خرید لیمو ترش جهرمی به صورت عمده

لیمو ترش میوه ای از مرکبات که از خواص بسیاری بر خوردار است، و ارزش غذایی فراوانی دارد. لیمو ترش در بسیاری از مناطق ایران به شکل های گوناگون و با نام های گوناگونی کاشته می شوند، که یک نوع آن لیمو ترش جهرمی است خرید لیمو ترش جهرمی به صورت عمده را می توان از کشاورزان شهر جهرم با قیمت بسیار مناسب انجام داد، و با قیمتی مناسب آن را به بازار میوه و مرکبات عرضه کرد. 

خرید لیمو ترش جهرمی به صورت عمده

آیا بهترین لیمو ترش ایران را می شناسید؟

آیا بهترین لیمو ترش ایران را می شناسید؟ چنان چه قصد خرید عمده لیمو ترش را دارید و برای این کار اطلاعاتی ندارید ما به شما قصد داریم درباره بهترین لیمو ایرانی مشخصاتی بدهیم ابتدا آیا بهترین لیمو ترش ایران را می شناسید؟ بهترین لیمو ترش ایران در منطقه ای به نام جهرم در فصل تابستان کاشت و برداشت می شود شهرستان جهرم از لحاظ اقلیمی، آب و هوایی دارای خاکی حاصلخیز برای کاشت انواع لیمو ترش است. در شهرستان جهرم باغهای کشاورزی فراوانی انواع لیمو ترش آب گیری و یا لیمو ترشی که تازه خورده می شود را می کارند.  

کشاورزان سعی در کاشت این محصول با کودهای شیمیایی ارگانیک دارند تا بتوانند لیمو ترش جهرمی را با کیفیت بالا تولید کنند. لیمو ترش جهرمی دارای رنگ بسیار زیبای زرد است،  آب فراوانی دارد و ترش مزه است، همچنین بوی بسیار خاصی می دهد.  از آب لیمو ترش و حتی پوست آن در بسیاری از کارخانه های صنعتی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی دارویی بسیار استفاده می شود.

قیمت عمده لیمو ترش جهرمی درجه یک

قیمت عمده لیمو ترش جهرمی درجه یک بسیاری از افراد خواهان خرید لیمو ترش جهرمی به دلیل کیفیت بالای آن هستند به همین دلیل قیمت عمده لیمو ترش جهرمی درجه یک قیمت ثابتی ندارد و کشاورز آن را باید با قیمتی که جهاد کشاورزی آن را اعلام کرده است باید بفروشد. به سبب فراوانی این نوع از مرکبات زمینه صادرات آن را برای کشور های دیگر نیز می توان فراهم کرد. 

همچنین بسیاری از کارخانه ها آن را به صورت عمده خریداری می نمایند و برای تولید آبلیمو صنعتی از آن استفاده می کنند. لیمو ترش جهرمی را بعد از برداشت در جعبه هایی قرار می دهند تا روی هم له نشوند و از بین نروند همچنین بهترین مکان نگهداری لیمو ترش در یخچال است. 

اما در صورت استفاده این محصول با ارزش در تمام سال می توانید آن را در فریزر نیز نگهداری کنید، هر چه اندازه لیمو ترش بزرگ تر باشد آب درون لیمو بیش تر است و می توان از آب آن برای طعم دادن به خورشت و بسیاری دیگر از غذا ها  نیز استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما