عرضه لیمو ترش پیوندی معروف جهرم

در حال حاضر عرضه و فروش لیمو ترش همراه با بهترین نمونه های موجود مانند لیمو ترش پیوندی معروف جهرم آغاز شده و می‌توانید از پرثمرترین لیمو ترش یعنی لیمو پرشین لایم که اختصاص به کشورمان داشته و در بهترین شرایط رشد و تولید می یابد، برخوردار شوید. این محصول که آن را با عناوین دیگری همچون «لایم تاهیتی»، «لایم خاکستری» و «لایم بدون دانه» می شناسند، از سوی باغداران جهرم مورد توجه قرار گرفته و به صورت انبوه تولید گشته است.

عرضه لیمو ترش پیوندی معروف جهرم

آشنایی با لیمو ترش های نوع پیوندی

آشنایی با لیمو ترش های نوع پیوندی لیمو ترش را می توان از سری مرکبات پرکاربرد در کشور ما معرفی کرد که نه تنها از آن در امر آشپزی بهره می برند، بلکه برای آبگیری و تبدیل به فرآورده‌هایی مانند آبلیمو نیز دارای اهمیت می باشد.
با توجه به این مصارف است که این محصول در معرض تولید انبوه در کشور ما قرار گرفته و بیشترین منطقه ای که در تولید عمده لیمو ترش سهم دارد، جهرم است که لیمو ترش‌های مرغوب همراه با کیفیت جهانی را تولید و تقدیم بازارهای مختلف نموده است.

در ادامه می خواهیم شما را با انواع لیمو ترش پیوندی که چه در جهرم و چه در بخش های دیگر کشور از جمله مناطق جنوبی کشت و تولید می گردند، آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. لیمو ترش پرشین لایم: دارای میوه های کشیده فرم بوده و درختان این محصول نسبت به عواملی مانند سرما، به خوبی تاب می آورند.
  2. لیمو ترش راف لیمون: دارای میوه هایی همراه با پوست ناصاف بوده که حلقه های فرو رفته ای را هم می توان در آنها دید.
  3. لیمو ترش مازندرانی: از میوه های ترش با پوست ضخیم تشکیل یافته و می توان به آن عنوان لیمو ترش نافی به دلیل برخورداری از یک سطح برآمده شبیه به ناف را داد.
  4. میر: میوه های درشت و بیضی شکل داشته و از ارقام پرمحصول به شمار می آید، همچنین فصل ثمردهی آن زمستان است.
  5. یورکا: از میوه هایی با کیفیت عالی برخوردار بوده و از ارقام زودرس و پرثمر محسوب می گردد.

تامین کننده لیمو ترش پیوندی عمده

تامین کننده لیمو ترش پیوندی عمده اگر برای تهیه لیمو ترش پیوندی عمده به سراغ تامین کننده معتبر این محصول که مرکز فوق نیز از جمله‌ی آنها به شمار می‌رود بروید، بی شک اولین گزینه ای که برای انتخاب به شما پیشنهاد خواهند داد، لیمو ترش پیوندی پرشین لایم بوده که خود به انواع مختلفی از جمله لیمو ترش سنگی، چهار فصل، محلی جهرم، خارگی و … تقسیم بندی شده است.

در انتها به ارائه اطلاعات بیشتری از این محصول خواهیم پرداخت:

  • لیمو ترش پرشین لایم از ارقام بازار پسند به حساب می آید.
  • بسیار آبدار بوده و میزان اسیدیته زیادی را داراست.
  • دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و قابلیت انبارداری مناسب را نیز دارد.
  • میزان هسته در آن بسیار کم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما