قیمت عمده آبلیمو ترش

آبلیمو یکی از فرآورده های کاربردی و پرمصرف لیمو ترش می باشد که با توجه به خواص فراوان و استفاده زیاد دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد. قیمت عمده آبلیمو ترش به صورت عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جریی آن است و به همین دلیل استقبال بسیار خوبی از خریدهای مستقیم و عمده صورت می گیرد و برای دو طرف معامله نیز سود خوبی به همراه دارد.
قیمت عمده آبلیمو ترش

خواص مفید آبلیمو ترش

خواص مفید آبلیمو ترش از خواص بهترین آبلیمو ترش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول منبع خوبی از ویتامین سی و املاح مغذی نظیر کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … می باشد.
  • آبلیمو دارای خاصیتی ضد میکروبی و ضد باکتریایی می باشد.
  • باعث تصفیه خون می شود و به پاکسازی کبد از سموم مختلف کمک می کند همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر انواع بیماری های عفونی و ویروسی می شود.
  • با  توجه به دارا بودن پتاسیم برای افرادی که مشکلات قلبی و عروقی دارند، بسیار مفید است همچنین باعث بهبود عملکرد مغز و سیستم عصبی می شود.
  • باعث هضم بهتر غذا شده و به حفظ سلامت دستگاه کوارش کمک می کند همچنین باعث درمان التهابات در قسمت های مختلف بدن به ویژه مفاصل می گردد.
  • به حفظ سلامت پوست و مو کمک کرده و در پیشگیری از چین و چروک های پوستی مؤثر است همچنین باعث تقویت بینایی می شود.
  • به بهبود مشملات تنفسی از جمله سرما خوردگی کمک می کند.

مرکز خرید آبلیمو ترش ارزان قیمت

مرکز خرید آبلیمو ترش ارزان قیمت یکی از معتبرترین مراکز خرید آبلیمو ارزان قیمت همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها شما را در انتخاب و خریدی بهتر راهنمایی نموده تا بتوانید محصولی با بهترین کیفیت خریداری نمایید. این روزها بازار خرید و فروش انواع آبلیمو ترش بسیار پررونق است و مشتریان زیادی دارد. لیمو یکی از پرخاصیت ترین انواع مرکبات می باشد و بیشترین کشت را در استان های جنوبی کشور نظیر فارس و هرمزگان و … به خود اختصاص داده است.

در این مناطق باغ های وسیع و سرسبز مرکبات وجود دارد که هر ساله میزان قابل توجهی از لیموترش های برداشت شده برای آبگیری راهی کارخانه ها و کارگاه ها می شود تا در آنجا عملیات آبگیری لیمو به بهترین شکل انجام شود. در کارخانه های تولیدی معتبر از لیمو های درشت و آبدار برای آبگیری استفاده می کنند و عملیات تهیه آبلیمو بوسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته به شیوه ای کاملا بهداشتی صورت می گیرد و پس از آماده شدن در بطری های شیشه ای و یا پلاستیکی در حجم های مختلف راهی بازار فروش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما