فروش لیمو ترش خشک شده ایرانی

لیمو ترش خشک برای تهیه غذا های ایرانی به فراوانی مصرف می شود و ذائقه ترش پسند ایرانی این محصول را بسیار می پسندد به همین دلیل از زمان های دور تاکنون لیمو در آشپزخانه های ایرانی جزو جدا ناپذیر چاشنی ها می باشد. فروش لیمو ترش خشک شده ایرانی به صورت تازه با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده انجام می گیرد اما خریداران می توانند این محصول را با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تری خریداری نمایند.

فروش لیمو ترش خشک شده ایرانی

طریقه صحیح خشک کردن لیمو ترش

طریقه صحیح خشک کردن لیمو ترش برای خشک کردم لیمو ترش روش های متفاوتی وجود دارد و در یک روش ساده لیمو ها را پس از شستشو در ظرف آب در حال جوش می ریزند و بلافاصله آبکشی می کنند و پس از آبکشی و سرد شدن دوباره به لیموه ها نمک می زنند و انها را به مدت دو دقیقه در آب جوش می جوشانند و پس از آبکشی انها را با چنگال سوراخ می کنند و ترجیحاً بر روی پارچه نخی زیر نور آفتاب خشک می کنندکه در این صورت رنگ پوست لیمو سیاه می شود.

پارچه نخی جهت ورود هوا به درون پارچه و جلوگیری از کپک زدگی و خراب شدن لیموها بهترین کاربرد را برای خشک کردن لیمو دارد.

البته لیمو ها را به صورت اسلایس شده نیز خشک می کنند که لیمو های حلقه ای از این نوع هستند و همچنین بدون استفاده از آب جوش نیز لیمو خشک تهیه می شود به این صورت که لیمو ها را پس از شستشو سوراخ می کنند و در زیر نور آفتاب خشک می کنند و  در این صورت دارای پوست قهوه ای روشن می باشند.

قیمت لیمو ترش خشک شده در بازار

قیمت لیمو ترش خشک شده در بازار

قیمت لیمو ترش خشک شده در بازار  با توجه به عوامل مختلف تعیین می شوند اما روش خرید عمده این محصول می تواند سبب کاهش قیمت این محصول می شود زیرا محصولات تازه را می توان با حذف واسطه ها با قیمت ارزان تری خریداری نمود.

لیمو خشک حلقه ای از جمله مرغوب ترین نوع  لیمو خشک می باشد که به دلیل کیفیت مطلوب و طعم ترش عالی بسیار مورد پسند مصرف کنندگان می باشد.

این محصول از جمله انواع اسلایس لیمو خشک می باشد که مصرف آن به صرفه است زیرا مصرف کم آن مزه ترش بسیار عالی به غذا ها می دهد و با بهترین کیفیت توسط برترین تولید کنندگان تولید و عرضه می شود.

شما می توانید انواع لیمو ترش خشک شده را با قیمت ویژه و باور نکردنی از سایت معتبر ما سفارش دهید زیرا این سایت همواره محصولات درجه یک را با حذف واسطه و در نازلترین قیمت عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما