قیمت خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

لیمو ترش سنگی یکی از نمونه های میوه لیمو ترش است که بیشتر در نقاط گرمسیر ایران رشد می کند. لیمو سنگی همچون سایر ارقام لیمو ترش دارای خواص مفید فراوانی است که سبب استفاده آن به صورت تازه و فراوری شده می شود. قیمت خرید لیمو ترش سنگی به کیفیت آن بستگی دارد. لیمو سنگی درجه یک که محصول همان سال بوده، ارگانیک بوده و از نظر ظاهری و ارزش غذایی بالاترین کیفیت ها را دارد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

قیمت خرید لیمو ترش سنگی درجه یک

درباره لیمو ترش سنگی چه می دانید؟

درباره لیمو ترش سنگی چه می دانید؟

لیمو ترش، پس از نارنگی و پرتقال، بیشترین میزان تولید مرکبات را به خود اختصاص داده است. این محصول بومی مناطق شرق آسیا بوده و پس از انتقال به ایران در نقاط معتدل، گرمسیر و شرجی ایران رشد یافته است. استان های فارس، هرمزگان و مازندران از اصلی ترین استان هایی هستند که باغ های متعددی از لیمو ترش در آن ها قرار دارد. میوه لیمو ترش دارای نمونه های مختلفی است که برخی از این ارقام در شرایط آب و هوایی شمال ایران بهتر رشد یافته و بعضی دیگر در مناطق گرم جنوبی، رشد بهتر و محصول بیشتری دارند. از جمله ارقام میوه لیمو ترش می توان لیمو پرشین لایم، لیمو آب، لیمو چهار فصل، لیمو سنگی، لیمو ترش، مکزیکن لایم و … را نام برد. این لیمو ها همگی دارای طعم ترشی و میزان بالایی از اسید سیتریک و ویتامین ث هستند. از نظر ظاهری، رنگ پوست این لیمو ها ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد، اندازه و رنگ پوست میوه، میزان ضخامت پوست، شکل و رنگ بافت داخل لیمو، زمان کاشت و برداشت محصول از تفاوت های ارقام متنوع لیمو ترش است.

لیمو سنگی که با نام‌های دیگری چون لیسبون و خارگی هم عنوان می شود، دریرس ترین نوع میوه لیمو ترش است. این محصول از اوایل پاییز از درخت چیده شده و برداشت آن تا نوروز ادامه دارد. با این حال چنانچه این میوه بیشتر هم روی درخت بماند، باز هم مقاومت و تازگی خود را حفظ می کند. رنگ پوست این لیمو، زرد روشن و براق است. پوست لیمو دارای ضخامتی بیش از سایر لیمو ترش هاست. میزان قند موجود در لیمو سنگی بیش از دیگر لیمو ها بوده  و طعم ترشی مایل به شیرینی دارد. از این لیمو، در تهیه انواع نوشیدنی ها، خوراک و دسر ها استفاده می شود.

نمایندگی فروش لیمو ترش سنگی

نمایندگی فروش لیمو ترش سنگی

لیمو ترش میوه ای است که خواص و تاثیر فراوان آن در سلامتی انسان بر کسی پوشیده نیست. ویتامین ها، فیبر، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های متعددی که در این ماده غذایی وجود دارد می تواند مقاومت بدن انسان را در برابر بیماری افزایش دهد. برای تهیه این محصول می توان به مراکز عرضه لیمو ترش سنگی مراجعه کنید. البته راه ساده تر خرید لیمو سنگی اصل مراجعه به نمایندگی های فروش این لیموست. بسیاری از این نمایندگی ها، به صورت مجازی و اینترنتی فعالیت می کنند که در این شرایط خانه نشینی، مطمئن ترین راه خرید از این مراکز معتبر است. محصولات این مراکز دارای ضمانت کیفیت و اصالت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما