قیمت خرید پوره لیمو ترش تازه

پوره لیمو ترش ماده ای ست پرکاربرد که در آماده سازی انواع غذاهای سنتی و مدرن نقش آفرین می باشد. این پوره، تازه و سالم است و به غیر از داشتن طعم عالی، برای سلامتی هم مفید است. قیمت خرید پوره لیمو ترش تازه، بسته به کیفیت و مرغوبیت ماده دارد. اگرچه قیمت خود میوه لیمو به عنوان مهمترین ترکیبات سازنده آن هم در فرایند قیمت گذاری ارزش و اهمیت بسیار زیادی از هر نظر دارد. در نتیجه نوسانات بازار بویژه بازار خرید و فروش لیمو ترش تازه، بر آخرین قیمت پوره لیمو ترش تاثیر گذار می باشد.

قیمت خرید پوره لیمو ترش تازه

ارزش غذایی پوره لیمو ترش

ارزش غذایی پوره لیمو ترش لیموترش از آن دسته میوه هایی ست که وجود آن در برنامه غذایی بسیاری از ما باعث می شود تا ارزش دارویی و غذایی بالایی از آن را شاهد باشیم. زمانی که صحبت از لیموترش می کنیم، در واقع منظورمان میوه ای ترش مزه است که به اشکال مختلفی قابل استفاده خواهد بود. مثلاً پوره لیموترش که اضافه کردن مقدار کمی از آن به مواد غذایی، طعم و مزه ای بی نظیر را به آن خواهد بخشید.
همانطور که می دانید ارزش غذایی پوره لیمو ترش بسیار بالاست؛ در ادامه به موارد مشخصی از آن اشاره خواهیم کرد.

ارزش غذایی پوره لیمو ترش:

  • میزان کالری: 20 کیلو کالری در هر 100 گرم
  • فیبر خوراکی: 2.80 گرم
  • ویتامین ث: 53 کیلوگرم
  • اسید فولیک: 11 میکروگرم
  • پتاسیم: 138 میلی گرم
  • منیزیم: 8 میلی گرم
  • کلسیم: 26 میلی گرم

البته این موارد بخش کوچکی از ارزش غذایی پوره لیمو ترش را در هر 100 گرم از آن نشان داد. به غیر از آن باید به مواردی نظیر روی، مس، منگنز، آهن، سدیم، کاروتن و زآگزانتین که نوعی مواد غذایی گیاهی هستند نیز اشاره کرده و نیز نیاسین، ویتامین آ، ای، کا، ریبوفلاوین، تیامین و دیگر ویتامین های موجود در آن را هم نام ببریم. این نشان می دهد که پوره لیمو ترش تا چه اندازه می تواند برای سلامتی مفید باشد و همگان را از تاثیرات دارویی خود بهره مند نماید.

محل فروش پوره لیمو ترش ارزان

محل فروش پوره لیمو ترش ارزان محل فروش پوره لیمو ترش ارزان، برای افرادی که تقاضا خرید آن را دارند، بهترین محصولات را آماده کرده است. محصولاتی که از نظر سلامت و کیفیت مورد اطمینان هستند و این را می توان از روی ویژگی های ظاهری و باطنی آن به خوبی حدس زد.

در محل فروش پوره لیمو، قیمتهایی برای این ماده در نظر گرفته شده که با کیفیت آن در تناسب می باشد و این می تواند مشتریان را از هر نظر راضی بدارد. انواع پوره لیمو ترش ارزان، با پرداخت هزینه های متناسب، به دست آمده و در پخت بسیاری از مواد غذایی، کارآمد و عالی خواهد بود.

1

  1. سلام. در ابتدا باید تشکر کنم بابت این محصولات و اطلاعات موجود در سایت. دوم اینکه چطور میشه از قیمتها هم اطلاعاتی پیدا کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما