بزرگترین تولیدی آبلیمو ارگانیک در کشور

آبلیمو یکی از فرآورده های لیمو ترش است که در بسیاری از غذاهای ایرانی به کار گرفته می شود. تولید آبلیمو در ایران در سطحی گسترده صورت می گیرد. تولید کنندگان در تلاش هستند تا آبلیمو ارگانیک را بدون هرگونه مواد اضافی و مطابق با استاندارد ها یعنی با رنگ، طعم و بوی مناسب تحت نظارت های دقیق برای مصرف کنندگان خود فراهم آورند. همچنین آنها هزینه های تولیدی را کاهش داده تا متقاضیان بتوانند خرید راحت تری داشته باشند.

بزرگترین تولیدی آبلیمو ارگانیک در کشور

تفاوت آبلیمو ارگانیک با انواع دیگر چیست؟

تفاوت آبلیمو ارگانیک با انواع دیگر چیست؟ همانطور که گفته شد آبلیمو از لیمو ترش تازه تهیه می شود. در واقع به دلیل اینکه لیموی تازه در تمام فصول سال در دسترس نیست آبلیمو تهیه شده و مورد مصرف طولانی مدت قرار می گیرد. فرآیند تولید آبلیمو به این صورت است که پس از کنترل کیفیت لیمو ها وارد بخش شستشو می شوند. در مرحله بعد برش زده می شود و تحت فشار قرار می گیرند تا آب آن خارج گردد. برای تولید آبلیموی ارگانیک نباید مواد شیمیایی افزود گردد تنها برای نگهداری طولانی مدت آن از مواد نگهدانده استفاده می شود.

همانطور که پیشتر هم اشاره شد آبلیمو در انواع غذاهای ایرانی به کار گرفته می شود و با طعم خود غذاهای بی نظیری به ارمغان می آورد. البته آبلیمو علاوه بر طعم ترش مزه ی خود خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد که در اینجا مختصرا به آن می پردازیم. آبلیمو سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و از بیماری هایی همچون سزطان، یبوست، سنگ کلیه و فشار خون پیشگیری می کند. همچنین آبلیمو خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که به تقویت سیستم ایمنی بدن می پردازد و با عفونت ها  و ویروس ها مبارزه می کند. آبلیمو به افزایش سوخت و ساز بدن می پردازد و همین به کاهش وزن کمک شایانی می کند. علاوه بر این آبلیمو پتاسیم زیادی دارد که برای کاهش فشار خون موثر واقع می شود و یلامت قلب را حفظ می کند. با مرور تمامی فواید آبلیمو می توان دریافت که مصرف آن می توان از خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

نکته ای که باید آن را در نظر داشت این است که امروزه با توجه به مصرف بالای آبلیمو در کشور بسیاری از افراد سودجو آبلیموی به ظاهر ارگانیک را با نگهدارنده های غیرمجاز به مصرف کنندگان ارائه می دهند و یا آن را در شرایط بدی نگهداری می کنند که مطابق با استاندارد ها نمی باشد. لذا در هنگام خرید باید به نشانه های استاندارد و رنگ، بو و طعم آبلیمو بسیار دقت نمود تا بتوان آبلیمو طبیعی اصل را تهیه کرد.

قیمت روز آبلیمو ارگانیک عمده

قیمت روز آبلیمو ارگانیک عمده قیمت آبلیمو با توجه به کیفیت، هزینه های تولیدی و شرایط بازار از سوی افراد مرتبط تعیین می گردد. البته در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار قیمت آبلیمو بسیار متغیر است. فروشگاه های زیادی در این حوزه فعالیت دارند که به فروش انواع آبلیمو می پردازند در این میان فروشگاه آنلاین ما از جمله فروشگاه های معتبری است که با کیفیت ترین و مرغوب ترین آبلیمو را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لذا مصرف کنندگان می توانند برای خرید آبلیمو ارگانیک به سایت ما مرجعه کرده و ثبت سفارش کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما