مرجع خرید آبلیمو صادراتی ایرانی

اگر نمی خواهید که در فصل پاییز و زمستان سرما بخورید، آبلیمو مصرف کنید. آب لیمو ترش سرشار از ویتامین ث است که تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و درمان سرماخوردگی، آنفولانزا و چنین بیماری هایی دارد. به همین دلیل هم سرانه مصرف این محصول در این فصول سال در کشور ما و تمام دنیا افزایش می یابد. مرجع خرید آبلیمو صادراتی ایرانی، این محصول را از تولید به مصرف در سطح کشور عرضه می نماید.

مرجع خرید آبلیمو صادراتی ایرانی

عوامل موثر در قیمت آبلیمو

عوامل موثر در قیمت آبلیمو آبلیمو یکی از فراورده های جانبی میوه لیمو ترش است. این میوه در اواخر تابستان و شهریور ماه آماده برداشت می شود و در این دوره بازار خرید و فروش آبلیمو در کشور ما رونق زیادی پیدا می کند. عوامل موثر در قیمت آبلیمو شامل چند فاکتور می باشد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

آبلیمو به طور کلی به دو نوع طبیعی و صنعتی تقسیم بندی می شود. آبلیمو طبیعی محصولی است که از آبگیری کردن لیمو ترش حاصل می شود. اما آبلیمو صنعتی معمولا از عصاره کاه، آب، رنگ و اسانس لیمو تشکیل شده است. بر همین اساس نرخ آن خیلی ارزان تر از آبلیموی اصلی و طبیعی می باشد.

به علاوه مسائلی مانند میزان کاشت، برداشت و عرضه لیمو ترش در بازار، فصل خرید آبلیمو، نوع بسته بندی، اندازه بسته ها، روش سفارش، محل خرید، برند، شرکت تولید کننده محصول و میزان تورم داخلی کشور، همگی جزء عوامل تاثیر گذار بر نرخ این محصول هستند.

نکته دیگری که می تواند نرخ محصول را تحت تاثیر قرار دهد، داخلی یا خارجی بودن آن است. در صورتی که محصول وارداتی باشد، به دلیل نوسانات نرخ ارز و هزینه واردات و گمرک، قیمت آن بعد از ورود به بازار های داخلی کشور ما چند برابر خواهد شد، که به هیچ وجه برای مصرف کننده های ایرانی به صرفه نیست.

فروش بهترین آبلیمو صادراتی بسته بندی

فروش بهترین آبلیمو صادراتی بسته بندی کارخانه های تولید کننده آبلیمو در کشور ما، به تولید نمونه های مختلف این محصول پرداخته و آن ها را در بسته بندی های گوناگونی راهی بازار های مصرف سطح کشور می کنند.

مراجع فروش آبلیمو بسته بندی شده، مرغوب ترین و بهترین انواع آبلیمو صادراتی را برای فروش به مصرف کننده های ایرانی ارائه می دهند. این محصولات که برای عرضه در بازار های خارجی تولید شده اند، دارای درجه کیفی خیلی زیادی هستند، به همین دلیل با نرخ بالاتری در بازار معامله می شوند.

شما مصرف کننده گرامی می توانید برای خرید این محصول، از طریق مراجع آنلاین مختلفی همچون همین وب سایت اقدام کرده، محصول را به راحتی و از داخل خانه هایتان خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما