قیمت لیمو ترش خشک شده سال 99

با توجه به وضعیت اقتصادی قیمت هر محصول هر روز تغییر می کند. لیمو ترش نیز از این قائده مستثنی نیست. لیمو ترش خشک شده یک مدل از انواع لیمو ترش است که قیمت آن بالا تر از خود لیمو ترش و یا حتی آب لیمو می باشد. قیمت لیمو ترش خشک شده سال 99 را نمی توان به صورت قطعی تعیین کرد و هر فروشنده در هر شهر قیمت متفاوتی را اعلام می کند.

قیمت لیمو ترش خشک شده سال 99

طریقه خشک کردن لیمو ترش

طریقه خشک کردن لیمو ترش

یکی از موارد استفاده از لیمو ترش به جز استفاده از پودر آن و گرفتن آب لیمو ، خشک کردن آن می باشد. لیمو خشک ایرانی از مرغوب ترین نوع لیمو ترش هاست که به صورت لیمو خشک حلقه ای در بازار به فروش می رسد و به کشور های دیگر نیز به همین شکل صادر می شود. اما طریقه خشک کردن لیمو ترش به روش های مختلفی است اما معمولا کارخانه ها لیمو ترش ها با استفاده از دستگاه خشک کن، خشک می کنند تا در فصولی که خود میوه لیمو ترش وجود ندارد نیز افراد بتوانند نوع خشک آن را خریداری نمایند.

لیمو ترش ها را به مقدار کم در خانه هم می توان خشک کرد و در خانه معمولا لیمو ترش ها به صورت سالم و درسته در آفتاب و یا در فر قرار می گیرند و خشک می شوند اما در دستگاه خشک کن ما لیمو ترش ها را به صورت حلقه ایی خرد می کنیم و بعد آن ها را برای چند ساعت در دستگاه خشک کن قرار داده و خشک می کنیم. با دستگاه خشک کن لیمو ها بدون آلودگی و به صورت کاملا بهداشتی و هم چنین با سریع ترین حالت ممکن خشک می شوند و به فروش می رسند.

فروش لیمو ترش خشک شده در تهران

فروش لیمو ترش خشک شده در تهران

لیمو ی خشک شده به عنوان چاشنی و بهتر کردن طعم غذا مورد استفاده قرار می گیرد و فروش لیمو ترش خشک شده در تهران بازار پر رونقی دارد. لیمو ترش خشک شده نسبت به نوع لیمو ترش عمانی گران تر است ولی قیمت لیمو ترش خشک شده به عوامل متفاوتی بستگی دارد. در تهران با توجه به این که فروشنده از کدام شهر لیمو خشک شده را تهیه کرده و با چه قیمتی و کیفیتی آن را خریداری نموده، قیمت لیمو ترش خشک شده تغییر می کند.

تهران مرکز فروش لیمو ترش نیست به همین خاطر فروشندگان و پخش کنندگان می توانند با رفتن به مرکز تولید و کشت لیمو ، لیمو ترش ها را چه به صورت تازه و چه به صورت خشک شده با قیمت بسیار پایین و بهترین کیفیت تهیه نموده و در بازار تهران با قیمت بالا تر به فروش برسانند. به همین خاطر بازار لیمو ترش تهران برای فروشندگان آن بسیار پر رونق و یود آور است و فروشندگان عمده لیمو ترش در تهران می توانند از این راه درآمد خوبی را نصیب خودشان کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما