قیمت خرید آبلیمو طبیعی سالم

آبلیمو طبیعی، عصاره و افشره ی میوه لیمو ترش است. این محصول رنگ زرد مایل به سبز روشن داشته و ترش مزه است و به دلیل همین طعم به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در طبخ غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. اواخر فصل تابستان و شهریور ماه که زمان برداشت این میوه است، بازار خرید و فروش آبلیمو در کشور بسیار داغ می شود. قیمت خرید آبلیمو طبیعی سالم در مراجع عمده فروشی محصول به خریداران ارائه می شود.

قیمت خرید آبلیمو طبیعی سالم

نحوه تشخیص آبلیمو طبیعی تازه

نحوه تشخیص آبلیمو طبیعی تازه آبلیمو در بازار مصرف به دو صورت وجود دارد. یک نوع آن آبلیمو صنعتی است، که درواقع اصلا آب لیمو نیست. بلکه در داخل آن فقط از اسانس، عطر و رنگ لیمو ترش استفاده شده است، تا شبیه به آبلیمو به نظر برسد. این محصول از لحاظ دارویی هیچ خاصیتی برای بدن ندارد.

اما نوع دیگر این محصول، آبلیموی طبیعی است، که از آبگیری کردن میوه های تازه لیمو ترش حاصل می شود. نحوه تشخیص دادن آبلیمو تازه و سالم شامل موارد زیر است:

  • برای تشخیص دادن طبیعی بودن آبلیمو، باید ابتدا آن را با دقت ببویید. مسلما آب لیموی تازه باید بوی خود لیمو ترش را بدهد. اگر بوی بسیار اسیدی مانند انواع نوشابه یا سرکه حس کردید، بدانید که محصول طبیعی نیست.
  • آبلیمو اصل، رنگ سبز یا زرد کدر دارد و علت آن وجود پالپ و خرده های میوه در داخل آن است، که به مرور در پایین ظرف ته نشین می شود. اما آبلیمو تقلبی بسیار شفاف به نظر می رسد.
  • طعم آبلیمو واقعی نیز کاملا شبیه مزه لیمو ترش است، اما آبلیمو صنعتی طعمی بسیار اسیدی و زننده دارد.

آبلیمو طبیعی یکی از اصلی ترین دارو ها برای درمان کردن سرماخوردگی و سرفه است. برای این منظور باید آن را با آب جوش و عسل طبیعی ترکیب کرده و میل نمایید، تا به سرعت بهبودی خود را بازیابید.

فروش بهترین آبلیمو طبیعی تازه

فروش بهترین آبلیمو طبیعی تازه اواخر فصل تابستان زمان برداشت محصول لیمو ترش در کشور ماست. در این دوره از سال بازار عرضه و فروش لیمو و آبلیمو بسیار پر رونق می گردد و بسیاری از مراکز فروش محصولات طبیعی، بهترین نوع آبلیمو تازه و طبیعی را به صورت کاملا مستقیم به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

این مراکز عمدتا در واحد فروش خود، مقدار زیادی میوه لیمو ترش تازه برای آبگیری کردن دارند و وقتی مشتری برای خرید محصول به آن ها مراجعه می کند، میوه را همان لحظه شسته و در داخل دستگاه آبگیری می ریزند، تا آب لیمو کاملا تازه را به افراد عرضه نمایند.

بدین ترتیب افراد از خرید محصول طبیعی، سالم و درجه یک اطمینان خیلی بیشتری خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما