شرکت فروش آبلیمو شیراز

آبلیمو، عصاره زرد یا سبز رنگی است که در اثر فشردن میوه لیمو ترش از آن خارج می شود. طعم این محصول ترش است و عطر فوق العاده ای دارد. به همین دلیل هم از آن به عنوان یک چاشنی در داخل غذا ها استفاده می گردد. شهر شیراز واقع در استان فارس پایتخت اصلی لیمو ترش و آبلیمو در کشور ماست. شرکت فروش آبلیمو شیراز، این محصول را به صورت عمده از تولید کننده های آن خریداری کرده و در بازار عرضه می کند.

شرکت فروش آبلیمو شیراز

روش تولید آبلیمو در شیراز

روش تولید آبلیمو در شیراز روش  تولید کردن آبلیمو طبیعی در شیراز به دو صورت است، که شامل تولید صنعتی و سنتی می باشد. در روش صنعتی لیمو های برداشت شده از باغات مرکبات را در داخل استخر های ویژه ای  به دقت شستشو می دهند تا تمام آلودگی ها، گرد و غبار و میکروب های احتمالی از سطح آن ها زدوده شود.

بعد آن ها را سورت کرده و سپس لیمو های کوچکتر را از طریق دستگاه های مخصوص پوست گرفته و آب گیری می نمایند. آب لیمو بدست آمده در داخل بطری های شیشه ای یا پلاستیکی ریخته شده و برای فروش عرضه می گردد.

در شیوه سنتی، به تعدادی نیروی کار انسانی نیاز است، تا میوه ها را با دست پوست گرفته و بعد از طریق یک دستگاه آبمیوه گیری کوچک خانگی آب آن ها را جدا کنند.

روش سنتی برای مواقعی که حجم لیمو ترش چندان زیاد نیست مناسب می باشد. اما اگر حجم انبوهی لیمو برای آبگیری وجود داشته باشد، به کار گیری شیوه صنعتی بهترین روش است.

چرا که مطمئنا در شیوه صنعتی این کار با سرعت خیلی بیشتری انجام می شود و در مدت زمان کوتاه تری حجم خیلی زیادی آبلیمو تولید و بسته بندی شده، سپس به بازار های مصرف سطح کشور عرضه می گردد.

نرخ روز آبلیمو شیراز عمده

نرخ روز آبلیمو شیراز عمده همه ساله در اواخر فصل تابستان و با فرا رسیدن زمان برداشت لیمو ترش، بازار تولید، عرضه و فروش آبلیمو درجه یک و طبیعی شیراز در سطح کشور ما حسابی داغ می شود.

نرخ عمده ی آبلیموی شیراز ، به درجه کیفی محصول، روش تولید، میزان خلوص، نوع بسته بندی، اندازه بسته ها، روش سفارش، حجم خرید، برند و شرکت سازنده آن بستگی دارد.

باید در نظر بگیرید که خیلی از آبلیمو های صنعتی موجود در بازار، به هیچ وجه یک محصول اصل و طبیعی نیستند و در داخل آن ها تنها از اسانس، عطر و یا پالپ لیمو ترش استفاده شده است.

پس برای بهره مندی از خواص این محصول، باید آبلیمو کاملا طبیعی را از فروشندگان اصلی آن خریداری کنید. برای این کار می توانید به راحتی و از طریق همین سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما