قیمت انواع آبلیمو کارخانه ای مرغوب

قیمت انواع آبلیمو کارخانه ای مرغوب بسته به نوع برند، نوع خرید، تغییرات نرخ ارز، هزینه های تولید، شرایط بازار و… متفاوت می باشد آبلیمو خاصیت اسیدی دارد و باعث تجزیه غذا و هضم آن می شود همچنین به پاک سازی روده ها کمک فراوانی می کند علاوه بر این فلاونوئید های آن باعث ترشح آنزیم های گوارشی می شود.

قیمت انواع آبلیمو کارخانه ای مرغوب

مراحل تولید آبلیمو کارخانه ای

مراحل تولید آبلیمو کارخانه ای

مراحل تولید آبلمیو کارخانه ای شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در وهله اول لیمو ها وارد شده به کارخانه از نظر کیفیت بررسی می شوند.
  • سپس لیمو ها وارد مرحله سورت بندی و شست و شو می گردند.
  • در مرحله بعد لیمو های که توسط کارگران تمیز و جدا سازی شده اند و عمل شست و شو آن ها هم انجام شده وارد مرحله خط زن می شوند در این قسمت روی لیمو ها برشی زده می شود تا تلخی و مواد فرار آن ها خارج شود.
  • سپس لیمو ها وارد مرحله پلی پرس می شوند که این دستگاه نوعی چرخ کن برای آب گیری می باشد.
  • سپس آب لیمو ها صاف می شوند تا هسته و پالپ های درشت آن ها گرفته شوند.
  • در مرحله بعد آبلیمو ها در دمای 80 درجه و به مدت 15 ثانیه پاستور می شوند و در نهایت وارد مرحله بسته بندی می گردند.

نمایندگی فروش آبلیمو کارخانه ای بسته بندی

نمایندگی فروش آبلیمو کارخانه ای بسته بندی

نمایندگی فروش آبلیمو کارخانه ای بسته بندی زیر نظر تولید کننده آبلیمو فعالیت می کند و ضمن این که به عرضه محصول مشغول است به خدمات پس از فروش هم می پردازد.

خاصیت های آبلیمو درجه یک باعث شده نمایندگی آن بتواند فروش خوبی را کسب کند به عنوان نمونه برای درمان ریفلاکس و درد های سر دل می توانیم 30 دقیقه قبل از غذا 2 قاشق چای خوری آبلیمو را با یک لیوان آب گرم ترکیب و میل کنید برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفلولانزا می توانید هر روز آبلیمو میل نمایید علاوه بر این چون ویتامین ث و آنتی اکسیدان دارد برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.

اسید سیتریک موجود در آن باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که این می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک فراوانی نماید به دلیل ویتامین ث و شاخص گلیسمی پایینی که دارد به کنترل قند خون کمک فراوانی می کند منبع منیزیوم و پتاسیم است و برای تقویت قلب می تواند مفید واقع شود.

برای پیشگیری از انواع سرطان ها فوق العاده می باشد و می تواند از توسعه سلول های سرطانی جلوگیری کند ویتامین ث موجود در آن باعث کاهش التهاب بدن می شود علاوه بر این ها سطح اسید اوریک بدن را کاهش می دهد.

سبب کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود چون ویتامین ث، آنتی اکسیدان و فلاونوئید دارد و باعث هیدراته کردن پوست می شود.

2

  1. سلام لطفا مطالب و جزئیات بیشتری در سایت خود از قیمت و شاخصه ی انتخاب محصول درجه یک قرار دهید.

  2. سلام و خسته نباشید
    لیمو گاهی زرد و یا سبز است و بی شک مطلوب ترین میوه از یک درخت همیشه سبز است که در اصل در آسیا یافت می شود. کل میوه، با پالپ، پوستش، مزه اش و آب لیمو برای آشپزی و همچنین اهداف غیر آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما