قیمت روز پوره لیمو ترش در بازار

لیمو ترش هم خودش انواع گوناگون دارد و هم به روش های گوناگون به فروش می رسد. علاوه بر خشک کردن و عمانی کردن و هم چنین آب گیری یکی دیگر از روش های فروش آن، پوره کردن لیمو ترش می باشد. پوره لیمو ترش ها بسیار پر فروش بوده اما قیمت روز آن ها را عوامل زیادی تعیین می کند و بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد.  

قیمت روز پوره لیمو ترش در بازار

کاربرد های پوره لیمو ترش چیست؟

کاربرد های پوره لیمو ترش چیست؟ لیمو ترش میوه ایی است که پس از چیده شدن از درخت مدت زیادی را سالم و بدون آسیب نمی ماند. به همین خاطر برای بیش تر ماندن آن معمولا آن را پوره یا به عبارتی کنسانتره می کنند تا بتوانند مدت بیش تری لیمو ترش را تازه نگه دارند. اما کاربرد های پوره لیمو ترش چیست؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم. پوره لیمو تازه را در موارد زیر می توان به کار برد :

در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی از آن برای تهیه انواع ماسک ها، شامپو ها، کرم ها و لوسیون های  مختلف و ویتامین های لب استفاده می شود.

مصارف خوراکی آن نیز به شرح زیر است : در تهیه شربت ها، دمنوش ها از پوره لیمو ترش استفاده می شود.

هم چنین به خاطر اسیدی بودن لیمو از آن در صنعت مواد شوینده نیز استفاده می شود مانند :

  • تهیه مایع ظرفشویی یا دست شویی.
  • تهیه انواع صابون ها و شامپو ها.
  • تهیه جرم گیر ها و شیشه پاک کن ها و … . 

عمده فروش پوره لیمو ترش

عمده فروش پوره لیمو ترش همان طور که دیدید کاربرد ها و خواص پوره لیمو ترش بسیار زیاد هست و به همین خاطر است که فروش پوره لیمو برای دست اندر کاران آن، کسب و کاری موفق و پر سود محسوب می شود. عمده فروش پوره لیمو ترش، لیمو ترش های مرغوب و با کیفیت را از شهر هایی که منبع تولید و کشت لیمو ترش ها هستند به قیمت مناسب و عمده خریداری کرده و آن را برای نگهداری و ماندگاری بیش تر و حفظ شدن تازگی آن به صورت پوره لیمو ترش در می آورند.

پس از آن این پوره ها را بسته بندی کرده و به دست فروشندگان شهر های مختلف می رسانند تا آن ها نیز پوره های لیمو ترش مرغوب را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. به این ترتیب عمده فروش لیمو ترش معمولا سود زیادی را به جیب می زند زیرا :

  • اولا با قیمت مایین لیمو ها را خریداری می کند.
  • دوما کیفیت لیمو هایی که با قیمت پایین خریداری کرده است بسیار بالا می باشد.
  • و سوما خریداران و مشتریان لیمو ترش در ایران زیاد هستن که این یعنی افزایش سود و درآمد زایی عمده فروشان لیمو ترش.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما