عرضه پوره لیمو عمانی خانگی بسته بندی شده

پوره لیمو یکی از محبوب ترین چاشنی ها بین مردم به حساب می آید زیرا با اضافه کردن به غذا سبب می شود طعم و مزه غذا عالی و بی نظیر شود. پوره عمانی خواص فراوانی برای سلامتی و تندرستی دارد. این نوع چاشنی سرشار از ویتامین ث می باشد که سبب افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. عرضه پوره لیمو عمانی خانگی بسته بندی شده به بازار جز پر سود ترین کسب و کار ها محسوب می شود.عرضه پوره لیمو عمانی خانگی بسته بندی شده

راهنمای درست کردن پوره لیمو بدون تلخی

راهنمای درست کردن پوره لیمو بدون تلخی لیمو ترش های مورد نظر را بشورید و مقداری نمک روی آن بپاشید و اجاره دهید یک روز در این حالت باقی بماند و بعد آن ها را با آب سرد بشورید.

 آب و یک لیوان سرکه درون قابلمه بریزید و بگذارید به جوش بیاید و بعد لیمو ها را به آن اضافه کنید تا حدود ده ثانیه  درون قابلمه باشد و آن را با آب سرد آبکشی کنید. و دوباره لیمو ها را در قابلمه بریزید و اجازه دهید یک دقیقه بجوشد و آن ها را از قابلمه خارج کنید.

لیمو خشک ها را  بعد از خنک شدن با خلال سوراخ کنید و روی یک پارچه تیره رنگ در مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و بعد از گذشت چند روز ان ها را درون ظرفی بگذارید و در سایه قرار دهید تا کاملا خشک و بدون رطوبت شود.

در هنگام استفاده دانه های لیمو خشک ها را خارج نماید تا تلخ نشود و همین طور می توان آن ها را چند ساعت قبل از مصرف در آب جوش قرار دهید. برای این که طعم و عطر غذا بیشتر شودبهتر است لیمو عمانی ها  را از وسط نصف کنید.

برای درست کردن پودر لیمو عمانی کافی است گوشت و پوست آن را جدا کنید و گوشت ها را در دستگاه آسیاب نرم کنید و مواظب باشید دانه ها با گوشت آسیاب نشود زیرا سبب تلخی پودر لیمو می شود.

قیمت عمده پوره لیمو عمانی خانگی

قیمت عمده پوره لیمو عمانی خانگی عرضه پوره لیمو بسته بندی به بازار بهترین گزینه به حساب می آید. هم چنین عرضه آن به مکان ها مختلف باعث می شود مشتری به راحتی و بدون دردسر خرید کند. همین طور بهتر است روی بسته بندی اطلاعات لازم و ضروری مشتری را درج کنند تا مشتری از خرید خود اطمینان حاصل نمایند.

متقاضیان برای دانستن قیمت عمده پوره لیمو عمانی خانگی می تواند از طریق سایت آنلاین اقدام کنند زیرا در آن جا قیمت ها به روز می باشد و هم چنین می تواند از طریق نمایندگی های فروش قیمت ها را بررسی کنند تا ارزان ترین پوره لیمو عمانی را خریداری نمایند.

1

  1. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما