مرکز خرید پوره لیمو ترش درجه یک وارداتی

مرکز خرید پوره لیمو ترش درجه یک وارداتی در سراسر ایران وجود دارد. یکی از مشتقات لیمو ترش که از آبگیری فرآوری می شود پوره است که مراکز خرید بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند. این فرآورده بعد از اینکه لیمو ترش آبگیری شود، مقداری لرد یا پوره روی سطح آبلیمو جمع می شود که به اصطلاح به آن پوره می گویند و در کارخانجات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از عمده مصارف پوره لیمو ترش در کارخانجات آرایشی و بهداشتی می باشد. با توجه به خواص بسیار زیاد آن بر روی پوست همواره این محصول می تواند در صنایع آرایش و بهداشتی بسیار مثمر ثمر واقع شود.

مرکز خرید پوره لیمو ترش درجه یک وارداتی

معجزه لیمو ترش در درمان بیماری ها

معجزه لیمو ترش در درمان بیماری ها لیمو ترش سرد و خشک است و سرشار از ویتامین A, B, c و همچنین مملو از آهن، کلسیم، سدیم، منیزیم و فسفر می باشد و به دلیل داشتن اسید های چرب، اسید سکوربیک و اسید سیتریم برای درمان فشار خون و کلسترول بالا بسیار مفید و اثر مثبتی دارد. برخی از خواص آن عبارتند از:

  • غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین C بوده و برای درمان سرطان  و بیماری های عفونی بسیار مفید است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار پر اهمیت است
  • منبع خوبی از ویتامین A, B برای ریزش مو و بیماری های چشمی بسیارمفید است.
  • دارای فیبر بالایی است و برای درمان یبوست و بواسیر بسیار مفید و تا حد بالایی از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند
  • تقویت کننده سیستم گوارش است و از بروز ورم معده و روده جلوگیری می کند.
  • برای درمان اسهال و استفراغ مفید است و باعث ضد عفونی دستگاه هاضمه می شود.
  • کاهش دهنده تب بوده به عنوان مثال اگر چند قطره از اسانس لیمو یا مقداری آب لیمو را به آب سرد اضافه کنید، سپس با استفاده از یک دستمال آن را روی پیشانی تب دار قرار دهید، این کار باعث کاهش تب و تقویت نیروی بدن خواهد شد.
  • به دلیل داشتن خاصیت آنتی بیوتیک و ویتامین C برای سرما خوردگی و انفولانزا بسیار مفید است.
  • به دلیل غنی بودن از آهن و اسید فولیک ضد کم خونی بوده و برای از بین بردن غلظت خون مفید است. 

عرضه پوره لیمو ترش درجه یک عمده

عرضه پوره لیمو ترش درجه یک عمده

فروش پوره لیمو ترش عمده در حجم های مختلف در بازار مرکبات عرضه می شود. مهمترین عاملی بر میزان عرضه و فروش آن تاثیر گذار بوده قیمت فوق العاده آن می باشد. که عوامل مختلفی از جمله کیفیت، اندازه، طعم، نوسانات بازار و… بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. قابل ذکر، این محصول در شمال و جنوب کشور به صورت گسترده تولید می شود و برخی دیگر در جنوب ایران مورد پرورش و تولید قرار می گیرند.

این محصول از نمونه مرکباتی است بسیار پر فروش و بیشتر جنبه صادراتی دارد و در استان های جنوبی ایران، استان فارس و هرمزگان تولید و روانه بازار پاخلی و خارجی می گردد. این محصول تولیده شده همواره مورد فرآوری قرار گرفته و محصولاتی مانند روغن لیمو، پوره لیمو، پالپ لیمو را روانه بازار می کند و پوره لیمو برای تهیه مواد غذایی و بهداشتی بسیار استفاده می شود، مشتریان در تمامی شهرستان های ایران که درخواست پوره لیمو ترش دارند می توانند با مشاور این مرکز ارتباط گرفته و همواره مقدار سفارش خود را ثبت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما