شرکت عرضه لیمو ترش خوشه ای

شرکت عرضه لیمو ترش خوشه ای تلاش می کند تا با در نظر گرفتن سود کمتر برای خود، به فکر خریداران باشد و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه نماید تا بتواند پاسخگوی نیاز افراد گوناگون باشد. این شرکت با کیفیت ترین لیمو ترش خوشه ای تازه را از تولید کنندگان خریداری و به صورت بسته بندی شده و کیلویی با ارزان ترین قیمت به بازار تهران و سایر نقاط ایران عرضه می نماید. 

شرکت عرضه لیمو ترش خوشه ای

ارزش غذایی لیمو ترش درجه یک

ارزش غذایی لیمو ترش درجه یک لیمو ترش کم کالری است، اما مقدار مناسبی از فیبر و ویتامین C را داراست. علاوه بر این لیمو ترش دارای چندین مواد مغذی دیگر نیز هست. یک لیمو ترش بدون پوست تقریبا حاوی 24 کالری،7.8 گرم کربوهیدرات، 0.9 گرم پروتئین، 0.3 گرم چربی، 2.4 گرم فیبر رژیمی، 44.5 میلی گرم ویتامین سی، 116 میلی گرم پتاسیم، 0.5 میلی گرم آهن و 0.1 میلی گرم ویتامین B6 است.

علاوه بر این، لیمو ترش همچنین حاوی مقدار کمی از تیامین، اسید فولیک، اسید پانتوتنیک، کلسیم، منیزیم و مس می باشد. بسیاری از مردم برای درست کردن آب لیمو از لیمو ترش تازه استفاده می کنند. اگر برای درست کردن آبمیوه از نصف یک لیمو استفاده کنید و آن را با آب میکس کنید؛ یک لیوان آب لیمو حاوی تقریبا 6 کالری، 2 گرم کربوهیدرات، 0.1 گرم پروتئین، 0 گرم چربی، 0.1 گرم فیبر رژیمی و 10.8 میلی گرم ویتامین C خواهد بود.

هر لیوان آب لیمو همچنین حاوی مقدار کمی از پتاسیم و اسید فولیک است. از خواص لیمو ترش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش ایمنی بدن
  • جلوگیری از سنگ کلیه
  • بهبود سلامت قلب
  • کاهش وزن

لیمو ترش خوشه ای از کجا بخریم؟

لیمو ترش خوشه ای از کجا بخریم؟ امروزه برای بسیار از خریداران این سوال پیش می آید که بهترین لیمو ترش خوشه ای را از کجا بخریم؟ در پاسخ باید گفت بهترین نوع این محصول در جهرم یافت می شود. لذا برای خرید لیمو ترش جهرم  می توانید خرید مستقیم از تولید کننده را تجربه کنید. چرا که در این روش، محصولات دارای قیمت ارزان تری می باشند و به همین علت برای رفع نیاز بازار، انواع محصولات درجه یک توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می گردند.

خریداران می توانند با خرید از این سایت، خرید مستقیم را تجربه و از مزایای آن بهره ببرند. یکی از این مزایا مناسب و مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات به نسبت بازار می باشد. همانطور که می دانید در این روش به دلیل حذف واسطه گران از بازار و کوتاه شدن دست آنان، قیمت ها بسیار مناسب می باشند و می توانید با کیفیت ترین محصولات را با هزینه ی پایین، از مراکز فروش و یا سایت های فروش مجاز مانند همین سایت خریداری نمایید.

لازم به ذکر است بدانید برای خرید لینو ترش خوشه ای جهرم از طریق همین سایت و از راه تماس تلفنی و یا به صورت اینترنتی اقدام به خرید مستقیم در تناژ بالا و به صورت عمده نمایید. این نوع خرید برای افرادی که در زمینه تجارت فعالیت دارند، بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد. چرا که سود بیشتری برای این دسته از افراد حاصل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما