قیمت خرید آبلیمو خانگی خالص

آبلیمو خانگی از محصولات خوش طعم و خوش عطر می باشد که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می‌شود و از سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. آبلیموی خانگی خالص و درجه یک با قیمت های استثنایی و ارزان به فروش می رسد زیرا عرضه و توزیع این محصول توسط شخص تولید کننده به طور مستقیم در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی صورت می گیرد.

قیمت خرید آبلیمو خانگی خالص

لیمو مناسب برای تهیه آبلیمو خانگی

لیمو مناسب برای تهیه آبلیمو خانگی یکی از میوه های محبوب و پرطرفدار که معمولاً در فصل پاییز و زمستان یافت می شود لیمو است که در چندین گونه پرورش می یابد. یکی از انواع این میوه لیمو ترش است که معمولاً به صورت تازه برای طعم دهی به غذاها و برای تهیه آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد‌. آبلیمو طبیعی از تازه ترین و مرغوب ترین لیمو تهیه می شود.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که چه لیمویی مناسب برای آبگیری و تهیه آب لیموی مرغوب می باشد. لیموی مناسب برای آبگیری باید دارای چند مشخصه و ویژگی مهم باشد که عبارتند از …..‌‌

  1. این لیمو طعم و مزه ای نسبتاً ترش و ملس دارد و فاقد هر گونه طعم تلخ و زننده ای می باشد.
  2.  محصول بسیار آبدار است به گونه‌ای که از هر لیمو می‌توان مقدار زیادی آب گرفت.
  3. این میوه پوستی نازک و نرم دارد که رنگ آن معمولا به رنگ سبز و زرد می‌ باشد.
  4. این محصول پوستی کاملا شفاف دارد و هیچ گونه خال و پوسیدگی بر روی پوست آن وجود ندارد برای این که اگر لیمو پوسیده باشد آبلیمو به دست آمده تلخ خواهد بود.
  5. این نوع لیمو ظاهری یکدست و یکنواخت دارد و وزن نسبتاً بیشتری نسبت به گونه های دیگر نیز دارد.

شرکت پخش آبلیمو خانگی عمده

شرکت پخش آبلیمو خانگی عمده آبلیمو خانگی از محصولات کاملا طبیعی، تازه و مرغوب است که بدون استفاده از هیچ گونه دستگاهی به روش دستی تهیه می شود و به صورت عمده به فروش می رسد. تولید کننده آبلیمو تنها هدفش تامین نیاز های مردم با ارائه خالص ترین و خوش طعم ترین آبلیمو می باشد و توانسته کسب و کار خود را به خوبی توسعه دهد.

شرکت پخش آبلیموی خانگی عمده از سال‌های دور در این عرصه مهم فعالیت می کند و توانسته برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نماید و جایگاه ویژه ای را در عرصه توزیع آبلیموی ارگانیک به خود اختصاص دهد زیرا محصول درجه یک ایرانی را به طور مستقیم توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی واسطه ها و دلالان بازاری به طور عمده با نازلترین و مناسب ترین قیمت ها در سراسر نقاط کشور عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما