قیمت خرید لیمو ترش جنوب درجه یک

لیمو یکی از مرکبات شناخته شده در جهان است و بر خسب طعم به دو نوع تقسیم بندی می شود که لیمو ترش و لیمو شیرین نامیده شده و نوع ترش آن بسیار پر مصرف است. قیمت خرید لیمو ترش جنوب درجه یک، کاملا مناسب کیفیت و درجه کیفی آن بوده و از طرفی می توان قیمت های آن را به خرید های عمده پایین آورد.

قیمت خرید لیمو ترش جنوب درجه یک

مشخصات لیمو ترش تولید جنوب کشور

مشخصات لیمو ترش تولید جنوب کشور لیمو ترش ها در ایران به طور عمده در جنوب کشور به عمل می آیند که جزو لیمو های درحه یک در خاورمیانه است و با مشخصاتی که دارد نی توان به کیفیت های بالای آن ها پی برد؛

  1. اول این که این نوع لیمو ها دارای پوسته کاملا سفت و یکدستی عستند و این باعث می شود که ماندکاری لیمو افزایش پیدا کند.
  2. از طرفی رنگ این نوع لیمو ها می تواند سبز رنگ یا مایل به زرد باشد که در هر صورت هر چه سبز تر باشد، با کیفیت تر بوده و به معنای تازگی آن است و هر چه زرد تر باشد، به معنای این است که از برداشت آن مدت زیادی گذسته است.
  3. طعم کاملا ترشی داشته و حتی بریدن قسمتی از آن می تواند کل بوی لیمو را در فضا پخش کند و این نیز از مشخصات بارز لیمو ترش های جنوب درجه یک است.
  4. در صورتی که طعم تلخی داشته باشد، باید از تهیه آن اجتناب کرد، معمولا لیمو های مانده چنین طعمی پیدا می کنند.
  5. لیمو ترش های با کیفیت به هیچ وجه دچار آسیب های شیمیایی مانند آفت زدگی نمی شوند و کاملا سالم می مانند. از طرفی نباید قسمتی از پوسته آن قهوه ای رنگ گردد که می تواند ناشی از آسیب های مکانیکی باشد.
  6. لیمو های با کیفیت به هیچ وجه کیک زده نیستند و قسمتی از پوشت آن ها شل و نرم نشده است و در تهیه آن باید به این موارد بسیار دقت شود.

عرضه انواع لیمو ترش جنوب

عرضه انواع لیمو ترش جنوب عرضه انواع لیمو ترش سنگی جنوب توسط این نرکز در کیفیت های بسیار بالا آغاز شده و به دلیل استقبال روزافزون مشتریان، تخفیف های دیژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

لیمو درجه یک جنوب عرضه شده توسط این مرکز فروش، تمامی مشهصات یک مرکبات کاملا سالم و صادراتی را داشته و حای در عرضه آن عمده فروشی نیز دیده می شود.

به این ترتیب متقاضیان می توانند با استفاده از همین سایت و بدون نیاز به حضور خود، میزان سفارش خود را ثبت کرده و به این طریق هم هزینه های اضافی محصول حذف خواهد شد و هم فرد می تواند به راحتی و در هر کجای ایران لیمو ها را دریافت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما