توزیع انواع لیمو ترش چهار فصل جیرفت

لیمو ترش جیرفت در انواع مختلف در چهار فصل جهت توزیع با مناسب ترین قیمت ها در حال ارائه می باشد. این لیمو ها مرغوب سالم تازه و درشت می باشند. بسیارمناسب جهت تهیه انواع ابلیمو بوده و در صنایع مختلف استفاده می گردند. لیمو ترش ضد سرطان بوده و باعث تقویت بدن می گردد. این مرکبات کاملا ارگانیک بوده و با شرایط فروش ویژه عرضه می شوند.

توزیع انواع لیمو ترش چهار فصل جیرفت

ارقام لیمو ترش تولیدی در جیرفت

ارقام لیمو ترش تولیدی در جیرفت ارقام مختلفی از لیمو ترش در جیرفت در خال تولید و عرضه بوده که هر نوع خصوصیات مخصوص به خود را دارند و دارای طعم متفاوت تری می بلشند اما می توان گفت همگی درجه یک بوده و جزو بهترین ها و پر فروش ترین ها می باشند. انواع لیمو زرد و سبز در جیرفت برداشت شده که بخشی از ان صادرات گشته و بخشی جهت رفع نیاز داخل در نظر گرفته می شود.

لیمو زرد بسیار خوش طعم بوده و عصاره ان سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامینه می باشد. لیمو سبز جیرفت نیز سرشار از مواد انتی اکسیدانی بوده ودارای خاصیت ضد سرطانی می باشد. 

شرکت پخش لیمو ترش جیرفت

شرکت پخش لیمو ترش جیرفت شرکت پخش عمده لیمو ترش جیرفت  بهترین نوع لیمو مرغوب و اصل را با قیمتی بسیار مناسب در صورت سفارش به سراسر کشور عرضه می نماید. امروزه لیمو ترش تولید شده در ایران به عنوان یک نوع مرکبات اصیل و خاص کشور در بازار جهانی شناخته شده است. این مرکبات صادراتی در بسیاری از کشور های اروپایی و منطقه مشتریان و خریداران خاص خود را داشته و یک برند تجاری معتبر می باشد.

فروشندگان مرکزی لیمو ترش جیرفت این محصول را با بهترین کیفیت به صورت بسته بندی شده  جهت فروش ارائه می نمایند. این لیمو ها دارای بافتی سالم تازه و ملایم بوده و فوق العاده خوش طعم می باشند. این شیرینی مرغوب به بسیاری از کشورهای اروپایی همچون روسیه صادرات می شود.

شرکت بازرگانی لیمو ترش گلخانه ای  این محصول را با کیفیت عالی و بینظیر و در مناسب ترین نوع بسته بندی جهت فروش عرضه می نماید. این لیمو ها فوق العاده مرغوب بوده و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشند. از لحاظ کیفی نیز کاملا تایید شده بوده و دارای طعم بینظیری هستند. این محصول تجاری توسط شرکت پخش گز به صورت عمده در بازار توزیع و به بسیاری از کشورهای خارجی نیز صادرات می گردد. 

این کالای صادراتی امروزه از نظر تجارت و بازرگانی بسیار پر رونق و پر فروش می باشد و نقش مهمی در رشد و ارتقا بازار اقتصادی کشور ایفا می نماید. به دلیل پر خاصیت بودن و تولید استانداردطرفداران و خریداران بسیاری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما