شرکت تولید آبلیمو صنعتی بهداشتی

آبلیمو ها یکی از مواد غذایی مهمی می باشد که هم خاصیت های درمانی داشته و هم در آشپزی و طبخ انواع دسر ها استفاده می شود. آبلیمو عصاره لیمو می باشد و ممکن است هنگام تهیه آن افزودنی های طبیعی برای خوش طعم تر شدن آن به آبلیمو اضافه کنند. آبلیمو ها در دو دسته طبیعی و صنعتی تهیه می شوند و هر کدام از آن ها معایب و فواید مخصوص به خود را دارد. شرکت تولید آبلیمو صنعتی بهداشتی، بهترین و با کیفیت ترین آبلیمو ها را به صورت طبیعی و یا با افزودنی های طبیعی به مشتریان و متقاضیان خود ارائه و عرضه می کند. 

شرکت تولید آبلیمو صنعتی بهداشتی

روش تشخیص آبلیمو صنعتی باکیفیت

روش تشخیص آبلیمو صنعتی باکیفیت برای تشخیص آبلیو صنعتی با کیفیت راه ها و روش های بسیار متفاوتی وجود دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین روش تشخیص آبلیمو طبیعی با کیفیت این است که، بوی بسیار تند و ترشی دارد و با بوییدن بسیار ساده آبلیمو می توان تشخیص داد که بوی تند حاصل عصاره خود لیمو است و یا بوی اسانس خوراکی و یا افزودنی های صنعتی است. روش دیگر، شناسایی از طریق رنگ است. آبلیمو های با کیفیت دارای رنگ سبز خوشرنگ ملایمی هستند اما آبلیموی بی کیفیت دارای رنگ سبز تیره مایل به قهوه ای می باشد. روش تشخیص بعدی این است که آبلیمو را بر روی یک تکه سیب زمینی بریزیم و اگر بعد از گذشت مدتی سیب زمینی به رنگ آبی در آمد، یعنی آبلیمو اصل و با کیفیت است اما اگر با گذشت مدتی به رنگ بنفش در آمد، یعنی آبلیمو تفلبی و بی کیفیت است. آبلیمو کارخانه ای معمولا در بسته بندی های قوطی شیشه ای هستند و می توان در هنگام خرید به راحتی رنگ آن را مشاهده و خریداری کرد. 

نرخ روز آبلیمو صنعتی در بازار

نرخ روز آبلیمو صنعتی در بازار تولید کننده آبلیمو، انواع آبلیمو ها را با قیمت های مختلف و به روز در اختیار مشتری ها و متقاضیان قرار می دهد. در این بین عواملی وجود دارند که نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی آبلیمو ها دارند که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین عاملی که در تعیین قیمت آبلیمو ها نقش دارد، اندازه و حجم بسته بندی آن ها می باشد. آبلیمو ها با بسته بندی های بزرگ و حجم بیشتر، قیمت بیشتر و گران تری نسبت به آبلیمو های کوچک و متوسط دارند. عامل بعدی کارخانه ای بودن و یا سنتی بودن آبلیمو است. آبلیمو های سنتی به خاطر روش تهیه و تولید خاصی که دارند و همچنین ارگانیک بودن محصول، قیمت بیشتر و گران تری دارند. عامل بعدی تازه بودن یا نبودن آبلیمو های ارگانیک است و نوع تازه قیمت بیشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما