قیمت لیمو ترش خشک اسلایس در بازار

لیمو ترش خشک، از خشک شدن لیمو ترش تازه در مقابل نور غیر مستقیم آفتاب به دست می آید که در نبود لیمو تازه از آن استفاده می شود. لیمو خشک خواص و فواید شگفت آوری برای سلامتی و تندرستی دارد و هم چنین خواص دارویی و درمانی نیز دارد که برای درمان بعضی بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین می تواند سیستم ایمنی و دفاعی بدن را افزایش دهد و با ویروس ها  به راحتی مقابله و مبارزه می کند و سبب می شود بدن از بسیاری بیماری ها دور شود.

قیمت لیمو ترش خشک اسلایس در بازار

روشی آسان برای خشک کردن لیمو

روشی آسان برای خشک کردن لیمو یکی از راه های خشک کردن لیمو ترش کافی است مقدار مورد نیاز لیمو تازه را شست و لیمو های کپک زده و گندیده را جدا کرد و آن ها را در سایه قرار دهید تا پوست لیمو نازک شود و بعد دو روز لیمو های تازه را در آب جوش بریزید و بعد آن را توی صافی بریزید و با آب سرد بشوید و آن را اسلایس اسلایس کنید و در آفتاب بگذارید تا کاملا خشک شود طوری که تمام رطوبت و آب آن از بین رود.

هم چنین می توان لیمو ترش های تازه را حلقه حلقه کرد و بهتر است ضخامت همه حلقه ها یکسان باشد در دستگاه خشک کن قرار داد تا به واسطه حرارت دستگاه لیمو ها خشک شود و بعد آن ها را یکی یکی در سینی بگذارید تا کاملا بی رطوبت شود.

برای از بین بردن تلخی پوست لیمو کافی است  لیمو هایی که در آب جوش ریخته شد اجازه دهید تا خودش سرد شود و سبب می شود تلخی پوست لیمو بر طرف شود.

خشک شدن لیمو ترش بستگی به ضخامت حلقه ها، مقدار آب لیمو بستگی دارد و همین طور بعد از خشک کردن لیمو ترش ها بهتر است آن ها را در یخچال با جای خنک نگهداری کنید تا از فاسد شدن و کپک زدن جلوگیری کند.

مرکز پخش لیمو ترش خشک بسته بندی

مرکز پخش لیمو ترش خشک بسته بندی لیمو خشک حلقه ای یکی از پر سود ترین کسب و کار ها محسوب می شود که مرکز پخش لیمو خشک شده کافی است برای این که به سود بیشتر برسد و هم چنین مشتری بیشتری جذب این میوه خشک کند کافی است خواص و فواید آن، ویژگی محصول، قیمت، طرز استفاده از آن و مقدار مجاز در طول روز، طرز خشک کردن آن و غیره را روی بسته بندی درج نماید تا مشتری با بررسی اطلاعات روی بسته بندی بهترین و با کیفیت ترین لیمو خشک را خریداری نماید و هم چنین مراکز پخش می تواند لیمو خشک های که به روش طبیعی خشک می شوند را در بازار پخش کند. مشتری از طریق سایت آنلاین خرید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما