش و پر طرفدار در بازار داخلی و خارجی است. تولید کننده بهترین لیمو ترش جهرم در کشور محصول خود را به صورت مستقیم به سراسر کشور با قیمتی ارزان تر از سطح بازار با هزینه ارسال رایگان عرضه می کند. 

این نوع لیمو دارای ارزش غذایی بالایی بوده و همچنین دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد. تخفیف های زیادی توسط فروشندگان برای   عمده در نظر گرفته شده است. میتوانید با سفارش این محصول یک خرید عالی و پر سود را تجربه نمایید. کیفیت و مرغوبیت این مرکبات تضمین شده می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما