خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

لیمو ترش سنگی یکی از مرکبات پرخاصیت می باشد که به علت ارزش غذایی بالا و کیفیت مرغوب توانسته است فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. این محصول در استان های جنوبی کشور با کیفیتی عالی کشت و پرورش داده می شود. این روزها امکان خرید لیمو سنگی درجه یک به روش های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد و بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری می کنند.

خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

لیمو سنگی با انواع لیمو چه تفاوتی دارد؟

لیمو سنگی با انواع لیمو چه تفاوتی دارد؟ لیمو سنگی نسبت به انواع لیمو ترش های دیگر دارای سایزی بزرگتر بوده و دارای ظاهری بیضی شکل است و رنگی زرد دارد. این محصول نسبت به لیمو های دیگر طعم شیرین تری دارد که این امر به علت قند بالای آن است. لیمو سنگی دارای اسید سیتریک و ویتامین سی بیشتری است و با توجه به ارزش غذایی بالا و طعم عالی امروزه در اغلب نوشیدنی ها و شربت ها همچنین تهیه غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای بوی خوبی است.

مصرف لیمو سنگی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم بهتر غذا نفس مهمی دارد. استفاده از آن به علت دارا بودن ویتامین سی فراوان باعث جذب بهتر آهن در بدن می شود و در بهبود گردش خون تأثیر خوبی دارد.  در تقویت عضلات و ماهیچه ها مؤثر بوده و به حفظ سلامت پوست و مو و پیشگیری از پیری زودرس کمک می کند همچنین سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری های عفونی تقویت می کند‌.

قیمت عمده لیمو ترش سنگی

قیمت عمده لیمو ترش سنگی قیمت عمده لیمو ترش سنگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. قیمت لیمو سنگی با توجه به کیفیت، محل کشت و برداشت آن، روش عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نوع بسته بندی و …. متفاوت است. یکی از ساده‌ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع لیمو مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی کارشناسان فروش برای خریدی بهتر و آسان تر بهره مند شوید و در صورت تمایل محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید تا در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال گردد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

لیمو ترش پس از برداشت از باغات باید راهی کارخانه تولید کننده شود تا در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن عملیات فرآوری و شستشوی آن انجام گردد و پس از آماده شدن و درجه بندی از لحاظ سطح کیفی در بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما