عرضه مستقیم لیمو ترش عمده جهرم در بازار

همواره عرضه مستقیم و بی واسطه لیمو ترش عمده در بازار های داخلی و خارجی از سوی تولید کنندگان و توزیع کنندگان جهرمی با کیفیت بسیار ممتاز صورت می پذیرد که بنا بر نیاز و سرمایه مشتریان این محصول متفاوت می باشد که این شیوه توزیع نقش اساسی در تعیین نرخ برای لیمو ترش موثر واقع شده و به دنبال آن قیمت آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد که تاثیر بسزایی در میزان خرید و فروش لیمو ترش دارد.

عرضه مستقیم لیمو ترش عمده جهرم در بازار

مهمترین رقم های لیمو ترش

مهمترین رقم های لیمو ترش

لیم ترش از جمله محصولات پر مصرف است که از آب آن به عنوان چاشنی مورد علاقه افراد با مزاج و ذائقه های مختلف استفاده می شود. از مهمترین رقم های لیمو ترش  می توان به لیمو ترش جهرم، لیمو ترش محلی پیوندی خاربلند، لیمو ترش پیوندی خارکوتاه یا خارکل خوشه ای، لیمو ترش مصری، لیمو ترش خارگی، لیسبون یا لیمو ترش سنگی و لیمو ترش چهارفصل اشاره نمود که درختان آنان   اکثرا از نوع پیوندی و از رقم های اصلاح شده می باشد و با شرایط اقلیمی مختلف خود را تطبیق می دهند و در برابر آفات، سرمازدگی، کم آبی و گرما مقاوم هستند.

باید خاطر نشان کرد که این ارقام از نظر ظاهر و کیفیت و هم چنین طعم و مزه با یک دیگر متناقض می باشد و افراد با توجه به فصل برداشت و نیز نیاز خود آن را خریداری و به مصرف می رسانند.

البته بهترین نوع لیمو ترش را بر اساس باردهی، کیفیت، عطر و طعم و شکل و پوست و نیز بازار پسندی مشخص می شود که معمولا هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان به آن توجه می نمایند. همیشه ارقام پر بازده  مناطق جنوبی کشور به ویژه جهرم از استقبال خوبی برخوردار است.

قیمت خرید لیمو ترش درجه یک عمده

قیمت خرید لیمو ترش درجه یک عمده

همیشه در تعیین قیمت محصولات ارزشمند غذایی هم چون لیمو ترش عوامل متعددی دخیل می باشند که شامل درجه کیفی، نوع و رقم آن، میزان عرضه و تقاضا، نحوه بسته بندی، وجود واسطه ها و دلالان، تغییرات ارزی و غیره می باشد که با کوچکترین تغییر در هریک از این عوامل شاهد کاهش و یا افزایش قیمت این محصول خواهیم بود.

اغلب خریداران این محصول به دنبال لیمو ترشی ارزان و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستند تا بتوانند ضمن بهره مندی از سود مطلوب، تضمیین کننده سلامت مصرف کننده نیز باشند.

با عرضه این محصول به صورت مستقیم و عمده و هم چنین توزیع به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق درگاه اینترنتی مسلما راهکار کاهش قیمت برای خریداران این محصول فراهم گردیده و در نهایت موجب کسب رضایت و اعتماد مشتریان خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما