قیمت بهترین لیمو ترش ریز در ایران

قیمت بهترین لیمو ترش ریز در ایران با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم در هر نوسان می باشد البته نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت این میوه می باشند.

لیمو ترش منبع غنی ویتامین C است به همین دلیل نیتروزامین ها را خنثی می کند علاوه بر این چون پکتین دارد سبب کاهش کلسترول بدن خون می شود و از بیماری های عروقی و قلبی پیشگیری می نماید.

قیمت بهترین لیمو ترش ریز در ایران

مقدار ویتامین در لیمو ترش ریز مرغوب

مقدار ویتامین در لیمو ترش ریز مرغوب

 ویتامین های لیمو ترش ریز مرغوب شامل ویتامین C و ویتامین های گروه ب می شوند علاوه بر این دارای املاح معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، فولات، پروتئین، آهن و منیزیوم است و همین باعث شده لیمو ترش ایران خاصیت های فراوانی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای درمان عفونت های دستگاه تنفسی می توانید عسل را با آب گرم ترکیب و میل بفرمایید علاوه بر این، این ترکیب برای درمان گلو درد هم فوق العاده است و ویتامین ث موجود در آن سبب تقویت دستگاه ایمنی بدن می شود.
  • لیمونوئیدهای موجود در آن باعث شده خاصیت پیشگیری کنندگی از سرطان پیدا کند اسید سیتریک موجود در آن باعث نابودی باکتری ها می شود و می توانید به عنوان دهان شویه از آن استفاده کنید.
  • مصرف روزانه آب لیمو با ترکیب آب می تواند از مبتلا شدن به سنگ کلیه پیشگیری کند.
  • آب لیمو خاصیت چربی سوزی دارد به همین دلیل به کاهش وزن کمک فراوانی می کند علاوه بر این پلی فنول های موجود آبلیمو باعث شده از تجمع چربی پیشگیری و باعث کاهش وزن شود.
  • سطح تری گلیسیرید و کلسترول بد خون را کاهش می دهد تحقیقات نشان می دهد مصرف آب لیمو می تواند به کاهش فشار خون سیستولیک کمک نماید سم زدایی کلیه، کبد و روده را انجام می دهد خاصیت محافظت کنندگی کبد و کلیه را بر عهده دارد.
  • با کمک آبلیمو می توانید چربی های روی لباس ها را از بین ببرید علاوه بر این برای تمیز کردن سطوح چوبی هم قابل استفاده می باشد.

مراکز تولید لیمو ترش ریز عمده

مراکز تولید لیمو ترش ریز عمده

مراکز تولید لیمو ترش عمده ریز با رعایت اصول و استاندارد های جهانی سعی می کنند محصولی مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها کنند تا مشتریان با خرید و مصرف این میوه بتوانند به سلامتی خود کمک نمایند.

لیمو ترش خاصیت ضد باکتری قوی و ضد قارچ قوی دارد به همین دلیل باعث روشن شدن پوست می شود برای این منظور می توانید عسل و آب لیمو ترش را با هم ترکیب و به صورت ماسک بر روی صورت خود استفاده کنید.

آب لیمو ترش به دلیل این که حاوی اسید اسکوربیک است می تواند به درمان آکنه و جوش های صورت کمک کند و چون خاصیت ضد باکتری دارد برای تمیز کردن پوست و مو مفید است و همین باعث شده تولید آن افزایش یابد.

و شما عزیزان می توانید این میوه ارزشمند را با بالاترین مرغوبیت و مناسب ترین قیمت توسط مجموعه ما به صورت آنلاین خریداری کنید و با مصرف آن همیشه بدنی سالم و پوستی شاداب داشته باشید.

1

  1. سلام دوستان عزیز .همکی خسته نباشد

    لیمو ترش که من بشدت دوسش دارم پراز ویتامین سی است ک میتونه عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن شما را بهبود بخشد و باعث سلامت جسمی و حتی رو حی شما عزیزان شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما