خرید انواع لیمو ترش جهرم از تولید کننده

خرید انواع لیمو ترش جهرم از تولید کننده و باغداران، برای افرادی که متقاضی این محصول هستند، به صورت عمده و در بسته بندی های چند کیلویی، بسیار باصرفه تر است. به دلیل اینکه، پای واسطه ها در خرید لیمو ترش دیگر در میان نیست و محصول عرضه شده، با قیمتی بسیار مناسب تر و بهینه تر به دست مصرف کننده و خریدار می رسد. از طرفی، تولید کننده محصول را با کیفیتی بسیار عالی در اختیار مشتری قرار می دهد. 

خرید انواع لیمو ترش جهرم از تولید کننده

بهترین لیمو ترش جهرم کدام است؟

بهترین لیمو ترش جهرم کدام است؟ شهرستان جهرم، قطب تولید لیمو ترش در کشور است و درخواست برای این محصول، روند رو به رشدی را به خود اختصاص داده است. به عبارتی دیگر، جهرم، لیمو ترش مورد نیاز کشور را تامین کرده و به روش های گوناگونی آن را به دست متقاضیان می رساند. بهترین لیمو ترش جهرم، ویژگی ها و مشخصات منحصر بفردی دارد. یکی از خصوصیت های مهم بهترین لیمو ترش جهرم، این است که از پوستی نازک و متمایل به زرد تشکیل شده است و منافذ روی پوست آن، به خوبی مشخص است و از عطر بی نظیری بهره می برد. 

در شهر جهرم، انواع لیمو ترش، از جمله لیموی خارگی، لیمو ترش معمولی و پرشین یا همان فارسی، تولید و برداشت می گردد. هر کدام از این انواع، مشخصات مختص به خود را دارند و دارای اندازه های متفاوتی هستند. از دیگر ویژگی های مهم مرغوب ترین لیمو ترش جهرم، می توان با بالا بودن میزان اسید و ویتامین سی آن اشاره کرد، که در مقایسه با سایر نمونه های دیگر، از محبوبیت و فروش بیشتری برخوردار است. 

لیمو ترش آب دار، بهترین نوع لیمو ترش جهرم است که برداشت از آن در اواسط مرداد ماه آغاز شده و تا آبان ادامه دارد. از طرفی، این نمونه لیمو، در برابر آفات و بیماری های رایج، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و میزان هدر رفت آن در اثر این بیماری ها، بسیار ناچیز است. از این رو، باغداران جهرمی، استقبال بیشتری برای تولید این نوع محصول، از خود نشان می دهند. در فصل آبگیری، با استفاده از روش های سنتی، آب لیموی تازه را گرفته و در بسته بندی های متنوع، در بازار عرضه می گردد. 

فروش مستقیم لیمو ترش جهرم

فروش مستقیم لیمو ترش جهرم فروش مستقیم لیمو ترش عمده جهرم، با توجه به خصوصیت های کیفی و در انواع مختلف و همچنین، کاملا یک دست بودن و بدون هیچ مورد خرابی، با روش های مختلفی به طور مستقیم از طریق تولید کننده ها و مراجع فروش معتبر انجام می گیرد. آنچه که در هنگام فروش و تهیه محصول باید به آن توجه ویژه شود، وجود هیچ گونه ماده افزودنی جهت ماندگاری بیشتر است. به دلیل اینکه، برخی از افراد جهت دست یابی به سود سرشار، اقدام به عرضه محصول بی کیفیت می کنند. جهت تشخیص، اگر دو لیموی هم اندازه را بردارید، آن یکی که سنگین تر است، آب بیشتری دارد و مرغوب تر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما