فروش کیلویی لیمو ترش ریز ارگانیک

لیمو ترش یکی از اجزای خانواده مرکبات است و مانند تمام میوه های این گروه سرشار از ویتامین هایی نظیر ث می باشد. این میوه مزه بسیار ترشی دارد، به همین دلیل هم معمولا آن را آب گرفته و به عنوان یک چاشنی در طبخ کردن غذاها یا به عنوان شربت مورد استفاده قرار می دهند. مراکز فروش کیلویی لیمو ترش ریز ارگانیک، این محصول را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف ارائه می دهند.

فروش کیلویی لیمو ترش ریز ارگانیک

خواص ضد سرطانی لیمو ترش

خواص ضد سرطانی لیمو ترش محققان علم تغذیه و پزشکی در بررسی هایی که بر روی میوه لیمو ترش انجام دادند، به خواص ضد سرطانی این میوه پی بردند. بر اساس این تحقیقات مشخص شد که میوه لیمو ترش حاوی ماده ای است که می تواند در پیشگیری کردن از انواع مختلف سرطان موثر بوده و حتی این بیماری را درمان نماید.

بر این اساس مشخص شد که مصرف کردن روزانه یک لیوان آب لیمو ترش می تواند در رفع و درمان تومور ها و غده های سرطانی بدخیم معده، سینه و روده افراد موثر باشد و اصطلاحا از لیمو ترش به عنوان شیمی درمانی طبیعی یاد شده است و گفته شده که تاثیر آن هزار برابر بیشتر از انجام شیمی درمانی است.

به علاوه این میوه خوشبو و خوش طعم، به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد ویتامین ث در بافتش، به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک کرده، بیماری های دهان و لثه را درمان می نماید، برای رفع خشکی و ترک لب موثر است و از بروز پیری زودرس جلوگیری می کند.

پس شما عزیزان اگر دوست دارید که همیشه سالم، تندرست، جوان و زیبا بمانید و از ابتلا به بیماری های صعب العلاجی چون سرطان در امان باشید، توصیه می شود که حتما به صورت روزانه لیمو ترش یا آب آن را میل نمایید. برای کاهش میزان ترشی آبلیمو، می توانید آن را با مقداری آب حل کنید.

سفارش عمده لیمو ترش ریز از تولید کننده

سفارش عمده لیمو ترش ریز از تولید کننده اهالی شهر شیراز همه ساله به کشت و پرورش انواع لیمو ترش پرداخته و محصولات خود را بعد از سورت و بسته بندی کردن، به نمایندگی های پخش عمده واگذار می نمایند تا در سطح کشور توزیع نموده و به فروش برسانند.

سفارش عمده لیمو ترش شیرازی ریز به تولید کننده این محصول، از طریق مراکز پخش و فروش کلی که در بازار های حقیقی و یا مجازی فعالیت می کنند امکان پذیر خواهد بود.

برای سفارش محصول از راه دور و به شکل غیر حضوری می توانید به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین مختلفی همچون همین وب سایت این کار را انجام دهید. بدین ترتیب محصول در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما