فروش لیمو ترش گلخانه ای در شمال

در حال حاضر فروش لیمو ترش شمال به صورت گلخانه ای با حفظ کیفیت های متنوع به ویژه ممتاز و مرغوب به طور مستقیم و بی واسطه به صورت عمده صورت می پذیرد که مسلما با حفظ منافع تولید کننده تا مصرف کننده از قیمتی مطلوب و منصفانه ای بهره مند می باشد. اغلب فروش این محصول در بازارهای داخلی و خارجی از رونق بسیار خوبی برخوردار است چرا که قابل رقابت با سایر نمونه های مشابه تولید شده در سایر کشورها چه از لحاظ کیفیت و چه قیمت می باشد.

فروش لیمو ترش گلخانه ای در شمال

تفاوت لیمو ترش شمال با لیمو مناطق دیگر

تفاوت لیمو ترش شمال با لیمو مناطق دیگر

از تفاوت های بارز لیمو ترش شمال نسبت به سایر مناطق کشور به ویژه لیمو ترش جنوب کشور نوع، سایز، رنگ و به خصوص طعم ترش منحصر به فرد آن است.

باید اظهار داشت که لیمو ترش شمال از رنگ زرد خوش رنگ، سایز ریز تا متوسط، پوست نازک تر، آب فراوان و هم چنین ارزش غذایی برتر برخوردار است در حالی که لیمو ترش منطقه جنوب یا شیراز از نوع سنگی با پوست کلفت است که معمولا طعم ترشی آن کمی شیرین تر است و اغلب برای پخت و پز از آن استفاده می گردد.

البته امروزه لیمو ترش گلخانه ای شمال نسبت به نمونه های مشابه از شهرت بیشتر و هم چنین مصرف فراوان برخوردار است چرا که از نظر ژنتیکی و ارگانیک بودن مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار دارد.

معمولا با شروع فصل برداشت که بیشتر در ماه شهریور و مهر است افراد زیادی متقاضی لیمو ترش شمال به دلیل عطر و طعم بی نظیر آن می باشند چرا که علاوه بر ویژگی های ذکر شده از نظر میزان آبگیری بیشتر و نیز صرفه اقتصادی بهتر مورد توجه مصرف کنندگان آبلیموی طبیعی خانگی می باشد.

مرکز پخش لیمو ترش شمال عمده

مرکز پخش لیمو ترش شمال عمده

امروزه مرکز پخش لیمو ترش شمال این محصول با ارزش غذایی را به صورت عمده و در بسته بندی با حجم های متنوع توزیع می نماید که از کیفیت بالایی برخوردار است که به همین دلیل از قیمت بسیار مطلوب و مقرون به صرفه تری بهره مند است.

باید متذکر و یادآور شد که فروش بی واسطه و عمده این نوع لیمو به طریق آنلاین و غیر حضوری تاثیر مستقیم در کاهش نرخ این محصول خواهد داشت چرا که با حذف هزینه های جانبی و نیز جلوگیری از هدر رفت زمان که بسیار حائز اهمیت است بر میزان عرضه و تقاضا افزوده و در نهایت با کسب اعتماد و رضایت مشتریان داخلی و خارجی این محصول به سود و درآمد مشخصی دست یافت که خود کمک شایانی به دایر ماندن متداوم این مرکز پخش می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما