قیمت امروز لیمو ترش میناب

لیمو ترش میوه ای پرکاربرد در آشپزی و دارو سازی است. پزشکان متخصص طب سنتی از لیمو ترش در نسخه هایشان بسیار بهره میبرند. تک تک اجزای لیمو ترش کاربردی است. آبلیمو از آب لیمو ترش تهیه می شود، تفاله های لیمو ترش به علاوه خوراکی بودن برای زیباسازی پوست استفاده می شود. از پوست لیمو اسانس های مختلف گرفته می شود. لیمو ترش نیز مانند دیگر میوه ها در شهر های خاصی بهتر پرورانده می شود. حتما تاکنون نام لیمو ترش میناب به گوشتان خورده است. میناب منطقه ای است که لیمو ترش های مرغوبی دارد.

قیمت امروز لیمو ترش میناب

تفاوت انواع لیمو ترش در چیست؟

تفاوت انواع لیمو ترش در چیست؟ لیمو ترش نژاد های مختلفی دارد. معروفترین آنها لیمو شیرازی است که یکی از نژاد های لیمو ترش است. لیمو ترش و لیمو شیرازی اندکی با هم تفاوت دارند. اولین تفاوت در سایز آنهاست. لیمو شیرازی ریز تر از لیمو ترش معمولی است. دومین تفاوت رنگ پوسته و گوشته آنها است. لیمو ترش بیشتر به رنگ زرد و لیمو شیرازی سبز رنگ است.

سومین تفاوت میزان ترشی آن می باشد. لیمو شیرازی کمی ترش تر است. از همین رو لیمو شیرازی بیشتر برای غذاهای نمکی، تند و چرب استفاده می شود. تفاوت دیگر در رایحه آنهاست. لیمو ترش رایحه دلپذیر تری نسبت به لیمو شیرازی دارد. این دو لیمو در طعم و قیمت هم با هم تفاوت هایی دارند.

لیمو ها از نظر موطن نیز با هم متفاوت هستند. هر منطقه ای به دلیل شرایط آب و هوایی و عوامل دیگر، در پرورش بعضی محصولات خاص موفق تر عمل می کنند. در مورد لیمو ترش منطقه میناب این خصوصیت را دارد. میناب یکی از شهرستان های استان هرمزگان می باشد.

هر ساله مقدار زیادی از تقاضا های مردم در رابطه با لیمو، خرید لیمو ترش میناب می باشد. دلیل این امر این است که لیمو ترش به آب و هوای گرمسیری نیاز دارد تا محصول خوبی به بار آورد. شهرستان میناب دقیقا ویژگی های مورد نیاز پرورش لیمو ترش را دارد.

فروش عمده لیمو ترش میناب

فروش عمده لیمو ترش میناب مغازه دارانی که در استانهای مختلف کشور به کسب و کار فروش لیمو مشغول هستند هر روز با تقاضای لیمو ترش میناب مواجه می شوند. زیرا مردم از کیفیت و تازگی و شادابی لیمو های میناب مطلع هستند. چاره کار فروشندگان لیمو، خرید لیمو ترش عمده است.

مردم نمی توانند چند روز برای خرید لیمو ترش مورد نظر و با کیفیتی که می خواهند، به میناب سفر کنند. این عمل کار مشکلی است. پس از همان فروشنده نزدیک خود خرید لیمو انجام می دهند. ولی فروشندگان می توانند لیمو ترش میناب را به صورت عمده خریداری کنند و تا چند مدت محصول با کیفیت میناب را بفروشند. اینگونه علاوه بر افزایش مشتری، با رضایت مردم رو به رو خواهند شد.

اگر به دلیل خواص و طعم عالی لیمو ترش مصرف لیمو بالایی دارید، پیشنهاد میکنم به طور شخصی یا خانوادگی لیمو ترش را به صورت عمده تهیه کنید. با خرید عمده لیمو ترش میناب قیمت مناسب تری هم پرداخت خواهید کرد. زیرا فروش عمده لیمو، با تخفیف همراه خواهد بود. علاوه بر آن، شما از بهترین لیمو های ایران میل خواهید کرد و از بابت کیفیت و مرغوبیت آن خیالتان راحت خواهد بود.

1

  1. سلام
    خداقوت و خسته نباشید برای این تلاش روزافزون
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از محصول شما خریداری کرد بود و خوب و عالی بنظر میومدو ادم رو مجذوب خودش میکرد و تمایل داشتم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.و محصول بی نظیر شما را استفاده کنم ممنون عالی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما