آخرین قیمت آبلیمو جهرم عمده در بازار

جهرم قطب تولید لیمو ترش در کشور است و همزمان با آغاز برداشت میوه لیمو ترش از باغات این شهرستان، عمل تهیه آبلیمو نیز آغاز می شود. آبلیمو جهرم به صورت عمده و در گالن های ۲۰ لیتری بسته بندی شده و به فروش می رسد. قیمت عمده آبلیمو جهرم با توجه به حذف عملیات بسته بندی بسیار کاهش یافته است. هزینه های تولید و برداشت لیمو ترش و فرآیند گرفتن آب لیمو از عوامل موثر بر قیمت ابلیمو جهرم هستند.

آخرین قیمت آبلیمو جهرم عمده در بازار

بهترین لیمو ترش جهرم برای تولید آبلیمو

بهترین لیمو ترش جهرم برای تولید آبلیمو لیمو ترش عضوی از خانواده مرکبات است و بخش گسترده ای از استان فارس به پرورش این میوه اختصاص یافته است. شرایط مناسب آب و هوایی گرمسیری در جنوب استان فارس و استان هرمزگان و برداشت محصول مرغوب و با کیفیت که از فروش خوبی هم برخوردار است، باعث شده تا باغداران این منطقه به پرورش این میوه به پرورش این میوه راغب شوند. 

لیمو ترش، بعد از پرتقال و نارنگی، رتبه سوم تولید مرکبات را دارد و از این نظر شهرستان جهرم رتبه نخست تولید این میوه را به خود اختصاص داده است. میوه لیمو ترش دارای ارقام گوناگونی است که لیمو آب، لیمو سنگی و لیمو پرشین لایم از ارقامی هستند که در شهرستان جهرم به بار می نشینند. زمان برداشت لیمو ترش متناسب با نوع آن از تابستان آغاز می شود و تا اواسط اردیبهشت سال بعد ادامه دارد. 

بهترین لیمو ترش جهرم که برای آبگیری و تهیه آبلیمو مناسب است لیمو پرشین لایم است. این رقم از لیمو دارای آب فروان است. لیمو پرشین‌ لایم اندازه درشتی داشته و فاقد هسته است.  رنگ پوست و بافت داخلی آن به رنگ سبز روشن است. پوست این میوه دارای رایحه خوشی است و آبلیموی آن نیز دارای عطر و طعم ترش مطبوعی است. این رقم لیمو زودرس ترین رقم لیمو ترش است که از اواسط تابستان برداشت آن شروع می شود. این لیمو در برابر آفات  از مقاومت خوبی برخوردار است.

آبلیمو درجه یک، آبلیمویی طبیعی است که از میوه ای سالم تهیه می شود. میزان ویتامین ث ‌و کلسیم، پتاسیم و به طور کلی ارزش غذایی آن بالاست.

عرضه مستقیم آبلیمو جهرم در کشور

عرضه مستقیم آبلیمو جهرم در کشور هر ساله با شروع برداشت لیمو از باغات لیمو ترش، بخش زیادی از محصول جهت تولید آبلیمو مصرف می شود. بسیاری افراد خود، اقدام به تهیه لیمو ترش جهرم کرده و شخصا آبلیموی مصرفی خود را می گیرند. کارگاه ها و کارخانه های صنعتی هم با خرید محصول باغداران جهرمی، اقدام به تولید و فروش آبلیمو خالص و طبیعی می کنند.

آبلیموی مرغوب جهرم علاوه بر فروشگاه های مواد غذایی به صورت اینترنتی به فروش می رسد. در این سایت این ماده غذایی به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما