پخش لیمو ترش سنگی درجه یک جنوب

پخش لیمو ترش سنگی درجه یک جنوب در بازار بدون واسطه و عمده به صورت سراسری انجام می شود که در اینصورت دسترسی مشتریان به این محصول در اقصی نقاط کشور راحت خواهد بود. این لیمو دارای عطر و طعم خوشمزه ای بوده و از خواص فوق العاده زیادی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.پخش لیمو ترش سنگی درجه یک جنوب

خصوصیات لیمو ترش نوع سنگی

خصوصیات لیمو ترش نوع سنگی لیمو ترش سنگی دارای شکل و ظاهری کشیده و بیضی است که رنگی زرد دارد که گاهی مواقع رنگ آن سبز نیز می باشد، لذا به عنوان طعم دهنده و درمانگر در تهیه انواع خوراکی ها کاربرد دارد. این لیمو به دلیل داشتن قند بیشتر، دارای ترشی ملایم تری بوده و از اسید سیتریک بالاتری نیز برخوردار می باشد.

لیمو ترش سنگی بسیار براق و اسیدی است که دارای فسفر، منیزیم، آهن، کلسیم، کربوهیدرات، سلنیوم، پتاسیم، کولین، فولات، ویتامین آ، ث، ب۶، لوتئین و زاکزانتین، تنین، پلی فنیک، ریبوفلاوین، تیامین، منگنز، مس و … می باشد که به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد.

لیمو ترش سبز و زرد به دلیل وجود آنتی اکسیدان در آن خاصیت ضد سرطانی دارد و برای درمان روماتیسم، آرتریت، میخچه و مشکلات تنفسی مفید بوده و سلامت قلب و عروق، کلیه و کبد را به همراه دارد. همچنین برای از بین بردن کرم روده و زخم و رفلاکس معده موثر واقع شده و فشار خون، دیابت و کلسترول را کاهش می دهد و افزایش دهنده بینایی نیز می باشد.

مرکز توزیع لیمو ترش سنگی درجه یک تازه

مرکز توزیع لیمو ترش سنگی درجه یک تازه مرکز توزیع لیموترش سنگی درجه یک تازه با توجه به اصل استمرار و توسعه فروش خود و تجزیه و تحلیل بازار به عرضه این محصول در بهترین کیفیت ها پرداخته و توانسته جایگاه این میوه را در بازار حفظ کند.

فروش لیمو ترش در بازار به وفور انجام می شود چون این میوه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و جهت مصارف مختلف خریداری می شود. از این لیمو به دلیل ترشی ملایمی که دارد برای تهیه انواع نوشیدنی ها مانند لیمونارد و در تهیه انواع سالاد، خورشت، سوپ و … بکار می رود.

لیمو سنگی به صورت خشک شده نیز در انواع خوشت استفاده می شود و علاوه بر آن پوست این میوه نیز به دلیل عطر و طعم خوشی که دارد کاربرد های زیادی داشته است. مصرف این لیمو برای فصول سرد مانند زمستان بسیار مفید بوده و فردی که از آن مصرف می کند از سرما خوردگی یا آنفولانزا و بیماری های ویروسی در امان خواهد بود و در صورت مبتلا شدن به این بیماری ها بدن توان مقابله با آن را خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما