مرکز خرید آبلیمو جهرم طبیعی

یکی از کارهایی که برای افزایش سلامتی بدن خود می توانیم انجام دهیم، خرید آبلیموی طبیعی از مراکز و شرکت هایی معتبر است و آبلیمو جهرم می تواند یکی از آن ها باشد. هم اکنون مراکز فروش در بیشتر نقاط ایران، این آبلیمو طبیعی را برای مردمی که به سلامت خود اهمیت می دهند، به فروش می رسانند و به این ترتیب قدمی مهم در راستای حفظ و افزایش سلامت جامعه برمی دارند. 

مرکز خرید آبلیمو جهرم طبیعی

مراحل تولید آبلیمو طبیعی

مراحل تولید آبلیمو طبیعی اما چرا بیشتر کارشناسان، ما را تشویق می کنند تا آبلمیو طبیعی را مصرف کنیم و این آبلیمو چگونه تولید می شود؟ در ادامه همین مطلب می خواهیم به این پرسش ها پاسخ دهیم و در نهایت، انتخاب را به خودتان واگذار کنیم. 

امروزه به دلایل تقلب در محصولات خوراکی و شباهت سازی های شرکت های نامعتبر، مردم دیگر توانایی تشخیص جنس اصل با تقلبی را ندارند و لذا ممکن است بارها شاهد مصرف آبلیمو تقلبی بوده باشیم و حتی مصرف کرده باشیم. 

آبلیموی غیر طبیعی که ساخته دست افراد سودجو و متقلب است، در واقع با اضافه شدن اسیدها و طعم های ترش، تلخ و یا شور به دست می آید که در نهایت رنگی مشابه رنگ آبلیمو طبیعی دارد. اگر درصدهای این افزودنی ها به هم بریزد و تلخی و شوری و یا ترشی آن بیش از حد نمود پیدا کند، به راحتی می توانید متوجه تقلب در این محصول باشید. رنگ آبلیمو طبیعی زرد است و مزه ای ترش مایل به تلخ دارند. 

آبلیمو طبیعی، باید از آب لیمو خالص تولید شود. مراحل تولید این محصول را در زیر آورده ایم:

  1. اولین مرحله برای تولید آبلیمو درجه یک، استفاده از لیموهای درجه یک است. 
  2. لیموهای با کیفیتی که برای تولید آبلیمو انتخاب شده، توسط دستگاه شسته و سپس به قسمت برش هدایت می شوند. 
  3. در مرحله بعدی، لیموهای برش خورده، تحت فرایند پرسینگ قرار گرفته و آب آن ها گرفته خواهد شد. 
  4. سپس گاز این محصول توسط دستگاه گرفته می شود و برای این که آبلیمو حاصل، مایعی یکنواخت شود، هموژنیزه و پاستوریزه می گردد. 
  5. در مراحل آخر هم کارشناسان کیفیت نهایی را برای ورود به بازار فروش مورد بررسی قرار می دهند. 

قیمت فروش آبلیمو جهرم به صورت مستقیم

قیمت فروش آبلیمو جهرم به صورت مستقیم جهرم جزو نقاطی از ایران است که لیمو در آن به فراوانی یافت می شود و به همین دلیل شرکت های معتبری در زمینه تولید آبلیموی مرغوب دارد. 

بنابراین برای خرید آبلیمو طبیعی می توانید به آبلیمو جهرم هم فکر کنید! 

قیمت فروش آبلمیو جهرم به صورت مستقیم و غیر مستقیم، از طریق ارتباط و تماس با عوامل فروش آن امکان پذیر است و این فروشندگان، پخش عمده آبلیموهای جهرم را نیز برای مشتری، عملی ساخته اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما