قیمت بهترین لیمو ترش جهرمی عمده

لیمو ترش جهرمی دانه درشت، آبدار و پوست نازک می باشد که برای آبگیری مناسب می باشد و همین طور بهترین چاشنی غذا محسوب می شود. لیمو ترش خواص و فواید شگفت آور و بی نظیری برای سلامتی و تندرستی دارد. لیمو ترش برای درمان کبد چرب و کاهش فشار خون توصیه می شود که برای مؤثر بودن کافی است بعد از غذا یا به همراه غذا مقداری لیمو ترش مصرف نمود.

قیمت بهترین لیمو ترش جهرمی عمده

فصل آبگیری از طلای ترش جهرم

فصل آبگیری از طلای ترش جهرم معمولا برای آبگیری از طلای ترش جهرم از اوایل یا اواسط  فصل مرداد شروع می شود و تا وسط های ماه آبان ادامه دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود لیمو را خریداری و از آن آبلیمو تهیه می کند.

بهترین لیمو ترش آبگیری برای آبلیمو باید دارای پوستی نازک و زرد رنگ باشد و همین طور بهتر است پر آب و تازه باشد طوری که منافذ روی پوست آن قابل دیدن و مشخص باشد تا آبلیمو بیشتری تهیه شود و برای آبگیری راحت تر باشد. لیمو ترش جهرم دارای عطری عالی و بی نظیر می باشد.

برای این که لیمو ها پر آب تر شود و راحت تر بتوان آب آن ها را گرفت کافی است شب قبل لیمو ها را در آب خیساند و هم چنین زمانی که پوست لیمو ها خشک شده اند و مناسب برای آب گرفتن نیست می توان مثل روش قبلی آن را در آب نیستند.

در آبلیمو های خانگی همیشه خرده های لیمو و آب آن  از همه جدا می باشد ولی صنعتی ها همیشه قاطی و یک دست و یک رنگ می باشند. بعضی از فروشنده ها برای این که جلب مشتری کنند مقداری آب و اسانس های غیر طبیعی و خرده لیمو را به آن اضافه می کنند.

برای این که رنگ و مزه آبلیمو ها تغییر نکند بهتر است آن ها را در بطری های رنگ تیره ریخت تا از تابش نور به دور باشند. هم چنین برای جلوگیری از کپک زدگی باشد مقداری نمک به آبلیمو ها اضافه کرد.

شرکت پخش لیمو ترش جهرمی

شرکت پخش لیمو ترش جهرمی شرکت پخش لیمو ترش سنگی جهرم یکی از بزرگ ترین شرکت ها محسوب می شود و همین طور پر سود ترین و پر فروش ترین محصول ها به حساب می آید. شرکت پخش برای راحتی کار مشتری بهتر است لیمو ترش ها را در بازار پخش کنند و هم چنین از طریق سایت آنلاین آن را به فروش رساند و برای این که مشتری از خرید خود راضی و مطمئن شود می توانند در کنار بسته های لیمو خواص و ویژگی لیمو ترش، شرایط نگه داری، ارزش غذایی، مواد مغذی درون لیمو، موارد استفاده و مقدار مجاز در طول روز، خاصیت دارویی و درمانی آن را درج نمایند تا مشتری با بررسی آن ها بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما