مرکز تولید لیمو ترش صادراتی جهرم

لیمو ترش از میوه های بسیار پر مصرف می باشد که در تهیه خورش بسیار کاربرد دارد. دارای خواص بسیار فراوانی برای سلامتی می باشد. مرکز تولید لیمو ترش صادراتی جهرم به صورت بسته بندی های گوناگون این محصول را آماده نموده و در سراسر کشور عرضه می کند. به صادرات این محصول نیز در بسیاری از کشورها به صورت انبوه پرداخته می ‌شود.

مرکز تولید لیمو ترش صادراتی جهرم

بهترین رقم های لیمو ترش صادراتی

بهترین رقم های لیمو ترش صادراتی لیمو ترش صادراتی دارای بهترین رقم ها می باشد که از جمله آنها می توان لیمو ترش پرشین لایم را نام برد. این محصول به صورت پیوندی تولید شده است که محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

لیموهای به دست آمده از آن بدون هسته هستند و کاملا آبدار می باشند. علاوه بر آن دارای اندازه درشت می باشند. از این لیمو می توان برای تولید بسیاری از فرآورده ها مانند آبلیمو استفاده نمود که خاصیت بسیار زیادی دارد.

از دیگر رقم های آن می توان لیمو ترش سنگی را نام برد که در ایران کشت گسترده ای را به خود اختصاص می ‌دهد. میوه‌ های آن نیز آبدار و درشت بوده و در صنعت تولید غذا و دارو نقش بسیار موثری دارد.

بسیار ترش می باشد و منبع مهمی از ویتامین ها و دیگر مواد مغذی شناخته می شوند. شهرستان جهرم به عنوان یکی از بزرگترین قطب تولید لیمو ترش در ایران می باشد که بهترین گونه های این میوه را به دیگر کشورها صادر می کند.

قیمت روز لیمو ترش صادراتی در ایران

قیمت روز لیمو ترش صادراتی در ایران

قیمت روز لیمو ترش صادراتی در ایران با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین می شود که می توان از بین آنها کیفیت، نوع بسته بندی، نوع فروش، شرکت تولید کننده و… را نام برد. این عوامل در کنار یکدیگر نرخ نهایی این محصول را تعیین می کنند. جهت استعلام به روزترین قیمت ها می توان با کارشناسان فروش مربوطه در این شرکت ارتباط برقرار نمود.

برقرای ارتباط به صورت تلفنی می باشد که در ادامه شماره های تماس ذکر شده است و می توان در کمترین زمان به هر اطلاعاتی که درباره لیمو ترش جهرم نیاز دارید دست پیدا کنید. همچنین پس از بررسی قیمت این کالا می توانید به صورت عمده، مستقیم و بی واسطه به تهیه این محصول پرداخته و از مزایای آن بهره مند شوید.

نرخ های صادرات لیمو ترش می تواند به صورت هفتگی و روزانه تغییر کند و باید به جدیدترین لیست آن دست یافت. اطلاع از قیمت این نوع محصول کمک زیادی به مشتریان می کند تا بتوانند به مقایسه آنها پرداخته و خرید درستی داشته باشند. محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند قیمت های بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما