پخش انواع آبلیمو صادراتی ایرانی

پخش انواع آبلیمو صادراتی ایرانی توسط نمایندگی های معتبر در هر استانی صورت می گیرد. که سبب دسترسی به این محصولات با قیمت ارزان شده است. در بازار پخش آبلیمو این محصول با کیفیت عالی ارائه شده که بیشتر جنبه صادراتی دارد. آبلیمو در ایران جزء پرفروش ترین محصولات می باشد که دارای ارزش تغذیه ای بالا است و از استانداردهای بهداشتی برخوردار می باشد. و بیشتر برای بیماری های عفونی و ریوی استفاده می شود.

پخش انواع آبلیمو صادراتی ایرانی

مهمترین فواید آبلیمو طبیعی صادراتی

مهمترین فواید آبلیمو طبیعی صادراتی آبلیمو طبیعی حاوی مقادیر زیادی ویتامین C, بیوفلاونوئید، اسید سیتریک، منیزیم و کلسیم می باشد، به همین دلیل بسیار مقوی و خواص درمانی بالایی دارد. از جمله برخی از خواص آن عبارتند از

  • به پایین آوردن تب کمک می کند همچنین باعث کاهش افسردگی می شود به دلیل داشتن ویتامین C و آنتی بیوتیک برای درمان بیماری های ریه بسیار مفید است. باعث پاکسازی ریه شده و نفس کشیدن بهتر کمک می کند.
  • به دفع ادرار کمک کرده و باعث و سم زدایی بدن می شود. و از بیماری های آرتروز و آسم جلوگیری می کند. همچنین به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی برای دفع بیماری های عفونی مفید است.
  • غنی از ویتامین c بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری می کند. و به دلیل داشتن ویتامین E برای درمان جوش و آکنه بسیار مفید است همچنین اسید سیتریک آن به روشن شدن پوست کمک می کند
  • به دلیل داشتن کلسیم و پتاسیم برای تقویت و استحکام استخوان ها مفید و به درمان پوکی استخوان بسیار کمک می کند. همچنین برای درمان تسکین درد کمر و آرتروز بسیار موثر است.
  • باعث سم زدایی بدن می شود و کبد چرب و بیماری کلیه جلوگیری می کند و به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی برای درمان بیماری های عفونی مفید است.
  • برای از بین بردن شوره سر مو مفید و به دلیل داشتن فیبر فراوان برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار استفاده می شود.

مراکز تولید آبلیمو صادراتی بسته بندی

مراکز تولید آبلیمو صادراتی بسته بندی مراکز تولید آبلیمو صادراتی بسته بندی در زمینه تولید این محصول با کیفیت در حال فعالیت می باشد. مراکز تولید کننده عمده لیمو در بازار، با تولید این محصولات ترش و پر کاربرد، نیاز بازارها و خریداران را به شکل قابل توجهی برطرف نموده اند. آبلیمو خشک بیشتر در استان های جنوبی مانند فارس و هرمزگان کشت و برداشت می شود و این دو استان از اصلی ترین تولید کنندگان لیمو خشک محسوب می شوند.

تولید کننده های آبلیمو محصولات خود را در حجم عمده به فروش می رسانند و این محصولات توسط نمایندگی های پخش و سایت های فروش آن ها به بازار عرضه می شود. در واقع این مراکز به عنوان یک رابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محسوب می شوند و به دلیل ارتباط مستقیمی که با مراکز تولید و باغداران دارند، قیمت های بسیار مناسبی را برای خریداران عمده در نظر می گیرند و بدین ترتیب میزان ضد سودآوری آن ها به شکل قابل توجهی، می رود. صادرات انواع آبلیمو به رونق اقتصادی و ارز آوری کشور کمک می کند. قابل ذکر است به همین دلیل فروش بهترین آبلیمو همیشه از رونق بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما