فروش عمده لیمو ترش پیوندی جهرم

شهر جهرم واقع در استان فارس بزرگ ترین و اصلی ترین تولید کننده لیمو ترش در کشور است و این محصول را به صورت تازه، خشک شده یا آبلیمو راهی بازار های مصرف می کند. در طی چند سال اخیر، کشاورزان این ناحیه با پیوند زدن این محصول، یک رقم جدید را تحت عنوان لیمو ترش پیوندی تولید کرده و به مصرف کننده ها ارائه داده اند. فروش عمده لیمو ترش پیوندی جهرم در مراکز پخش این محصول انجام می شود.
فروش عمده لیمو ترش پیوندی جهرم

پرثمرترین لیمو ترش در ایران

پرثمرترین لیمو ترش در ایران پرثمرترین لیمو ترش در ایران، لیمو ترش تولید شده در شهرستان جهرم است، که برای تولید کردن آن نهال لیمو ترش را بر پایه لیمو شیرین پیوند می زنند. بدین ترتیب میزان باردهی سالیانه این درختان تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و میوه ها از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

پیوند زدن صحیح درختان مرکبات به یکدیگر به تجربه، تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد، تا بتوان محصولی بهتر و مرغوب تر تولید نمود. لیمو ترشی که به این روش تولید می گردد، سایز بزرگ تری داشته و از آب بیشتری هم برخوردار است. به همین دلیل مصارف تجاری خیلی بیشتری دارد و تولید آن ارزش افزوده زیادی برای افراد ایجاد می کند.

این درختان به صورت خوشه ای میوه می دهند و چهار فصل می باشند. به همین دلیل هم پر بازده ترین رقم موجود از این محصول در کشور به شمار می روند.

تولید کردن این نوع لیمو ترش با کاشت بذر، قلمه زدن و یا پیوند زدن جوانه های درخت انجام می شود و نتیجه آن به بار نشستن حجم بسیار زیاد لیمو در واحد هکتار است. پس کشت و پرورش این محصول یک فعالیت اقتصادی عالی برای کشاورزان محسوب می شود.

قیمت عمده لیمو ترش پیوندی

قیمت عمده لیمو ترش پیوندی لیمو ترش جهرم که یک لیموی پیوندی است، از شهرت خیلی زیادی در کشور ما برخوردار بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. این محصول را می توان برای تولید آبلیمو، لیمو عمانی یا سایر فراورد های جانبی لیمو ترش مورد استفاده قرار داد.

قیمت لیمو ترش پیوندی، به سایز میوه، درجه کیفی، فصل خرید، روش سفارش، خرید عمده یا جزئی، تورم داخلی و میزان عرضه و تقاضای آن در کشور بستگی دارد.

فروش لیمو ترش جهرم هم در بازار ها و مراکز فعال در سطح شهر ها انجام می شود و هم در بستر فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین. توصیه ما به شما این است که برای خرید این محصول تا حد امکان از راه های خرید اینترنتی استفاده کتید. به این منظور می توانید به راحتی و از طریق همین وب سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما