شرکت عرضه لیمو ترش ریز عمده

لیمو ترش را به عنوان سلطان میوه ها شناخته شده و بهترین نوع این محصول که دارای میزان ترشی بیشتر و مطلوب‌تری می‌باشد، لیمو ترش ریز بوده که قطب تولید آن در کشور جهرم واقع در استان فارس است که بهترین محصولات همراه با کیفیت جهانی را عازم بازارهای فروش داخلی و صادراتی می‌سازد. اکنون برای سفارش لیمو ترش ریز عمده و درجه یک جهرم می توانید معتبرترین شرکت عرضه این محصول را پیدا کرده و از آن اقدام نمایید.

شرکت عرضه لیمو ترش ریز عمده

ارقام مختلف لیمو ترش در ایران

ارقام مختلف لیمو ترش در ایران یکی از میوه هایی که در کشور ما ایران به وفور تولید گشته و از شرایط مساعد جهت صادرات نیز برخوردار گشته، لیمو ترش بوده که نه تنها از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ کیفی نیز در درجات مطلوبی قرار دارد، چرا که بهترین شرایط آب و هوایی و اقلیمی برای رشد این محصول مهیا گشته اند.

لیموترش از مصارف متفاوت تری نسبت به سایر مرکبات برخوردار بوده و معمولاً آن را برای تبدیل به عصاره هایی مانند آبلیمو مورد استفاده قرار داده و یا به تنهایی در طبخ غذاهای خانگی و رستورانی به کار برده و طعم و خواصی عالی را به آنها می بخشند.

اما یکی دیگر از موضوعاتی که در این بخش به آن خواهیم پرداخت، معرفی انواع لیمو ترش یعنی ارقام مختلف این محصول در ایران می باشد که در قسمت زیر آمده اند:

  1. لیمو ترش لیسبون: دارای میوه های بیضی شکل و متوسطی است، از بافت آبدار، ترد و خیلی ترشی برخوردار بوده و در زمستان و بهار میوه می دهد، نسبت به شرایط آب و هوایی نامساعد هم بیشترین میزان مقاومت را از خود نشان خواهد داد.
  2. لیمو ترش اورکا: اصلی ترین شهر تولیدکننده این محصول، میناب است، درباره مشخصات ظاهری آن می توان گفت که دارای میوه‌های کوچک تا متوسط بوده و از برجستگی در قسمت نوک میوه برخوردار می باشد، گوشت مایل به سبزی داشته و مقدار اسیدیته فراوانی را نیز داراست، یکی از محاسن خوب این رقم این است که بسیار پرمحصول و زودرس است.
  3. مکزیکن لایم: به لیمو عمانی معروف بوده و شهرهای تولیدکننده آن جیرفت، ممسنی، میناب و سرخون اند، دارای میوه های کوچک و تخم مرغی شکل بوده و از پوست نازک برخوردار است، گوشت زرد رنگ، بافت آبدار و مزه بسیار ترش را نیز داراست.

مراکز خرید لیمو ترش ریز ارزان

مراکز خرید لیمو ترش ریز ارزان اگر خواهان سفارش لیمو ترش ریز بوده و می خواهید ضمن تهیه محصولی باکیفیت و درجه یک از لیمو ترش ارزان نیز بهره مند شوید، لازم است تا از معتبرترین مرکز خرید لیمو ترش اقدام نمایید.
در این صورت مطمئن باشید که نتایج مورد انتظار خود را خیلی زودتر حاصل کرده و چه بسا که محصولاتی فراتر از حد انتظارتان که از چنین مشخصه‌های ممتازی برخوردار هستند، در اختیارتان قرار خواهند گرفت:

  • لیموهای ریز نقش و دارای اندازه های یکسان
  • لیموهای ترش و واقعاً خوشمزه
  • دارای پوست و گوشت 100 درصد سالم و فاقد لکه، پوسیدگی و گندیدگی
  • بسیار معطر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما