خرید آبلیمو 20 لیتری ناب جهرم

آبلیموی جهرم از باکیفیت ترین آبلیموهای تولیدی محسوب می گردد. این آبلیمو به دلیل کیفیت بی نظیر در مقایسه با سایر محصولات مشابه توانسته سهم بسیار بالایی از فروش بازار را بدست آورد. آبلیموی جهرم در سایزها و حجم های متفاوتی عرضه می شود. می توان این محصول را به صورت آبلیمو 20 لیتری و به صورت عمده خریداری کرد. کیفیت این محصول کاملا تضمینی بوده و برای همه خریداران سرتاسر کشور در دسترس می باشد.

خرید آبلیمو 20 لیتری ناب جهرم

تشخیص سالم بودن آبلیمو

تشخیص سالم بودن آبلیمو متاسفانه آبلیمو از سری محصولاتی می باشد که امکان تقلب در تولید آن بسیار بالاست. این محصول را می توان از روش های گوناگون و با انواع افزودنی تولید کرد که متاسفانه برخی از این افزودنی ها نیز بسیار خطرناک و بیماری زا هستند. بهتر است هنگام خرید حتما از اصل و سالم بودن آبلیمو مطمئن شوید. در ادامه قصد داریم به بررسی راه های تشخیص آبلیموی سالم بپردازیم و اگر از سلامت آبلیمو مطمئن نیستید بهتر است ترفندهای زیر را به کار بگیرید.

یکی از راه های تشخیص آبلیموی سالم توجه به رنگ آن است. معمولا آبلیموهای ناسالم و غیرطبیعی رنگی متمایل به زرد دارند در صورتی که آبلیمو طبیعی و سالم متمایل به سبز است البته این روش، روش چندان دقیقی نیست چرا که بسته به نوع لیمو، نحوه آبگیری آن، صنعتی یا خانگی بودن محصول یا مواردی دیگر ممکن است رنگ آبلیمو تغییر کند.

روش دیگر برای تست آبلیمو توجه به طعم آن است. آبلیموی ناسالم مزه ای غیر طبیعی و بیش از حد ترش دارد طوری که طعم آن به افزودنی های شیمیایی شباهت دارد. آبلیموی سالم ترشی کمتری داشته و طعم آن مشابه با طعم لیمو است. اگر آبلیمو به صورت کارگاهی یا خانگی تولید شده باشد معمولا دارای پالپ ها و تفاله هایی می باشد که ته بطری و ظرف ته نشین شده اند. آبلیموی طبیعی و سالم خانگی طعمی متمایل به تلخ دارد.

صادر کننده آبلیمو 20 لیتری طبیعی

صادر کننده آبلیمو 20 لیتری طبیعی در حال حاضر علاوه بر عرضه انواع آبلیمو در بازارهای داخلی این محصول در حجم 20 لیتری به سایر کشورها نیز صادر می شود. کشورهای منطقه و اروپایی از مشتریان آبلیمو ایرانی هستند. صادرکننده برتر آبلیمو این محصول را در بالاترین کیفیت صادراتی بسته بندی نموده و پس از بازاریابی در کشورهای هدف، این محصول را در توزیع می نماید. این آبلیموها با همان کیفیت مرغوب و بالای صادراتی در ایران نیز در دسترس هستند. امکان خرید این محصول هم به صورتی اینترنتی و هم به صورت غیرحضوری وجود دارد.

برای خرید آبلیمو طبیعی عمده می توانید به فروشنده مستقیم این محصول مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما