قیمت کنسانتره لیمو درجه یک در بازار

یکی از فرآورده های غذایی غنی و مفید برای بدن که سلامتی را تحت الشعاع قرار خواهد داد، کنسانتره است که طیف متنوعی را شامل می گردد، برای نمونه می توان به کنسانتره لیمو اشاره کرد که محصولی از لیموهای تازه و ناب بوده و مزه و خواص بی نظیری را به همراه دارد. این محصول از لحاظ کیفیت، طبقه بندی شده و بهترین نوع آن، کنسانتره لیمو درجه یک است که در بازار با قیمت بیشتری به فروش می رسد.

قیمت کنسانتره لیمو درجه یک در بازار

معرفی انواع فرآورده های لیمو ترش

معرفی انواع فرآورده های لیمو ترش لیمو ترش را می توان یکی از رایج ترین انوع مرکبات به حساب آورد که طعمی ترش و ساختاری اسیدی را به همراه داشته و نوع تلخ آن به عنوان میوه و نوع ترش این محصول هم در آشپزی استفاده می گردد، البته بیشترین اجزای لیمو که دارای اهمیت بیشتری بوده و در صنعت غذایی به کار می آید، آب ناشی از آن یعنی آب لیمو می باشد.

اما در این بخش می خواهیم به معرفی انواع فرآورده های لیمو ترش بپردازیم که در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کنسانتره لیمو: دارای رنگ زرد روشن و مقادیر کمی آب بوده و به عنوان فرآورده غلیظ لیمو آن را می شناسند، همچنین دارای میزان اسیدیته کمتر با درجه 3 نسبت به فرآورده‌های دیگر لیمو می باشد.
  2. اسانس آبلیمو: به عنوان فرآورده طبیعی و سنتی مورد توجه بوده و از سوی طبیبان طب سنتی، به واسطه‌ی برخورداری از خواص عالی مانند ضد نفخ بودن، مدر بودن، بهبود چربی پوست، زگیل و … تجویز می شود.
  3. آبلیمو: در انواع آبلیمو سنتی و صنعتی به فروش رسیده و به عنوان افزودنی به غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. نوشیدنی ماءالشعیر لیمو: از نوشیدنی های گازدار به شمار آمده و کاملاً خوش طعم و باکیفیت می باشد.
  5. نوشابه لیموناد: از درصد گاز بیشتر نسبت به ماءالشعیر برخوردار بوده و یکی از بهترین و سالم ترین انواع نوشابه به شمار می آید.

واردات کنسانتره لیمو درجه یک ایتالیا

واردات کنسانتره لیمو درجه یک ایتالیا در حال حاضر انواع مختلفی از کنسانتره لیمو را در بازار خواهید دید که از جمله‌ی این محصولات می توان به کنسانتره وارداتی لیمو اشاره کرد که در اثر جریان واردات به بازار ایران داخل گشته و با مخاطبان انبوهی روبرو می باشند.
در واقع هدف از واردات کنسانتره به داخل کشور، تامین بهتر نیاز مصرف کنندگان بوده و در نتیجه آنها می توانند بسته به سلیقه و نیاز، انتخاب بهتری را از بین نمونه های خارجی انجام دهند.

اما یکی از انواع کنسانتره لیمو درجه یک وارداتی در بازار ایران از ایتالیا وارد گشته و همراه با این مشخصات کلی خواهد بود:

  • کنسانتره خالص و 100 درصد طبیعی
  • کنسانتره لیمو بدست آمده از برترین ارقام لیمو
  • محصولاتی همراه با طعم و مزه منحصر بفرد
  • مناسب برای استفاده در پذیرایی ها و مهمانی ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما